el_banano Opublikowano 17 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 byłem wczoraj na diagnostyce komputerowej silnika i miałem 3 błedy poduszki. błąd napinacza pasa pasażera, maty siedzenia pasażera i poduszki kierowcy. Gościu mi to usunął i było wszystko git do dziś jak odwoziłem żone do szkoły. kiedy wsiadła zauwazyłem że znów sie zapaliła kontrolka od poduchy ;/ nie wiem tylko od czego czy jak wsiadła czy jak zapieła pas. Jak to można rozwiązać lub sprawdzić z czym jest problem? Dodam jeszcze ze diagnosta powiedział że kontrolka sie zapaliła bo było za duze napięcie na oporniku. Czy na przykład zmiana bezpiecznika na ciut większy by pomogła czy grzebać w pasie i siedzeniu bo coś nie kontaktuje? Prosze o konkretne rady a nie teksty typu " nie odwoź wiecej żony do szkoły"...... :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi 528 Opublikowano 17 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 mialem tez taki prodlem poprawilem wtyczke pod siedzeniem skasowalem blad i jest git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 17 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 więc tak,nie odwoź wiecej żony do szkołykuog a tak na poważnie,musisz podpiąć pod kompa,żeby zobaczyć co to,mogła mata zdechnąć,może coś przy napinaczu-kontrolka i tak ci już sama nie zgaśnie,musisz kompem wykasować,nawet jak naprawisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 17 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 zmiana bezpiecznika nie pomoże sprawdź połączenia wtyczek, teraz jest zimno i wilgotno a to idealne warunki aby zaśniedziały piny we wtyczkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 17 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Polecam gimnastykę pod fotele i popsikanie wtyczek kontakt sprayem nadmiar zetrzeć papierem z wc i już nie zaśniedzieje po operacji podłączyć i jazda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_banano Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 a gdzie znajdują się te wtyczki od maty? pod siedzeniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 17 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Jedne są pod siedzeniem a jedne miałem miedzy fotelem a tunelem na samym dole trzeba być sprytnym jak żabka ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 19 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Raczej to nie wina wtyczki, a padniętej maty pod siedzeniem, niestety. Ale idzie to objechać. Są na allegro imitery mat, które oszukują kompa i nawet błąd nie wyskakuje, a poducha jest aktywnahappy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_banano Opublikowano 20 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Są na allegro imitery mat, które oszukują kompa i nawet błąd nie wyskakuje, a poducha jest aktywna spoko znalazłem na innym forum instrukcje jak obejść ten błąd. koszt niewielki bo ok 1 zł i 20-30 min roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 20 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 a kompem zero zł i 5 min:lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANKIN Opublikowano 20 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Można chyba też coś z kabelkami zrobić pod siedzeniem pasażera, tylko wtedy poducha wystrzeli nawet wtedy jak nikogo nie bedzie na siedzeniu pasażera. Ale kontrolka zniknie i nie będzie błędu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 20 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Emiter to koszt groszowy, gwarancja, iż poducha działa ( testowane u kolegi ), podłączenie pod kompa, zabieg z wymianą i kasowaniem błędów około 5 minut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_banano Opublikowano 21 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 no dobra a co to za emiter i gdzie sie go montuje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 21 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 co byś nie zamontował,to i tak trzeba pod kompa,to po co cokolwiek montować,jak to zrobisz samym kompem:lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 21 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Emiter montujesz pomiędzy kostką maty a matą. jest wielkości połowy pudełka zapałek, kasujesz błędy i cieszysz się jazdą bez błędów poduchy oraz faktem, iż wystrzeli przy kolizji, zgodnie z jej przeznaczeniem. Propos, nic nie musisz lutować, kostki pasują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 21 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 co byś nie zamontował,to i tak trzeba pod kompa,to po co cokolwiek montować,jak to zrobisz samym kompem:lol: No tak, ale jak kolega ma kopniętą matę to i tak co chwila będzie wyskakiwał mu błąd poduchy, a emiter to sporo tańsze rozwiązanie wymiany maty. I spokój, bo ja osobiście wkurzałbym się, jak co chwilę musiałbym auto podpinać, by wykasować błąd poduchyhappy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 22 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Dirty by wyłączył sprawdzanie maty i po kłopocie myślę,że się da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 22 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 cały czas o to mi chodzi,NCSem deaktywujesz mate pasażera(problem taki jak przy emiterze,wystrzeli nawet bez pasażera),poduchy działają,kontrolka już sie nie zapali z tego powodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 28 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 No więc zabawy z podłączaniem emitera bez sensu A czy można np. wyłączyć np czujnik uderzenia od poduchy itp. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 28 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 czyli czy można poduchy wyłączyć? są takie wpisy,ale nie wiem co znaczą,i nie interesuje mnie to:p AIRBAG_BEIFAHRER_1 : – poduszka pasażera AIRBAG_FAHRER_1 : – poduszka kierowcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.