Tommy Opublikowano 16 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Mam problem w mojej E36 coupe najprawdopodobniej rozszczelniła sie kolumna kierownicza. Jakie są objawy: po dłuższym postoku (np noc) pompka wspomagania kiery wyje przez chwilę jak zarzynana a do tego czuję ją na kole kierowniczym. W gumach drążków kierowniczych zbiera się olej od wspomagania. Czy ktoś się z tym spotkał - jak tak to czy regeneracja kolumny cos pomogła czy trzeba było wymieniać na nową (nowa - 3tysiaki :shock: ) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_79 Opublikowano 16 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Z nową przekładnią to daj sobie spokój. Albo regeneracja albo jakaś dobra używka. Poszukqaj na allegro, a na pewno coś znajdziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 A sprawdzałeś poziom płynu?? Pompa wyje prawdopodobnie przez to że jest za niski poziom płynu. Obejrzyj ją od spodu skąd dokładnie leci(chyba że już na pewno wiesz że to przekładnia) U mnie korodują przewody stalowe które chyba idą od przekłądni do siłownika i też jest wszystko mokre, przewody już mam-115zł w serwisie BMW i teraz tylko wymienić łącznie z płynem. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Opublikowano 17 Listopada 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Na zewnątrz nie wywala tylko do tych gum przy drązkach. Po otwarciu obejmy było tam trochę oleju.... jakies 0,2-0,3 litra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.