Kamcio Opublikowano 1 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 ------------------------------------------------------------- 25 Auxiliary water pump Error frequency : 106 Short circuit to ground Errorcode: 19 02 6A 3C 25 93 08 11 03 74 ------------------------------------------------------------- Ktoś jest w stanie pomóc i wyjaśnić ten błąd? Jest problem tego typu, że samochód (330d M57N) się wolno nagrzewa. Przy zakupie od razu był ten błąd. Wymieniłem termostat EGR (NOWY, ASO), ale nie pomogło, może ten błąd coś oznacza jeśli chodzi o grzanie się samochodu? NA DDE wyskakują jeszcze błędy: 4212 4212 Glow plug zylinder 1 Licznik błędów: 131 Licznik logistic: 40 ------------------------------------------------------------- 4222 4222 Glow plug zylinder 2 Licznik błędów: 121 Licznik logistic: 40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 1 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 O ile się orientuję w M57 jest jakiś system dogrzewania silnika. Tam szukaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psokl Opublikowano 1 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Witam mam chyba ten sam problem w m47n - wymieniłem oba termostaty (nie trzymał temp.). Teraz ładnie trzyma 90 stopni ale stosunkowo wolno (na pewno nie w 3-4 km jak się czasem czyta na forach) się nagrzewa. Mam identyczny błąd tej dodatkowej pompy - niestety tematu jeszcze nie rozpoznałem ale wygląda na to, że borykamy się z tym samym problemem. Co chyba ważne mam webasto ze sterowaniem z kabiny (czy to oznacza, że nie mam elektrycznego podgrzewacza?). pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darioital Opublikowano 1 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Blad pompki od ogrzewania RealOEM.com BMW E46 330d water hoses/water valve Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darioital Opublikowano 1 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Blad pompki od ogrzewania RealOEM.com * BMW E46 330d water hoses/water valve 4212 4212 Glow plug zylinder 1-przekaznik swiec zarowych lub same swiece co jest najbardziej prawdopodobne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 1 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Dobra swiece to zrozumialem, ale czy to cos ma wplyw na nagrzewanie sie i trzymanie temperatury? Moze dodatkowa pompa wody? Wysłane z iPhone dzięki Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 1 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Witam mam chyba ten sam problem w m47n - wymieniłem oba termostaty (nie trzymał temp.). Teraz ładnie trzyma 90 stopni ale stosunkowo wolno (na pewno nie w 3-4 km jak się czasem czyta na forach) się nagrzewa.Mam identyczny błąd tej dodatkowej pompy - niestety tematu jeszcze nie rozpoznałem ale wygląda na to, że borykamy się z tym samym problemem. Co chyba ważne mam webasto ze sterowaniem z kabiny (czy to oznacza, że nie mam elektrycznego podgrzewacza?). pozdrawiam W m57 tez mi ladnie trzyma ale nagrzewa sie ponad 10km, po nagrzaniu zero problemow. Znowu ten M57N na trasie zmniejsza sie temperatura silnika Wysłane z iPhone dzięki Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 na trasie zmniejsza sie temperatura może zblokowane visco? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 1 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 może zblokowane visco? Mógłbyś rozwinąć temat? Co, gdzie, jak sprawdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 wentylator kręci cały czas,odpal zimne auto,i spróbuj zatrzymać śmigło jakąś gazetą,czymś delikatnym,bo twardym połamiesz łopatki(i nie ręką:bag:) na zimnym,powinieneś zatrzymać wentylator,jeśli nie dasz rady,to zblokowane visco,kręci cały czas,i podczas jazdy wychładza płyn w chłodnicy (powinno się blokować dopiero przy wysokiej temp) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 1 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 A to wentylator nie chodzi od poczatku. Zauwazylem jeszcze ze jak sie delikatnie operyje gazem silnik jest cieply, jak sie kilka razy przycisnie pojezdzi na wyzszych obrotach to lapie temperature, pozniej znowu jak sie jezdzi delikatna noga to temp. Spada Wysłane z iPhone dzięki Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darioital Opublikowano 1 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Dobra swiece to zrozumialem, ale czy to cos ma wplyw na nagrzewanie sie i trzymanie temperatury? Moze dodatkowa pompa wody?Wysłane z iPhone dzięki Tapatalk Jeśli chodzi o nagrzewanie i trzynanie temp silnika to raczej nie ale bląd jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 no to chyba termostat nie zamyka,jak dasz po gazie,to łapie temp,ale jak odpuścisz,to na dużym obiegu traci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darioital Opublikowano 1 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 O ile się orientuję w M57 jest jakiś system dogrzewania silnika. Tam szukaj. podgrzewacz elektryczny RealOEM.com BMW E46 330d Flow heater electr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darioital Opublikowano 1 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Witam mam chyba ten sam problem w m47n - wymieniłem oba termostaty (nie trzymał temp.). Teraz ładnie trzyma 90 stopni ale stosunkowo wolno (na pewno nie w 3-4 km jak się czasem czyta na forach) się nagrzewa.Mam identyczny błąd tej dodatkowej pompy - niestety tematu jeszcze nie rozpoznałem ale wygląda na to, że borykamy się z tym samym problemem. Co chyba ważne mam webasto ze sterowaniem z kabiny (czy to oznacza, że nie mam elektrycznego podgrzewacza?). pozdrawiam Dogrzewacz wody jest standardem w 3.0d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psokl Opublikowano 1 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Z wychładzaniem to na bank główny termostat. Wymień od razu bo szkoda paliwa i silnika żeby śmigać niedogrzanym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 1 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Na bank to już był termostat EGR, niestety wymieniłem i nie pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psokl Opublikowano 1 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 No mi też wymiana termostatu egr nic nie pomogła - dopiero główny załatwił temat. Jak chcesz to termostat główny możesz zdiagnozować sprawdzając temperaturę poszczególnych węży podczas rozgrzewania silnika - jeśli mimo niedogrzanego silnika zaczynają się robić ciepłe węże dużego obiegu to masz winnego. Jeśli nie masz uszkodzonych ząbków w obudowie termostatu to możesz wymienić sam wkład - jest dużo taniej. Ktoś na bmw-klub chyba tak robił. Ja wymieniałem całość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kenaj43 Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 wentylator kręci cały czas,odpal zimne auto,i spróbuj zatrzymać śmigło jakąś gazetą,czymś delikatnym,bo twardym połamiesz łopatki(i nie ręką)na zimnym,powinieneś zatrzymać wentylator,jeśli nie dasz rady,to zblokowane visco,kręci cały czas,i podczas jazdy wychładza płyn w chłodnicy (powinno się blokować dopiero przy wysokiej temp) Nawet jeśli wisco było by zablokowane to i tak nie powinna spadać temp. ponieważ na tym polega rola termostatu że jak spada temp. to ma zamknąć obieg na chłodnice i otwierać jak sie podnosi. Uszkodzony masz termostat, na trasie pęd powietrza wychładza płyn w chłodnicy bo termostat sie nie domyka i obieg jest cały czas otwarty. Pamiętaj że są dwa termostaty, i jeź do ASO bo są tańsze od zamiennika, a orginał. pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 5 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Nie dodałem, wymieniono termostat główny, problem zniknął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.