bodek Opublikowano 24 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 Witam wszystkich. Poszukuje pomocy, mianowicie robilem przekladke silnika z m43 z 97r na m50b25 z 92r. I wszystko by było git jak by odpalił, silnik kreci ale nie odpala. Oryginalnie autko mam wyposazone w ews a dawca go nie miał, co sadzicie? co tu mozna zrobic?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 24 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 wiązka prawidłowo podłączona? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek Opublikowano 24 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 raczej tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek Opublikowano 24 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 silnik kreci ale nie slychac pompy paliwowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 24 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 Prawdopodobnie Twój EWS blokuje. A podłączałeś auto pod kompa po swapie, pokazywało jakieś błędy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek Opublikowano 24 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 niestety nie mam takiej możliwosc:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek Opublikowano 24 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 idzie jakos obejsc ten ews, w jakis sposob go odlaczyc?? jak odpinam wtyczke od sterownika to wogole nic, nawet nie zakreci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 24 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 A pompę sprawdzałeś, bezpieczniki, bo teraz tak przemyślałem, skoro silnik kręci to nie wina ews, ten nie odpowiada za pompę paliwową, tylko immo w aucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek Opublikowano 24 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 no pompa raczej ok w srode jeszcze nim jezdziłem, fakt bezpiecznikow nie sprawdzałem ale szczerze nie sadze zeby to bylo to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 24 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 Sprawdź czy do pompy w ogóle dochodzi prąd. Jeśli nie to ewentualnie wywalił przekaźnik pompy,jest on pod maską, czarny podłużny. Jeśli dochodzi to walnęła pompa. Auto z LPG? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek Opublikowano 24 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 bylo lpg ale po swapie zdemontowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 24 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 Jeszcze mam pewien pomysł na sprawdzenie przekaźnika, Zmostkuj piny przekaźnika 2 i 6. Jeśli zadziała to vabank przekaźnik. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek Opublikowano 24 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 ale ten przekaznik gdzie on jest tak troszke dokladniej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek Opublikowano 24 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 ok juz wiem ktory to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek Opublikowano 24 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 Jutro sie za to zabiore, bo dzis juz nie mam weny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 24 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 po odłączeniu ews silnik nie kręci bo w sterowniku jest przekaźnik od rozrusznika, co do pompy to sterownik silnika puszcza napięcie na przekaźnik i ten uruchamia pompkę, sprawdź czy do przekaźnika dochodzi napięcie z DME i czy przekaźnik jest sprawny, zewrzyj piny jak ktoś wyżej pisał, pompka powinna się odezwać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 24 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 Jest to pierwszy od strony bezpieczników ułożonych w podwójnym rzędzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek Opublikowano 26 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 A wiec dzis basia zagadała, dzieki temu filmikowi . Dziekuje wszystkim za pomocna dlon.:drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.