Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

witam. Mam problem (523i) tego typu że nie czuć mocy do 2000 obr powyżej idzie dobrze. dodam jeszcze że przy odpalaniu trzeba kręcić ok 2/3 sek. Czytałem na innych forach że może to być czujnik położenia wałka albo wału, (czy mże to chodzi o to samo tylko każdy inaczej nazywa) nie rozkminiam za bardzo który gdzie jest i za co odpowiada. mechanik ze mnie marny ;/ czy ewentualne podłączenie pod kompa wykaże że taki czujnik jest padnięty pytanie_bmw czy może jest jakaś inna przyczyna pytanie_bmw wszelkie uwagi i sugestie mile widziane. bmw_1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompa paliwa na bank

na pewno nie jest to pompa paliwa poniewaz bardziej by sie to objawiało przy wyższych obrotach a nie przy niskich bo wtedy pompa paliwa nie miała by takiej wydajności... wiec na bank nie jesy to pompa... trzeba by raczej skupić sie na sprawdzeniu przepływki no i ewentualnie czujnika położenia wałka rozrządu... podepnij autko pod kompa i sprawdz czy nie ma błędów w silniku od tego zacznij...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pewno nie jest to pompa paliwa poniewaz bardziej by sie to objawiało przy wyższych obrotach a nie przy niskich bo wtedy pompa paliwa nie miała by takiej wydajności... wiec na bank nie jesy to pompa... trzeba by raczej skupić sie na sprawdzeniu przepływki no i ewentualnie czujnika położenia wałka rozrządu... podepnij autko pod kompa i sprawdz czy nie ma błędów w silniku od tego zacznij...

kolega mial taka sytulacje auto nie chcialo jechac z dolu przerywalo od 1500-2500tys obr pozniej szlo jak szalone

komputer pokazywal zero bledow,wiec mechanicy najpierw poszedl czujnik obrotow walu orginal,nic sie nie zmienilo,wiec dalej szukanie przeplywka ,wymieniona nic nie pomoglo,swiece nowe ,przewody,cewki nic sie nie zmienilo nie chcialo jechac z dolu,ktorys z mechanikow powiedzial ze pompa,faktycznie kupil pompe paliwa jak reka odja ,cignelo jak szalone z dolu i nic nie poszarpywalo,wiec tania sprawa na poczatek bo dzieki mechanika kolega lzejszy o pare stowek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupil pompe paliwa jak reka odja

każda taka informacja jest przydatna

tutaj zaryzykowałbym czujnik położenia wałka rozrządu,no ale podłaczenie kompa wiele by wyjaśniło,może być tak,że komp nie pokaże błędu,wtedy live data mogłaby coś wyjaśnić...tak czy inaczej-komp na początek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe spok byłem dziś na kompie i nie jest to wszystko takie proste. a mianowicie. błąd był tylko poduszki. i został usunięty. wiecej błędów nie ma. ale problem był z podłączenim auta do kompa. dlatego ze podobno, podkreslam PODOBNO śilnik jest 2,3 w dowodzie jest 2,0 gość nie mógł sie połączyć w końcu z którymś razem sie udało. system znalazł komp auta w 520.

No i teraz historia jest tego typu że jeżeli ktoś zmieniał silnik to komputer sterujący został stary, wiec steruje silnikiem 2,0. A jeżeli silnik jest 2,3 to ma przecież wieksze cylindry i tłoki itd itp. Najlepsze jest też to że na kompie wykazało że Vanos nie działa. Na razie nic sie nie da z tym zrobić. Musze pojechać gdzieś na kanał i sprawdzić kod silnika. jeżeli po kodzie wyjdzie że jest to 2,3 to można by działać dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...