tomano Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 Witam, mam takie pytanie prawdopodobnie mam uszkodzony główny wyłącznik akumulatora, czy można go usunąć i zastąpić zwykłą klema. Skąd moje przypuszczenia ponieważ robiąc pomiar napięcia przed głó. wyłącznikiem aku na przewodach mam 14.2V a na klemach aku tylko 13.5 V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 najpierw proponowłał bym sprawdzić mase silnika podepnij od kielicha do silnika przewód jako dodatkowa masa i sprawdz wtedy ładowanie na aku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomano Opublikowano 16 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 Przy silniku sprawdzałem i też jest 14V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 Rozumiem, że mówimy o klemie pirotechnicznej. Sprawdź, czy klema dziwnie nie nagrzewa się, może wystarczy po prostu ją wyczyścić i skręcić z powrotem. Śniedź ogranicza przejście elektryczne, a z czasem śniedzenie to rzecz normalna. Wprawdzie są różnego rodzaju wynalazki, więc nie zaszkodzi lekko posmarować. To znacznie zabezpieczy przed powtórką z historii. Z tego co pamiętam z przeszłości klemę można sprawdzić na kompie, więc nie kombinowałbym z przeróbkami. Wprawdzie nowa to koszt ok. 200 zł, ale schajcowana instalacja lub komp to koszt znacznie większyhappy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 17 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 wyczyść klemy porządnie i wysmaruj wazeliną techniczną nie będzie śniedzieć no i dobrze przewodzić prąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 17 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 U mnie wymieniałem regulator napięcia bo się skończył i ładowanie na klemach jest 14,10-14,35 więc jest okej U kolegi jak wyżej piszą proponuję sprawdzić klemy i masę pod maską Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomano Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 (edytowane) Rozumiem, że mówimy o klemie pirotechnicznej. Sprawdź, czy klema dziwnie nie nagrzewa się, może wystarczy po prostu ją wyczyścić i skręcić z powrotem. Śniedź ogranicza przejście elektryczne, a z czasem śniedzenie to rzecz normalna. Wprawdzie są różnego rodzaju wynalazki, więc nie zaszkodzi lekko posmarować. To znacznie zabezpieczy przed powtórką z historii. Z tego co pamiętam z przeszłości klemę można sprawdzić na kompie, więc nie kombinowałbym z przeróbkami. Wprawdzie nowa to koszt ok. 200 zł, ale schajcowana instalacja lub komp to koszt znacznie większyhappy_bmw zgadz się chodzi o tą klemę, i grzeje się że nie idzie dotknąć, oraz rozładowuje aku. Edytowane 17 Listopada 2012 przez tomano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 17 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 prawdopodobnie jak koledzy pisali chodzi o masę. sprawdź czy gdzieś nie jest luźna może coś się obluzowało. sprawdź gdzie grzeje się najmocniej i idź tym tropem, na pewno coś znajdziesz możliwe, że jakiś przewód jest przetarty, obluzowany lub przepalony. Sprawdź również kable przy alternatorze i rozruszniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomano Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Wszystkie połączenia są dobre, chodzi o tą klemę pirotechniczną. Nie wiem właśnie czy można ją rozebrać, a jak można to w jaki sposób, może ktoś to robił i wie jak to zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 18 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 Pisal ktos kiedys, ze ja czyscil i problemu z tego nie robil wiec podejrzewam, ze normalnie to sie robi. Przeciez nie wystrzeli Ci w rekach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 18 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 jak ja odłączy od aku to nie wystrzeli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomano Opublikowano 18 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 Przeciez nie wystrzeli Ci w rekach Ale czy na 100%:?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 18 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 Najpierw rozbierz, jak kolega wyżej wspomniał, wyczyść i powinno śmigaćhappy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomano Opublikowano 21 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 No i niestety pościągałem plastyki z klemy piro. wyczyściłem ją, i dalej się grzeje i jest niskie ładowanie na akupytanie_bmw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NowyNIK Opublikowano 21 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Zdejmij klemę, pewnie jest wystrzelona jak źle przewodzi, odłącz pomaranczową złączkę od zapłonnika (przezorny zawsze ubezpieczony) podłóż coś pod klemę i dobij poprzez przecinak lub wybijak stożek głównego przewodu który wchodzi w korpus klemy. Miałem tak samo. Dobicie pomogło. Na wiosnę będę spawał klemę TIG'iem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomano Opublikowano 22 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Czytałem w necie, że nawiercają tą klemę i coś tam robią, ale nie jest opisane jak to robią. Ta złączka to jest wciskana w klemę.pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomano Opublikowano 22 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Temat załatwiony byłem dzisiaj u mechanika, zaczarował coś przy klemie i ładowanie na zaciskach aku. 14,2V temat można zamknąć.:lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.