juhas2008 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 No tanie. Ale zawsze jednak kosztuje. Wolałbym podmienić z innego auta i sprawdzić niż od razu kupywać. Bo już tyle kasy w niego wpakowałem że prawie starczyło by mi na drugi silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek84 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 w to wierze. a szrotu tam zadnego nie masz w okolicy lub kogoś od kogo by szło podmienić i zobaczyć. bo raczej nic innego nie wymyślisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juhas2008 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Szroty są i chyba aż z 5 tylko nie ma takich, są jedynie 2.0 albo diesle. Jak pytałem to mówił że dopiero po świętach będzie ale e30 1.6 m40. Ale powina działać bo to chyba te same. A na podmianke nie mam bo w okolicy jeżdzą tylko 2.0 albo 2.5. Brat ma 2.5 ale tam już są po cewce na gar. A w e46 1.8 w tym nowszym silniku na łańcuchu jaka jest cewka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek84 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 zapewne inna pewnie też po 1 na gar. ale ta od e30 316 powinna być taka sama. dla pewnoci spisz sobie z niej oznaczenie jak tam jest coś naskrobane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juhas2008 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 a jak coś innego bedzie pisać? A i jak zmieniałem przepływomierz to niezgadzały mi się cyferki. Ale chodzi dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek84 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 tego nie wiem musiałby się wypowiedziecieć ktoś kto robił takie mixy w tych silnikach.ja w swoim m40 jak zdechnie nie zamierzam nic robic oprócz wyrzucenia go z komory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juhas2008 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 No ja zrobiłem błąd z próbą jego naprawy lecz już tyle kasy w niego wżuciłem że che go zrobić. Ale jak by miał jeszcze raz decydować to by była wymiana silnika na jakiś inny nowszy i może większy, a takto musze się meczyć bo z kaśa bardzo cięko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek84 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 próbuj jeszcze z tą cewką może coś to da. jutro jeszcze ,poszperam gdzie indziej może ktoś miał coś podobnegobmw_0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juhas2008 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Dzieki grzesiek za zaintresowanie i poświęcony czas.:lol: Jutro się odezwe i napisze co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek84 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 spoko.ciekaw jestem rezultatów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 a jak coś innego bedzie pisać?A i jak zmieniałem przepływomierz to niezgadzały mi się cyferki. Ale chodzi dobrze. RealOEM.com Online BMW Parts Catalog Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boski Opublikowano 28 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Juhas...nie czytasz co napisalem na samym poczatku podczas zakladania postu. Cewke zmienialem i dalej kibel... Jezeli chcesz to tez zmien - tylko po co. Przeczytaj jeszcze raz co ja robilem w aucie, sprawdz co Ty robiles i bedziesz wiedzial czego nie robic dalej. Tam sie juz naprawde nie zostalo wiele do sprawdzenia. Ja jak niczego nie znajde to po prostu oddam ja zlom bo w takim stanie wstyd sprzedac. Dzis sciagam wydech i zakladam serie. Przypomnij sobie co wymieniales bez kasowania adaptacji, oczywiscie z rzeczy ktore sa brane pod uwage w sterowniku bo palce cewki itp. Nie sa brane pod uwage. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juhas2008 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Boski ja juz łapie się czego da. Byłem dziś na złomie i zrobiłem podmianke cewki ale bez rezultatów. Dziś dookładnie przejrzałem cały silnik i zostało jeszcze coś tylko nieiwem co to jest. Ta jakby jakieś podciśnienie. Jest to wąrz który idzie pod filterm, przepłwyomierzem powietrza, jest on przymocoeany opaską do karoseri i na tym węrzu jest jakiś czujnik bo jest podłączona kostka, jak ją odłączam jest zero reakcji. A na kompie zero błedów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek84 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 (edytowane) no to rzeczywiscie niezły kibel. Najciekawsze jest to że dzieje sie tak tylko jak silnik ciepły jakby się coś rozszczelniało od temp tylko copytanie_bmw Edytowane 28 Grudnia 2012 przez grzesiek84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juhas2008 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Wiesz może co to za czjunik co opisałem? Wygloda to jakby gdzieś łapała lewe powietrze albo jakiś czujnik nawalał. Na innym forum mówią że to będzie góra głowica. No ale ja wsadzałem dobrą. Została wyciągnieta z iinego dobrego silnika w którym nie było problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek84 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 to chyba jest podgrzewanie przepustnicy . 2 wezyki idą do niego? jeden z głowicy a 2 z przepustnicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 28 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 A na zimnym kręci powyżej 4500 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek84 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 tak na zimnym wkręca się normalnie. dziwne to jest bo jak się pomyśli to na zdrowy rozum powinen być winny jakiś czujnik. a próbowałes się przejechać z odpiętym przepływomierzempytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 28 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 No to jak na zimnym kręci do odcinki ... to wałek , popychacze odpadają .... Nie mogę znaleźć tego tematu ale rok albo 2 lata temu była podobna akcja , gość się naprodukował narzeźbił nad M40tką która też kręciła do 4500 ... efekt taki że pozbył się E30tki chyba za 1,5tyś ... a gość który ją kupił , zrzucił tylko kolektor , wymienił uszczelki i wężyki od podciśnienia i auto zaczęło na ciepłym kręcić do odcinki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek84 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 i tutaj bedzie coś podobnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juhas2008 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Mordulec Jak byś jeszcze raz spróbował poszukać to bym był bardzo wdzięczny. Albo powiedz mi czy to było na tym forum? I to była e30? Około rok alblo dwa. Spróbuje poszukac a próbowałes się przejechać z odpiętym przepływomierzem Tak, nic nie dało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 28 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Tak to była E30 318i Próbowałem to znaleźć ale najwidoczniej jakaś gówniana nazwa tematu była dlatego nie wyskakuje w wyszukiwarce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juhas2008 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 szukam po kolei w e30 i który temat jest coś w pdobie mojego to patrze ale jak narazie nic nie znalazłem a jestem już w połowie:| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 28 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Raczej musisz patrzeć w Archiwum : Mechanika i Elektryka (Archiwum, tylko do odczytu) Tam niestety wszystko jest wymieszane :bag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boski Opublikowano 28 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Ten czujnik o ktorym mowisz to zawor oparow paliwa. Jest podpiety w diagnoze gdyz jego awaria powoduje uszczerbek w ekologii... Moze to i mysl zeby na nowo uszczelnic caly kolektor?? Choc ta cala sytuacja zaczyna przypominac syzyfowe prace... I delikatnie mnie wqrrr.... Mozna jeszcze zrobic patent z czujnikiem temp silnika, zobaczyc czy fizyczna temp odgrywa role czy tylko kwestia info do sterownika. Podlaczyc czujnik dlugim kablem do wiazki a jego trzymac na zewnatrz w zimnej wodzie. I zobaczyc co sie dzieje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.