Jabol Opublikowano 10 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Panowie mam problem. Otorz czasami (nie zawsze) brakuje mocy przy przyspieszaniu. Jade jakies 100 km/h przyspieszam a tu nic auto jedzie jakby turbo ie zalaczalo sie. Czasami odejme nogo z gazu i wcisne i juz leci jak powinno ale ten mykens nie zawsze dziala. Co to moze byc? Problem jest ze nie mam interfejsu i nie moge podlaczyc pod kompa, ale auto mam na gwarancji i moge ewentualnie sie spierac ze sprzedawca zeby usunal usterke. Ale najpierw musze wiedziec co to jest. MOze jakies wezyki czy cos? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 10 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Jabolo w poniedzałek wyślę Ci płytkę to może do końca przyszłego tygodnia ogarniesz... A póki co to te filterki możesz sprawdzić (od turbo i egr)... chodzi o takie jak w temacie : Forum BMW Klub Południe - :: Zobacz temat - E-46 320d czyszczenie AGR-u i elektrozaworów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 10 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Spoko Jaro. Dzieki. EGR wyczyszczone, odma tez. Reszta pomalutku sie zajme. Jednak kupie nowy interfejs do bmw_0 . Moze jakis link? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 10 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Moze jakis link? grzesiek2304 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 10 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Juz rozmawialem z Grzechem tylko musze kupic nowy kabel bo mam VAG KKL. Ale jaka moze byc przyczyna takiego spadku mocy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 10 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Jabol, przyczyn może byc bardzo dużo, będziesz miał kabelek i program to sczytasz błędy i będzie więcej wiadomo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaba84 Opublikowano 10 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 nie wiem co tam masz za silnik u siebie ale u mnie w 2.0d 136km to walka z utrata mocy jest nieustanna... Na kompie zadnych bledow, wyczyszczony caly dolot, sprawdzony czy nie ma przedmuchow, przeczysczone elektrozaworki, nowe podcisnienia, wymienione wszystkie filtry wraz z odma i auto raz ladnie ciagnie a raz mam spadochron przy pewnym zakresie obr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 11 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 W tym roczniku to tylko chyba 150KM byly. Ale musze poczekac ze 2 tyg zanim dostane kabel i sprawdze bledy. Problem w tym ze lubie jak mi wszystko chodzi jak nalezy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 11 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 nie wiem co tam masz za silnik u siebie ale u mnie w 2.0d 136km to walka z utrata mocy jest nieustanna...Na kompie zadnych bledow, wyczyszczony caly dolot, sprawdzony czy nie ma przedmuchow, przeczysczone elektrozaworki, nowe podcisnienia, wymienione wszystkie filtry wraz z odma i auto raz ladnie ciagnie a raz mam spadochron przy pewnym zakresie obr. W przedliftowych silnikach utrara mocy to norma, kolega Jabol ma polifta, a więc 150km common rail. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qolar Opublikowano 11 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 zobacz w jakim stanie są wezyki podcisnienia,wyczysc zaworek od turbiny sprawdz odrazu czy sztanga od turbo chodzi płynnie i czy sie nie zacina,ewentualnie sprobój odłaczyc przepływke i pojezdzic kilka dni zobaczyc czyjest jaka kolwiek róznica z nia czy bez niej.Jaro te modele roznia sie zasilaniem paliwowym ale utraty mocy w obu modelach wynikają z podobnych usterek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 2 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 Dobra wszystko zrobione jak pisaliscie. Zadnych popraw. Auto przyspiesza raz lepiej raz gorzej. Nawet jak idzie dobrze to dochodzi do 160km/h i staje na kilka sekund a potem idzie dalej. Jakby turbo dziura. Jeszcze nie robilem mykensu z przeplywka. Na inpie brak bledow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qolar Opublikowano 2 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 przepływke mozesz sprawdzic w inny sposób na czwartym biegu gaz w podłoge i koło 100km/h ekonomizer powinien sie zamknac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 2 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 Też słyszałem o tej metodzie. Warto spróbować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 o co chodzi z tą przepływką --jak ma sie zachowywać silnik jak bedzie odpieta przepływka ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 2 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 W automacie? Jak depne w podloge to zredukuje nawet w manualu. Zreszta lece sprawdzic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 jak ma sie zachowywać silnik jak bedzie odpieta przepływka lepiej,jeśli jest walnięta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 lepiej,jeśli jest walnięta to po co mi ona jak działa lepiej bez niej :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 2 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 to po co mi ona jak działa lepiej bez niej :lol: Źle zrozumiałeś, jeżeli jest walnięta i ją odepniesz to auto zacznie lepiej iść, jeżeli jest dobra to po odpięciu będzie gorzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 jak jest uwalona całkiem,to nie odczujesz różnicy po odpięciu,bo silnik już chodzi na uśrednionych wartościach,ale jeśli klęka,to pokazuje cuda,i wtedy te uśrednione wartości(bierze sygnały z innych czujników)dają lepszą pracę,a jest po to,żeby pokazywała cały czas,ile pobiera powietrza,i ile DME ma dać paliwa(pokrótce),a nie zgadywać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 Źle zrozumiałeś, jeżeli jest walnięta i ją odepniesz to auto zacznie lepiej iść, jeżeli jest dobra to po odpięciu będzie gorzej a no teraz kapiszi ,musze jutro to sprawdzić bo dzisiaj juz nie chce mi sie isc w te zimno do garage i jej budzić hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 chciałem dodać ze jak ja odpinałem to chyba raczej nie odczuwałem za wielkiej różnicy ,ale nie jezdziłem jak była odpieta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 no to ci napisałem wyżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 wiem wiem ,tylko mowie ze nie jedziłem na odpietej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 2 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 Jest filmik z testu ktory nagralem. Zwroccie uwage na 47 sekunde kiedy to ekonomizer spada a pedal gazu pozostaje w tej samej pozycji. Tak wiec chyba przeplywka. Pytanie teraz takie, czy nowy przeplywomierz nalezy jakos zaadaptowac? E46 nie przyspiesza - YouTube Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psokl Opublikowano 2 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 Ta - przepływka ale dla pewności zrób taki test z odpiętą przepływką - wtedy DDE będzie brać dane z mapy wgranej w sofcie. O tyle jest teraz fajnie, że w mapie jest ustawiona temp -5 stopni czyli prawie jak teraz. Ogólnie najlepiej przejechać się z inpą i zobaczyć popatrzeć na wartości zmierzone i oczekiwane przez dde. W poliftach nie ma już co adaptować - problem był w starszych egzemplarzach jak się zmieniało przepływkę na nowszy typ. My w swoich zmieniamy z nowszego na nowszy. Jak chcesz "wyzerować" adaptację związaną ze starzeniem się przepływki to odpięcie na kilkanaście minut aku powinno załatwić sprawę. Dodam, że jeżdżę już dobre kilka dni (ok 1000 km) na odpiętym przepływomierzu ponieważ nadgorliwy mechanik wyczyścił mi go tak, że następnego dnia nadawał się do wyrzucenia (pomiar był już nie najlepszy ale dawał radę). Jak będziesz wymieniał to wymieniaj sam wkład (dużo szybciej) tylko trzeba dwie dziwne śrubki odkręcić (torx pięcioramienny z dziurką chyba ts25). Warto filtr powietrza przy okazji wymienić. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.