Gość dirty.73 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 (edytowane) program to zaraz moge ci podlinkować i pomóc zainstalować,a tu masz jego strone,ale pisz na PW Interfejs ADS - Diagnostyka BMW tak jak dla was,to ADS+20pin,to widze 130zł,ale za 150 masz OBDII+20pin,więc nowsze też tym polecisz Edytowane 16 Grudnia 2012 przez dirty.73 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juhas2008 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 Program już mam bo szfagier ściągnoł ostatnio. A między komputerem a autem musi być jeszcze jakieś urządzenie czy kabel? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 to co masz od grześka,to wszystko,podpinasz pod kompa-pod auto i lata-instalował na ADS?bo to w sumie ważne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juhas2008 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 to ADS+20pin,to widze 130zł,ale za 150 masz OBDII+20pin,więc nowsze też tym polecisz Jak dobrze rozumiem to znaczy że za 130zł mam wszystko do podpięcia mojej bmw na 20pin, a za 150zł wszystko do podpięcia mojej na 20pinów i z inną kostką do nowszych BMek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juhas2008 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 to co masz od grześka,to wszystko,podpinasz pod kompa-pod auto i lata-instalował na ADS?bo to w sumie ważne Co to znaczy to ADS??? bo nierozumiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 dobrze rozumiesz,za 130zł podepniesz wszystko,co ma wtyk pod maską na 20pin(e34/36/przedlifty e46/39),z OBDII polifty e46/39 i wyżej,do 2006 bodaj(później Can) ale mówie,ja takiego silnika nie podpinałem,przed kupnem skontaktujcie się z Grześkiem i popytajcie, zerknęłem teraz do pliku DME1.3 do m40,za dużo niby nie ma,ale pokaże kąt wyprzedzenia zapłonu,pobór powietrza przez przepływke,temp pobieranego pow.,prace sondy lambda,kąt otwarcia przepustnicy,napięcie na przepustnicy...no zawsze coś jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boski Opublikowano 16 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 Wszystkie znaki na ziemi niebie i drodze mowia ze dobrze to miec. Mam do grupy bw i nie zaluje, w warsztacie sie przydal jak trzecia reka albo trzecia i czwarta. A zeby mialo mi to pomoc chociaz przy diagnozie mojego autka to juz dobrze. Tylko w PL bede dopiero w sobote wiec nie wiem czy zdaze miec...:-/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 Co to znaczy to ADS??? najkrócej-przy instalacji inpy zaznaczasz czy ma pracować na fizycznym porcie(rs232)-wtedy ADS,czy na usb-wtedy OBD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 Wszystkie znaki na ziemi niebie i drodze mowia ze dobrze to miec. ja bym powiedział że trzeba to mieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 juhas,a powiedz mi jeszcze,jaką masz inpe?3 czy 5 (piątka jest z folderem EC-APPS) ...no i macie panowie fachowca na pokładzie:lol:Grzesiu sie pojawił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juhas2008 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 juhas,a powiedz mi jeszcze,jaką masz inpe?3 czy 5 (piątka jest z folderem EC-APPS) niewiem. nie pamiętam. A która lepsza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 hm,lepsza jak lepsza,ale 5 byś mógł mieć tak [ATTACH=CONFIG]23462[/ATTACH] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juhas2008 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 A wiesz jaka może być przyczyna nedomagania? Ze na zimny jest ok ale stopniowo przy nagrzewaniu już nie dochodzi do odcięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juhas2008 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 Cewki nie wymieniłem bo niemam, a nie mam z kąd podmienić bo nawet u mnie w pobliżu na szrocie żadnego BMW niema. Odłaczyłem wąż od serwa ja radził boski ale nic to nie dało. Już nie mam siły do tego auta, co jeszcze w nim może być nie tak. Gdzieś na jakimś forum wyczytałem że może to być walnięty czujnik w dyfrze(moście) od prędkościomierza, że wysyła on błąd do komputera a on głupieje i żle steruje silnikiem. Ale możeto troche zbyt prawdopodobne. Ale sprawdzić zawsze można tylko znów nie mam z kąd wziąść na podmianke do sprawdzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juhas2008 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 Ma ktoś pomysł co może być przyczyną tej usterki??? A może ktoś już coś takiego miał?:help::help::help: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 17 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 A macie jeszcze katalizatory w tych M40-tkach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juhas2008 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 Nie. Niemam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boski Opublikowano 17 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 Tez nie mam kata bo jakas mizerna handlarzyna mi go wyciela....to ostatnio bardzo modny i szybki sposob na zarobienie pieniedzy...posraniec jeden.Co do czujnika w dyferencjale to nie stawialbym na niego. Moj silnik od satanu zimnego do cieplego gdy zaczyna fiksowac moze stac w warsztacie, nie musze nim jezdzic, a wiec na czujnik nie dziala zadna temperatura gdyz zadna czesc w moscie sie jie rusza wiec go nie nagrzewa. Wezme ze soba kaltspray i bede probowal oziebiac czujniki po koleji, zobaczymy. A jak mnie juz wqr.... To pojdzie do ludzi za 2 tysiace i nara. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 a czujnik pobieranego powietrza?w przepływce chyba jest?no kuźwa,w inpie live data to pokazuje,może coś w tą stronę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juhas2008 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 Być może. Muszę poszukać w oklicy kogoś kto mi sprawdzi wszystkie parametry w trakcie pracy a nie taki co podłączy kompa i powie że nie wykryło błedów i 60zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boski Opublikowano 17 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 Hmm...musze kupic i zainstalowac. Bez tego jestem niczym niewidomy. Ale jak hylem na diagnostyce to wszystkie live graly, nie bylo sie czego uczepic. Nawet do tego stopnia ze myslalem ze obcina paliwo, to w momencie wystapienia szarpania dostal dawke bremsenreinigera po czym najzwyczajniej w swiecie zgasl. Czyli go zalalo. Rece mi opadaja...ale jeszcze sie nie poddaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juhas2008 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 to auto pozbawia mnie pieniędzy zdrowia i czasu alejak narazie takrze nie daje za wygraną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juhas2008 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Witam Dziś podłączyłem auto pod kompa i wyskoczyły mi 2 błedy: Pierwszy błąd: Czujnik temperatury powietrza zwarcie do masy Drugi błąd: Nastawnik biegu jałowego z jednym uzwojeniem przerwa/zwarcie do masy Co to są za błedy? Tzn jakich czujników i czym może być spowodowane i czy to może być przyczyną niedomagania silnika? Dziekuje za odpowiedz i Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 a czujnik pobieranego powietrza?w przepływce chyba jest? hehe,sam siebie cytuje;) i silniczek krokowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juhas2008 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Przepływomiesz jest raczej dobry. Bo gy go odłącze to w tedy strasznie przerywa, faluje. A mógł ten błąd wyskoczyć gdy właśnie ją odłaczyłem by sprawdzić czy działa. Odłączałem ją jakieś 5dni temu. W tedy mógł wyskoczyć błąd i zapamiętało??? Jeśli w tym błedzie pisze że "zwarcie do masy" to znaczy że kabel się gdzieś przetarł czy jest czujnik uszkodzony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.