Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

-------------------------------------------------------------

25 Auxiliary water pump

Error frequency : 106

Short circuit to ground

Errorcode: 19 02 6A 3C 25 93 08 11 03 74

-------------------------------------------------------------

Ktoś jest w stanie pomóc i wyjaśnić ten błąd?

Jest problem tego typu, że samochód (330d M57N) się wolno nagrzewa. Przy zakupie od razu był ten błąd. Wymieniłem termostat EGR (NOWY, ASO), ale nie pomogło, może ten błąd coś oznacza jeśli chodzi o grzanie się samochodu?

NA DDE wyskakują jeszcze błędy:

4212 4212 Glow plug zylinder 1

Licznik błędów: 131

Licznik logistic: 40

-------------------------------------------------------------

4222 4222 Glow plug zylinder 2

Licznik błędów: 121

Licznik logistic: 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam chyba ten sam problem w m47n - wymieniłem oba termostaty (nie trzymał temp.). Teraz ładnie trzyma 90 stopni ale stosunkowo wolno (na pewno nie w 3-4 km jak się czasem czyta na forach) się nagrzewa.

Mam identyczny błąd tej dodatkowej pompy - niestety tematu jeszcze nie rozpoznałem ale wygląda na to, że borykamy się z tym samym problemem. Co chyba ważne mam webasto ze sterowaniem z kabiny (czy to oznacza, że nie mam elektrycznego podgrzewacza?).

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam chyba ten sam problem w m47n - wymieniłem oba termostaty (nie trzymał temp.). Teraz ładnie trzyma 90 stopni ale stosunkowo wolno (na pewno nie w 3-4 km jak się czasem czyta na forach) się nagrzewa.

Mam identyczny błąd tej dodatkowej pompy - niestety tematu jeszcze nie rozpoznałem ale wygląda na to, że borykamy się z tym samym problemem. Co chyba ważne mam webasto ze sterowaniem z kabiny (czy to oznacza, że nie mam elektrycznego podgrzewacza?).

pozdrawiam

W m57 tez mi ladnie trzyma ale nagrzewa sie ponad 10km, po nagrzaniu zero problemow. Znowu ten M57N na trasie zmniejsza sie temperatura silnika

Wysłane z iPhone dzięki Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość dirty.73

wentylator kręci cały czas,odpal zimne auto,i spróbuj zatrzymać śmigło jakąś gazetą,czymś delikatnym,bo twardym połamiesz łopatki(i nie ręką:bag:)

na zimnym,powinieneś zatrzymać wentylator,jeśli nie dasz rady,to zblokowane visco,kręci cały czas,i podczas jazdy wychładza płyn w chłodnicy

(powinno się blokować dopiero przy wysokiej temp)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to wentylator nie chodzi od poczatku. Zauwazylem jeszcze ze jak sie delikatnie operyje gazem silnik jest cieply, jak sie kilka razy przycisnie pojezdzi na wyzszych obrotach to lapie temperature, pozniej znowu jak sie jezdzi delikatna noga to temp. Spada

Wysłane z iPhone dzięki Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam chyba ten sam problem w m47n - wymieniłem oba termostaty (nie trzymał temp.). Teraz ładnie trzyma 90 stopni ale stosunkowo wolno (na pewno nie w 3-4 km jak się czasem czyta na forach) się nagrzewa.

Mam identyczny błąd tej dodatkowej pompy - niestety tematu jeszcze nie rozpoznałem ale wygląda na to, że borykamy się z tym samym problemem. Co chyba ważne mam webasto ze sterowaniem z kabiny (czy to oznacza, że nie mam elektrycznego podgrzewacza?).

pozdrawiam

Dogrzewacz wody jest standardem w 3.0d
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mi też wymiana termostatu egr nic nie pomogła - dopiero główny załatwił temat. Jak chcesz to termostat główny możesz zdiagnozować sprawdzając temperaturę poszczególnych węży podczas rozgrzewania silnika - jeśli mimo niedogrzanego silnika zaczynają się robić ciepłe węże dużego obiegu to masz winnego.

Jeśli nie masz uszkodzonych ząbków w obudowie termostatu to możesz wymienić sam wkład - jest dużo taniej. Ktoś na bmw-klub chyba tak robił. Ja wymieniałem całość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
wentylator kręci cały czas,odpal zimne auto,i spróbuj zatrzymać śmigło jakąś gazetą,czymś delikatnym,bo twardym połamiesz łopatki(i nie ręką)

na zimnym,powinieneś zatrzymać wentylator,jeśli nie dasz rady,to zblokowane visco,kręci cały czas,i podczas jazdy wychładza płyn w chłodnicy

(powinno się blokować dopiero przy wysokiej temp)

Nawet jeśli wisco było by zablokowane to i tak nie powinna spadać temp. ponieważ na tym polega rola termostatu że jak spada temp. to ma zamknąć obieg na chłodnice i otwierać jak sie podnosi. Uszkodzony masz termostat, na trasie pęd powietrza wychładza płyn w chłodnicy bo termostat sie nie domyka i obieg jest cały czas otwarty. Pamiętaj że są dwa termostaty, i jeź do ASO bo są tańsze od zamiennika, a orginał. pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...