Darozzzz Opublikowano 11 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 Panowie, wczoraj nabyłem E36 coupe z motorkiem M50B20 vanos. Autko podczas oglądania, jazdy próbnej ładnie chodziło, nie przerywało nie strzelało. Dziś po odpaleniu na zimnym silniku, autko strasznie muli, wkręca się max 2.5-3k obrotów, coś strzela pod maską... Mam gaz sekwencyjny, wtryski valtek. Dodam że po ok 5-10 minutach jak się rozgrzeje autko ciągnie jak należy... Widać samochód zadbany, raczej nie był katowany.... Macie jakieś pomysły co może być przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 11 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 Sprawdz gume dolotu czy nie jest gdzies strzelona i zobacz pod kolektorem ssacym na wysokosci trzeciego cylindra czy nie wylecial kruciec z kolektora jest on bodajrze podpiety do krokowca... To tak na poczatek jak nic mie znajdziesz to pod kompa 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darozzzz Opublikowano 11 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 teraz odpaliłem i wkręca się normalnie, tak jak powinien.... Sprawdziłem właśnie i faktycznie, guma od dolotu była klejona taśmą, co do krućca, ciężko było tam rękę włożyć, ale nie wypadł.... jutro załatwię nową gumę, mam nadzieję że pomoże... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 11 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 dolot musi byc szczelny inaczej silnik ciagnie lewe powietrze i sa jaja... Na pewno pomoze jak kupisz nowa :-) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darozzzz Opublikowano 13 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 Więc tak, kupiłem nówkę gumę, stara faktycznie byłą sparciała i w jednym miejscu pęknięta.... Problem jednak nie ustał. Dziś rozkręcając dolot, zauważyłem że śmierdzi z niego benzyną, oraz jest jakby olej. Dodatkowo te dwa wężyki które wpina się w rurę dolotową są właśnie usmarowane olejem. Czy to odma do wymiany? Szukałem na allegro i znalazłem taką: BMW ODMA SILNIKA ZAWÓR E36 E38 E39 Z3 2.0i 2.3i 28 (2737396899) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Jak myślicie? pomoze to coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 13 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 to co pokazałeś jest do m52,do m50 idzie coś takiego BMW e36 e34 ODMA ODPOWIETRZENIE SILNIK M50 VANOS (2753711064) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darozzzz Opublikowano 13 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 Czyli w m50 nie ma takiego "zaworu" jak podałem w linku? Wybaczcie ale to mój pierwszy sześciogarowiec;)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 jeżeli strzela ci w kolektorze to sprawdz dokładnie cały układ dolotowy nie tylko gume przepustnicy... kup zmywacz do hamulców i na pracującym silniku popsikaj na całym dolocie i zobacz czy bedzie różnica w pracy silnika , jesli coś sie zmieni to dolot jest nie szczelny... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darozzzz Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 PO założeniu nowej gumy przepustnicy (kolanko) Problem ustał Prosiłbym jeszcze aby ktoś pokazał mi jak wygląda KOMPLETNA odma M50B20 vanos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 17 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 to co ci dałem w linku,to wszystko,w m50 tak to wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darozzzz Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 i o to mi chodziło;) bo niektórzy piszą jeszcze że ta "gruszka", do której podałem link jest do M50...W takim razie w poniedziałek zabieram się za odmę Dziękuję za pomoc;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darozzzz Opublikowano 7 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Panowie, i znów pojawił się problem z odpalaniem, trzeba kręcić do ok. 10 sekund, po czym łapie ale tak po trochę jakby nie na wszystkie gary, oraz szarpie powyżej 4.5-5 tysięcy obrotów, ale też nie zawsze.. Dziś odkręciłem plastikową osłonę silnika, i zgasiłem światło w garażu. Okazało się że moje cewki zrobiły sobie dyskotekę... Wykręciłem wszystkie, lecz palce które idą z cewki na świecę były suche, i wizualnie nie popękane... Druga sprawa to znalazłem prawdopodobnie jakiś rezystor który jest pęknięty (poniżej dodałem zdjęcia). Znajduje się on na brązowym przewodzie masowym, który idzie do wtrysków i cewek.. Mógłby mi ktoś powiedzieć co to dokładnie jest i gdzie takie coś kupić? Aby zakończyć imprezę cewek do wymiany są palce czy coś jeszcze? [ATTACH=CONFIG]23702[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]23703[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]23704[/ATTACH] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 a zobacz to RealOEM.com * BMW E34 520i FUEL TANK BREATH.VALVE/DISTURB.AIR VALVE tylko tutaj jest ten opornik gdzieś przy zaworze odpowietrzania zbiornika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darozzzz Opublikowano 7 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 no właśnie. Ja go miałem na kablu masowym pod pokrywą wtrysków..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 no to powiem ci jeszcze coś,sprawdziłem,i w e36 taki opornik wogóle nie występuje,jest tylko w e34 przy zaworze odpowietrzania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darozzzz Opublikowano 7 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 kurde dziwne... Może dla tego że mam LPG to ktoś go tam założył... chociaż nie wygląda to aby było dokładane przez kogoś... a co do dyskoteki, wymiana samych fajek wystarczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 no fajki raczej na bank do wymiany, co do opornika to masz jak na dłoni napisane 240 Ohm 2W szukaj w sklepie elektronicznym 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darozzzz Opublikowano 21 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Odgrzewam:) 3 mechaników nie dało rady;/ Postanowiłem wymieniać części na chybił trafił. Wczoraj podmieniłem inny czujnik wałka rozrządu, ori z demontażu. Sprawa jest taka że wczoraj autko chodziło jak malina już był banan na mordzie a dziś znów ZONK... Rano odpalił jeszcze dobrze a po pracy lipa;/;/;/ Czy załatwiać inny czujnik wałka czy stawiać na coś innego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 21 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Sprawdzałeś może w jakim stanie są świece? Można by podmienić czujnik położenia wału. Najlepiej podpiąć auto pod kompa, odczytać błędy i skasować. Pojeździć parę dni i odczytać ponownie, może akurat coś to wniesie do sprawy. Albo zrób reset (klemy) i zobacz co się zmieni. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 21 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 no i czujnik temperatury sprawdź koniecznie czy nie przekłamuje bmw_beer 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darozzzz Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Odgrzewam:) pewnie mnie zjecie bo tematy na I stronie prawie wszystkie moje^^ = Już prawie kupiłem czujnik wałka rozrządu, gdy Wpadłem na pomysł. Odpiąłem czujnik od Wałka rozrządu i próbowałem odpalić auto na samym czujniku wału korbowego <--- Auto kręciło ale nie odpaliło... Odpiąłem czujnik wału korbowego, a wpiąłem czujnik wałka rozrządu <--- Auto odpaliło tak jak odpalało wcześniej, czyli po chwili kręcenia. Jest ciut niższy (bardziej basowy) dźwięk z tłumika lecz auto nie łapie doła i ciągnie lepiej, przynajmniej tak mi się wydaje. Co o tym sądzicie Panowie? Jak dla mnie trochę dziwne, ponieważ wszędzie gdzie nie wyczytałem to na odpiętym czujniku wału korbowego auto nie ma prawa odpalić, a u mnie odpala... Czujników na pewno nie pomyliłem sprawdzałem 4 albo 5 razy. Już nie wiem co o tym myśleć..... Na kompie nie pokazuje błędów, a podmieniałem 2 różne sterowniki DME.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 29 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Darozzzz kup odmę ale tylko ori bo podróba zasrała mi dolot olejem więc nie ma co oszczędzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukrecja_project ig Opublikowano 16 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2021 odgrzewam kotleta Mam ten sam problem i juz szukałem na necie odpowowiedzi lecz ciezko mi to idzie ,czy rozwiązałeś usterke? Dodam ze jak nagle dam gazu to slychac jak mocno zasysa powietrze czasem potrafi strzelic w dolot silnik m50b20nv pomóżcie panowie:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.