JAMEX Opublikowano 1 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Mam kłopot niedawno zmieniałem olej okazjonalnie mysle idzie zima wymienie płyn w chłodnicy.Wszystko super natomiast gdy spusciłem płyn do konca wraz z płynem poleciało parenaśćie oczek oleju.Myśle nic takiego tydzien puzniej sprawdzam a tam ku mojemu zdziwieniu płyn mam czarny i zagęszczony.Uszczelka? silnik pali normalnie nie puszcza dyma tylko przy gwaltownym dodawaniu gazu w oleju na bagnecie na korku od wlewu oleju nic nie ma.I teraz zagryzka chłodniczka oleju czy uszczelka może ktos pomuc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 3 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 Jesli przedmuch uszczelki jest znikomy auto będzie paliło normalnie. Chłodnica oleju nie ma nic tu do tego że olej znajduje się w układzie chłodzenia. Prawdopodobnie wydmuchało uszczelkę na kanale i delikatnie się płyny mieszają. Przepłakuj układ jeszcze raz zalej go wodą nie płynem przejedz kawałek i się upewnij czy historia się powtórzy jeśli tak to niestety głowica do góry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 4 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Jak wyżej olej w układzie = uszczelka pod głowicą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 4 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Pewnie autko przegrzane bylo skoro uszczelka padla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 4 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Nie koniecznie zmęczenie materiału temperatura robią swoje uszczelka pod głowica ta raczej jedna z wielu awarii w silnikach spalinowych. Po przegrzaniu częściej woda idzie do środka do układu spalania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 4 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 No masz troche racji ale ja kiedys przegrzalem diesla bo waz pekl i wlasnie stalo sie tak jak w temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 4 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 To tylko prawdopodobne przyczyny jak się nie dotknie i nie zobaczy to w 100% nie będziemy pewni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 4 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 O to to to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 (edytowane) powiem tak nie wiem jak jest skonstuowana i zamontowana ta chłodniczka oleju ale wcale nie musi to być uszczelka pod głowicą może to być tak jak pisałeś na wstepie chłodniczka oleju jesli wystepuje ona na podstawie filtra oleju i podłączone sa do niej węże z układu chłodzenia wtedy moze byc tak że chłodniczka oleju jest walnieta i przedostaje sie olej do płynu... jesli masz taką mozliwość odepnij chłodnice oleju od ikładu chłodzenia i zaslep obydwa jakąś rurką np i zobazc czy wtedy bedzie olej w chłodnicy jesli nie to masz juz odpowiedz a jesli jednak bedzie no to pozostaje uszczlka pod capą ... Edytowane 8 Grudnia 2012 przez pawel83 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 8 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 nie widzę sensu aby ona potrzebowała podpięcia do układu chłodzenia. Sama w sobie jest chłodnicą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 (edytowane) no tak ale zauważ że do wymiennika ciepła ten srebrny przykrecony do podstawy jest podłączony wąż który jest wpiety w układ chłodzenia i jesli wymiennik sie rozszczelnił to w układzie chłodniczym bedzie miał olej... lub odwrotnie ale w tym przypadku mowa o pierwszym... nie wypowiadam sie tutaj aby sie kłócić czy wymądrzać tylko po to by zaoszczedzic koledze być może nie potrzebnych kosztów związanych z wymianą uszczelki pod głowicą... no chyba że ten wąż który jest wpiety jest to przelot oleju przez chłodniczke to wtedy nie ma to faktycznie znaczenia i zostaje tylko uszczelka pod głowicą... Edytowane 8 Grudnia 2012 przez pawel83 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 8 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 Dokładnie to jest tylko do oleju, szukałem już w necie innych rozwiązań ale 90% jakie znalazłem to uszczelka pozostałe 10% to głowica. Nich wyciągnie bagnet podczas pracy silnika i zobaczy czy ma wydmuch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaba84 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 a ja bym sprawdził chlodniczke oleju... RealOEM.com BMW E46 320d Cooling System Water Hoses Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek84 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 też bym sprawdził w 1 kolejnosci . troche o tym piszą na bmw klub pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas_wrock Opublikowano 12 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 nie zalewaj ukladu woda jezeli cale zycie auto lata na plynie bo jest jeszcze ryzyko ze ci poppa wody padnie a to wiekszy koszt niz zakup płynu chłodniczego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 a wiec jednak jest ona chłodzona cieczą tak jak myslałem... w takim razie pozostaje też przy chłodniczce oleju... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.