Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

posiadam bmw e 36 320i silnik m50b20 rok prod. 93 w sedanie,

Mam mały problem znika mi płyn z ukałdu chłodzenia.

OPIS:

Z początku autko nie grzało jak powinno do wewnątrz kabiny,( po przejechaniu około 20 km dopiero grzało ładnie ale na jakąś chwile i sie wyłanczało) sprawdzając pokolei wszystkie podzespoły układu wszystko wydawało się ok, w zbiornczku chłodnicy płyn ciut poniżej poziomy czyli ok. pokusiłem się o dlanie płynu i się ździwiłem wlałem w niego ponad 6 litrów płynu.

kupując autko nie wiedziałem że układ jest tak mocno zapowietrzony. Podczas jeżdzenia na zapowietrzonym układzie nie nic się nie działo termperatura silnika normalna twardo na połowie jak powinna być. Autko się nie grzało zadnych problemów.

po dolaniu i odpowietrzeniu układ działa poprawnie, juz po kilku set metrach czuć ciepło wdmuchiwane do kabiny, temperatura silnika ok bez żadnych problemów.

Po upływie około 1.5 tygodnia ogrzewanie ponownie zanika i grzeje jak przy zapowietrzonym. Temperatura silnika ok, pracuje ładnie równo nie ma problemów.

Odpowietrzyłem układ i musiałem dolać około 2 litrów płynu. sprawdziłem czy nie wycieka nigdzie nie widać wycieków.

Moje pytanie gdzie wcągło płyn???

Czy miał ktoś podobny problem z autkiem?

czy możecie doradzić co może powodowac usterkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz sucho w aucie to nie nagrzewnica ale sprawdź olej w silniku czy normalnie wygląda może uszczelka pod głowicą jeszcze może masz gdzieś uszkodzony przewód w układzie dziurawa chłodnica mała dziurka i wycieka jeżeli wszędzie jest ok to jeszcze co mi przychodzi ma myśl to korek od pojemnika zwrotnego nie trzyma jest uszkodzona na nim uszczelka i jak silnik osiąga temperaturę to płyn po prostu wyparowywuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może Ci również uciekać na wężach ale tylko przy wyższym ciśnieniu tj. na wyższych obrotach, gdy sprawdzałes na zapalonym silniku to gazowałeś go?

Jeżeli to uszczelka pod głowicą najprostszym sposobem by to sprawdzić jest złapanie węży chłodnicy jeżeli są nabite to ... uszczelka...

możesz jeszcze odkręcić korek zaraz po odpaleniu na zimnym silniku jeśli będą szły bąbelki to... uszczelka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...