Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

zwarcie do masy może oznaczać wszystko,a najczęściej uwalony czujnik,nie,inaczej by zapamiętało ten błąd,nie wiem dokładnie,gdzie masz ten czujnik,ale ja stawiam,że w przepływce,miernik masy powietrza działa,ale czujnik jego temp już nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 150
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Czyli jak ym odłączył przepływomierz i byłąd zapamiętało to by inaczej brzmiał niż zwarcie?, czy ten błąd jest to że właś nie odłaczyłem przepływomierz i go zapamiętał? Bo niewiem czy bład jest dlatego że odłączyłme czy dlatego że jest czujnik popsuty.

A ten walniety czujnik teperatury powietrza morze wpływać na to że silnik na zimy chodzi idealnie a gdy tylko troche złapie temperature dusi go przy 4500tyś obrotów i dalej nie idzie?

Jesil tak to gdzy kiedyś wymieniałem cały przepływomierz ale tylko na chfilę a nie zrobiłem adaptacji, nie usunołem błedu to silnik mógł nadal tak samo chodzić bo nadal komputer miał bład czy nie?

Czy można jakoś sprawdzić czy te czujnik śa dobre? Czy tylko podmianka?

Edytowane przez juhas2008
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po samym odpięciu,byłby inny błąd,to jest uszkodzenie,a czy ma wpływ?pewnie ma,każdy czujnik ma na coś wpływ,upewnij się tylko,czy napewno jest w przepływce(bo ja nie wiem jak jest u ciebie)

i tak,jak wymieniłeś na chwile bez kasowania adaptacji,to nawet nie zdążył pobrać prawidłowych ustawień,to trzeba troche pośmigać,żeby sam sie zaadoptował

myśle ,że podmianka,i troche jazdy,pokazałoby,czy to akurat to,bo bardzo możliwe(aczkolwiek nie na 100% pewne)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy wymieniłem przepływomierz i silniczek krokowy i niestety nadala na rozgrzanym silniku dusi ją przy 4500tyś obrotów. Przynajmniej teraz przestała kuleć na niskich obrotach. I mam takie wrażenie że jest troche bardziej żwawsza, ale to tylko może wrażenie. Ale nadal niezanam przyczyny dlaczego nie idzie do odcinki tylko do 4500tyś obrotów. Może ktoś z was ma jakiś pomysł. Może to jakas pierdułka.

Prosze o pomoc

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co już zrobiłem/wymieniłem:

-nowe Przewody, świecę, przewod z czujnikiem 4 cyl.

-nowa sonda lambda

-wymieniona z dobrego silnika kopułka

-wymieniony z dobrego silnika komputer

-wymieniona z dobrego silnika przepustnica

-wymieniony z dobrego silnika silniczek krokowy

-wymieniona z dobrego silnika głowica z wałkiem popychaczami i całą resztą (wałek nie jest wytarty, nie ma progów)

-nowa uszczelka pod głowicą

-wymieniony z dobrego silnika czujnik położenia wału

-nowe czujnik temperatury

-podpięcie pod komputer nie wykazało żadnych błędów

-sprawdzony układ wydechowy czy nie jest zatkany (brak katalizatora)

Chyba o niczym nie zapomniałem.

Już nie mam pomysłu co to może być. Zapewne jakaś pierdółka. Mam nadzieje że pomożecie.

Z góry dziękuję za odpowiedzi i Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juhas,bo już sie pogubiłem,masz gaz?dzieje się wszystko i na gazie i na benzynie?
Tak. Mam gaz na śróbe. Dzieje się to samo na gazie i na bęzynie.
mi juzby się odechciało chyba tego auta.a zapewne to jakaś pierdółka
No już mam go dosyć, ale już tyle kasy w niego włożyłem a zakres poszukiwań się zmniejszył i myśle że z Waszą pomocą dojde do tego co się dzieje. I tak jak mówisz zapewne jest to jakaś pierdólka.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale Panowie...co nas nie zabije to nas wzmocni. Jezeli Juhas zmienial przeplywki i czujniki i nic to kiszka. Nie wierze zeby podtarcie walka o 0,1 mm mialo taki wplyw i to w syst wtrysk motronic, ktory nie ma komutera tylko troche lepszy kalkulator... Ale jezeli do tego dojdzie wytarcie dzwigienek to problem sie robi duzy. Niski wznos zaworow umozliwia dostarczenie niewielkiej ilosci mieszanki a co za tym idzie przy wysokich obrotach mieszania bedzie za bogata gdyz cisnienie wtrysku przekracza nadcisnienie w kolektorze. Na zimnym silniku pracuje ja dawce rozruchowej a zimna sonda jest troche slepa i system ma przyjete inne wartosci. Po osiagnieciu temp pracy wraca do normy czyli jak dla nas jest zle.

Dla tego mysle o wymianie walka lecz lepiej na zadbany orginal razem z dzwigienkami, gdyz zamienniki maja inny profil i gina w oczach. A do syfiastych zamiennikow nie mam przekonania. Chociaz... Jak trafi sie kupiec to kto wie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może są jeszcze jakieś czujniki, albo coś innego co odpowiada za tą usterke o których zapomnieliśmy. Tylko Copytanie_bmw:confused:

A może jest coś z wiązką koputera króra sterjue silnikime. Kiedyś o ty czytałem na jakimś forum i koleś pisał że miał przerwany kabel masy od sterowania silnikiem.

Edytowane przez juhas2008
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a w jakimś serwisie byłeś z tym? (chodzi mi o to czy ktoś jeszcze zaglądał do tego auta oprócz ciebie? może gdzieś mieli już taki przypadek)bo to faktycznie nieciekawa sytuacja ,nawymieniasz tam klamotów ,które nie mają z tym zadnego związku, już po częsci to zrobiłeś a to jakby nie patrzeć topienie hajsu:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...