grzesiek84 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 No skoro masz wymiane wałeczka dobrze opanowaną. można spróbować jeśłi sie utrafi oryginalny wałek w dobrym stanie. dziwna sprawa z tym niedomaganiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boski Opublikowano 12 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 No wlasnie... Prawdziwa hydrozagadka, a co najgorsze kazda wolna chwile na myslenie poswiecam temu problemowi, zajrze dopiero 22.12 gdyz tu nie mam czym i nie ma gdzie a fabryczny zestaw kluczy nie podola. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juhas2008 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 A co to za czujnik o jakim pisze Boski??? Może sam bym go u siebie wymienił. i jak się robi tą adaptacje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juhas2008 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 czujnika a wlasciwie nadajnika impulsow silnika i kasowania adaptacji po jego wymianie. Co to za czujnik? Jako ze nie mam softu ani kabla bede musial przeprowadzic kasowanie recznie. Jak to zrobić? Prosił bym o odpowiedz. Z góry dziekuje i Pozdrawiam:lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boski Opublikowano 14 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Czujnik obrotow walu korbowego. Jest na dole przy kole pasowym przykrecony bodajze imbusem nr 5. Sciagnij sobie obudowe wentylatora bedziesz mial wiecej miejsca. Jesli chodzi o kasowanie reczne to wysle pozniej. Mam gdzies zapisane, znalazlem tutaj, odszukam i wlkeje. Daj znac czy cos pomoglo;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boski Opublikowano 14 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 http://www.maxbimmer.pl/f96/reset-dme-19845/ Oczywiscie stosuj tylko do pktu 6, bo reszta to raczej zart. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juhas2008 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 (edytowane) No 7 punktu i ta raczej nie dalibyśmy rady zrobić bo by się nie wkręciła. No chyba że na zimnym silniku. Mam do Ciebie Boski jeszcze pytanie. Jak dobrze rozumiem to ty już go wyjmowałeś. Ja już kiedyś próbowałem go wymienić lecz gdy go dokręciłme niechciał wyjść. Też miałeś taki problem? Jak go wyciągnąć nie uszkadzając go i uchwytu w którym się znajduje? Niestety Czujnik który wyciągnąłem z innego silnika także niechciał wyjść i niestey urwałem uchwyt w którym był zamontowany. Więc pytanie jak go w dobry spodób wyciągnąć ale żeby nic nie uszkodzić? Może ktoś inny wie sposób na wyciągniecie tego czujnika? Może podgrzanie palnikiem da rade?, tylko bojesie żeby się coś w czujniku nieuszkodziło od zbyt dużej temperatury. A teorię wytartego wałka odżucam na 100% gdyż cała kompletną głowice z wałkiem popychaczmi i całą resztą przełożyłem z dobrego sillnika na którym jeździłem lecz obruciło mi na nim panewke i nieopłacało mi się go naprawiać i mam go na części i wymieniam co się da. W tamtym nie było tego problemu. Początkowo wymieniłem sam wałek, lecz dalej to samo. Potem pastylki, smolegulatory i popychacze i dalej nic. To na sma koniec wymieniłem całą głowice z wałkiem i całą resztą która w niej chodziła i dalej nic. Tylko same koszta z związku z palnowaniem głowicy i uszczelką.:bag: Edytowane 15 Grudnia 2012 przez juhas2008 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boski Opublikowano 15 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 No kurde...to sie narobiles... No ale kto wiedzial ze bedzie dalej tak samo... Sluchaj...u mnie tez byl zasyfialy, dla tego najpierwdobrze przedmuchany, potem spryskany odrdzewiaczem. Nie uzywaj palnikow w okolicy silnika lepiej nigdy bo mozesz beemke z gory zobaczyc;-), a tak na powaznie to dobrze jest go wyciagac na cieplym lub goracym silniku. Delikatnie zlap kleszczykami nastawnymi (takie jak do rur tylko w wersji mini) i zaczynaj powoli obracaj gora dol zaz sie sie ten caly syf obrusza. Wymaga to troche cierpliwosci ale dziala. Daj znac co wyszlo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juhas2008 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 Wymieniłem ten czujnik. Zrobiłem adaptacje no i niestety zero zmian. Do pewności zrobiłem jeszcze raz addaptacje ale niestety nic. Dalej ten sam problem. Już nie mam pomysłów co to może być. Może jeszcze jakiś inny czujnik ale już niemma pojecia jaki. Mam takie pytanie czy w silniku 1.8 M40 jes czujnik wałka rozrządu??? Chyba raczej nie ma, bo nigdzie go tam niewidziałem ale pewny nie jestem. Jaka jeszcze może być przyczyna?:help: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juhas2008 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 Pomoże ktoś?????:help: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boski Opublikowano 16 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 No to jestesmy w d....e. Nasza kolejna szansa na swiety spokoj legla w gruzach. M40 ma jeden czujnik,m43 dwa. Nie wiem co jeszcze, czujniki tem odpadaja bo jak przekladales z glowica to i pewnie razem z dobrymi czujnikami. Przyznam ci o czym pisalem wczesniej ze nie zmienialem jeszcze palca rozdzielacza w aparacie. Jak masz pod reka to sproboj. To jest jakas mala drobna rzecz ktora po osiagnieciu temperatury ok 40-50 st zaczyna fiksowac. Przejrzyj jeszcze raz zo pisalem na.wstepie , moze cos wpadnie ci do glowy. Moze to byc faktycznie jeszcze potencjometr przepustnicy. Jak masz ma podmianke to zmien i skasuj mu adaptacje. On jest bezposrednio w aluminiowym kolektorze ktory pieknie przewodzi cieplo a na dodatej jest podgrzewany wiec nagrzewa sie migiem. Moze to on szwankuje... Daj cynk. Jutro powinienem byc caly dzien online. Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juhas2008 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 (edytowane) Czujniki temperatury też dwa razy wymieniałem. Całą kopułke wymieniłem razem z kablami i też nic. Tylko wszystko było robione bez adaptacji. Przepustnice też robiłem podmianke ale to był tylko na chfile a nie robiłem adaptacji bo to było robione na szrocie. A nieznam nikogu w pobliżu z silnikiem 1.6 albo 1.8 by zrobić podmianke. Teraz wpadła mi jeszcze jeden pomysł do głowy. A mianowicie CEWKA. Może ona pod wpływem ciepła i obrotów traci iskre. Nie pamiętam czy była ona przy silniku jak kupywałem. Musze poszukać. Może już ją wymieniałem ale nie pamiętam wkońcu już tyle żeczy robiłem... U mnie na praktykach mechanicy też już rozkładają ręce. (chodzę do 3 klasy mechanika) Jeśli to nie będzie cewka a nic innego śie nie wymyśli to zabiore sie za przekładke całej instalacji silnika. . A ostaecznością to już będzie swap lub sprzedaż. Jak czytałem fora to przeważnie mają wytarty wałek. Jeden z nich miał coś z instalacją. Kabel masowy się przetar od sterowania silnikiem. Następny miał coś że łapała lewe powietrze, tyle że nie napisał gdzie a niema z nim kontaktu. Edytowane 16 Grudnia 2012 przez juhas2008 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boski Opublikowano 16 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 Silnik.1,6 ma przepustnice o mniejszej srednicy i inny przeplywomierz. Cewke sprawdz. A co do podcisnienia to sproboj odlaczyc przewod od serw przy kolektorze ssacym i go zaslep jakas guma z opaska i przelec sie albo na postoju i zobacz. Ja dopiero zobacze w sobote...:-/ wiec poki co sluze pomyslem bo sam nie moge pokrecic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juhas2008 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 Przepływomierz mam raczej dobry. Gdy na odpalonym silniku odłącze ją to strasznie zaczyna falować, czyli dobra. niewiadomo jak na wysokich obrotach. Cewke sprawdz Chodzi o to bym ją podmienił czy jakoś da się ja sprawdzić? Chodzi ci o ten cięki węrzyk zaraz co idzie obok werza od filtra i przepływki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boski Opublikowano 16 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 Nie,cewke nadzwycajniej podmien. A waz od podcisnienia idzie od serwa przy scianie grodziowej do boku kolektora ssacego,z zewnatrz wyglada na pokryty stara tkanina. Srednica ok 2 cm, dosc twardy.tylko najpierw odlacz i zaslep a potem uruchom bo stracisz wolne obroty i sie wystraszysz. Daj cynk,dzis jestem online w sumie caly dzien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juhas2008 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 (edytowane) Dziś raczej nie bede robił. ale jak zrobie to się odezwe. A jak wymysle coś innego i uda sie zrobić to napisze i licze na to samo z Twojej strony:lol: Edytowane 16 Grudnia 2012 przez juhas2008 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 a pomyśleliście o czymś takim(bądź już to robiliście),żeby zainstalować INPE(w końcu program diagnostyczny inż.bmw,to nie jest program serwisowy,takim jest DIS),lapek na kolana,i w droge,może w live data w czasie wystąpienia tych dolegliwości coś pokaże(tutaj powiem,że naprawde nie wiem,jakie wartości pokazuje w m40,bo nie podłączałem tego silnika,ale może warto spróbować?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juhas2008 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 A może jeszcze jakieś propozycje co może być??? A po zamianie cewki mam zrobić adaptacje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juhas2008 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 a pomyśleliście o czymś takim(bądź już to robiliście),żeby zainstalować INPE(w końcu program diagnostyczny inż.bmw,to nie jest program serwisowy,takim jest DIS),lapek na kolana,i w droge,może w live data w czasie wystąpienia tych dolegliwości coś pokaże(tutaj powiem,że naprawde nie wiem,jakie wartości pokazuje w m40,bo nie podłączałem tego silnika,ale może warto spróbować?) Chce tak zrobić tylko nieiwme jaki kable kupić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 w sumie po wymianie każdej pierdółki warto wykasować DME adaptacje,bo jeśli trafisz,to od razu zacznie pobierać prawidłowe wartości,inaczej musi sie troche ich "nauczyć",ale tu stawiam,że coś nie siadło całkiem,żeby DME brało swoją wartość,coś po prostu podaje nieprawidłowe wartości,a to już ciężko wyłapać,bo błędu nie pokaże,bo niby pracuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 nieiwme jaki kable kupić jak to nie wiesz-grzesiek2304-jego kable są najlepsze,musisz mieć kompa z portem rs232 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juhas2008 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 kompa mam z tym wejściem. tylko pytanie czy bedzie obsugiwało INPE? Na allegro znalazłe właściwy kabel tylko że on właśnie nie działał na tym programie. A ile taki kabel u -grzesiek2304-? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 pisz do niego http://www.maxbimmer.pl/members/grzesiek2304/ ,przy instalacji inpy czy to on ci pomoże,czy ja,napewno będzie działać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boski Opublikowano 16 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 Sam bym sie zaopatrzyl w program i kabel.... Komplet do dostania u grzeska?? Wie ktos za wiela? To by mi wiele ulatwilo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juhas2008 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 dirty.73 a wiesz ile kasy za takie coś??? Choiaż mniejwięcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.