TOMALA E36 Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Witam, posiadam bmw e 36 320i silnik m50b20 rok prod. 93 w sedanie, Mam mały problem znika mi płyn z ukałdu chłodzenia. OPIS: Z początku autko nie grzało jak powinno do wewnątrz kabiny,( po przejechaniu około 20 km dopiero grzało ładnie ale na jakąś chwile i sie wyłanczało) sprawdzając pokolei wszystkie podzespoły układu wszystko wydawało się ok, w zbiornczku chłodnicy płyn ciut poniżej poziomy czyli ok. pokusiłem się o dlanie płynu i się ździwiłem wlałem w niego ponad 6 litrów płynu. kupując autko nie wiedziałem że układ jest tak mocno zapowietrzony. Podczas jeżdzenia na zapowietrzonym układzie nie nic się nie działo termperatura silnika normalna twardo na połowie jak powinna być. Autko się nie grzało zadnych problemów. po dolaniu i odpowietrzeniu układ działa poprawnie, juz po kilku set metrach czuć ciepło wdmuchiwane do kabiny, temperatura silnika ok bez żadnych problemów. Po upływie około 1.5 tygodnia ogrzewanie ponownie zanika i grzeje jak przy zapowietrzonym. Temperatura silnika ok, pracuje ładnie równo nie ma problemów. Odpowietrzyłem układ i musiałem dolać około 2 litrów płynu. sprawdziłem czy nie wycieka nigdzie nie widać wycieków. Moje pytanie gdzie wcągło płyn??? Czy miał ktoś podobny problem z autkiem? czy możecie doradzić co może powodowac usterkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukson Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 a płyn sie nie miesza z olejem? zobacz w srodku w aucie na dywaniki z przodu mozliwe ze nagrzewnica gdzie pieknieta jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 jak masz sucho w aucie to nie nagrzewnica ale sprawdź olej w silniku czy normalnie wygląda może uszczelka pod głowicą jeszcze może masz gdzieś uszkodzony przewód w układzie dziurawa chłodnica mała dziurka i wycieka jeżeli wszędzie jest ok to jeszcze co mi przychodzi ma myśl to korek od pojemnika zwrotnego nie trzyma jest uszkodzona na nim uszczelka i jak silnik osiąga temperaturę to płyn po prostu wyparowywuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMALA E36 Opublikowano 6 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Płyn ok nie widac oznak oleju. zerkne na nagrzewnice bo tego nie sprawdzałem. kumpel mi mówił że to może byc uszczelka głowicy ale gdyby była uszczlka to by pewnie się grzał. a temperaturka ekstra. dziękować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 patrz czy w oleju nie ma znaku płynu a nie odwrotnie weź bagnet i sprawdź czy olej wygląda normalnie czy nie jest szary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Mi w e36 płyn uciekał przez korek chłodnicy:-P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 może Ci również uciekać na wężach ale tylko przy wyższym ciśnieniu tj. na wyższych obrotach, gdy sprawdzałes na zapalonym silniku to gazowałeś go? Jeżeli to uszczelka pod głowicą najprostszym sposobem by to sprawdzić jest złapanie węży chłodnicy jeżeli są nabite to ... uszczelka... możesz jeszcze odkręcić korek zaraz po odpaleniu na zimnym silniku jeśli będą szły bąbelki to... uszczelka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.