el_banano Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 witam. Mam problem (523i) tego typu że nie czuć mocy do 2000 obr powyżej idzie dobrze. dodam jeszcze że przy odpalaniu trzeba kręcić ok 2/3 sek. Czytałem na innych forach że może to być czujnik położenia wałka albo wału, (czy mże to chodzi o to samo tylko każdy inaczej nazywa) nie rozkminiam za bardzo który gdzie jest i za co odpowiada. mechanik ze mnie marny ;/ czy ewentualne podłączenie pod kompa wykaże że taki czujnik jest padnięty pytanie_bmw czy może jest jakaś inna przyczyna pytanie_bmw wszelkie uwagi i sugestie mile widziane. bmw_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Kolego czujnik wałka miałem podobne objawy a jeśli byłby wału to ciężko palił mi... są dwa i wymieniałem dwa koszt ori siemens vodo 300zł szutka Najpierw podepnij autko i sprawdź który to czujnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
/daniello Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 pompa paliwa na bank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 pompa paliwa na bank na pewno nie jest to pompa paliwa poniewaz bardziej by sie to objawiało przy wyższych obrotach a nie przy niskich bo wtedy pompa paliwa nie miała by takiej wydajności... wiec na bank nie jesy to pompa... trzeba by raczej skupić sie na sprawdzeniu przepływki no i ewentualnie czujnika położenia wałka rozrządu... podepnij autko pod kompa i sprawdz czy nie ma błędów w silniku od tego zacznij... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Czujnik walu jakby byl uwalony to bys pewnie w ogole auta nie odpalil. Czujnik walka ma podobne objawy, podepnij pod komputer i bedzie wszystko jasne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_banano Opublikowano 6 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 pompa paliwa na bank na 100% nie bo auto jeździ na LPG :-P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
/daniello Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 na pewno nie jest to pompa paliwa poniewaz bardziej by sie to objawiało przy wyższych obrotach a nie przy niskich bo wtedy pompa paliwa nie miała by takiej wydajności... wiec na bank nie jesy to pompa... trzeba by raczej skupić sie na sprawdzeniu przepływki no i ewentualnie czujnika położenia wałka rozrządu... podepnij autko pod kompa i sprawdz czy nie ma błędów w silniku od tego zacznij... kolega mial taka sytulacje auto nie chcialo jechac z dolu przerywalo od 1500-2500tys obr pozniej szlo jak szalone komputer pokazywal zero bledow,wiec mechanicy najpierw poszedl czujnik obrotow walu orginal,nic sie nie zmienilo,wiec dalej szukanie przeplywka ,wymieniona nic nie pomoglo,swiece nowe ,przewody,cewki nic sie nie zmienilo nie chcialo jechac z dolu,ktorys z mechanikow powiedzial ze pompa,faktycznie kupil pompe paliwa jak reka odja ,cignelo jak szalone z dolu i nic nie poszarpywalo,wiec tania sprawa na poczatek bo dzieki mechanika kolega lzejszy o pare stowek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Ale on ma gazzzzoline to zupełnie inne źródło zasilania , tu chyba będzie jakiś czujnik leżał tylko dlaczego do 2000 się gubi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 kupil pompe paliwa jak reka odja każda taka informacja jest przydatna tutaj zaryzykowałbym czujnik położenia wałka rozrządu,no ale podłaczenie kompa wiele by wyjaśniło,może być tak,że komp nie pokaże błędu,wtedy live data mogłaby coś wyjaśnić...tak czy inaczej-komp na początek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
/daniello Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 chyba ze taj jak mowicie ze na gazie tez muli,moze komputer od gazu kuleje, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_banano Opublikowano 6 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 i na gazie i na pb jedzie tak samo. tylko dlaczego do 2000 się gubi. no jechałem niedawno i jednak tak od ok 2500 czuć moc. wcześniej but w podłodze i ledwo sie toczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 (edytowane) Po pierwsze, auto podłącz pod kompa. Jeśli nic nie wykaże, wtedy można gdybać. happy_bmw A propos, taki sam objaw na benzynie i gazie:confused: Edytowane 6 Listopada 2012 przez tomasso12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_banano Opublikowano 6 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 A propos, taki sam objaw na benzynie i gazie no tak. moim zdaniem sposób zasilania silnika nie ma nic tutaj do rzeczy. i pompe paliwa można wykluczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Sposób zasilania silnika ma znaczenie, tylko w tym wypadku można wykluczyć pompę paliwa. Ja szukałbym w elektronice auta, j.w. wspomniałem, auto pod kompa i wtedy można dalej gdybać, gdy nic nie wyjdzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oibis Opublikowano 13 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 i jakie rozwiązanie ? przepływka ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 14 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 w takich sytuacjach można tylko gdybać, koniecznie na komputer, on rozwiążę zagadkę ale też obstawiał bym czujnik położenia wałka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 14 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 Tak jak pisze Grzesiek miałem podobnie po wymianie czujnika walka różnica było od razu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_banano Opublikowano 14 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 narazie nie mam kiedy podjechać na komputer. jak sie dowiem co i jak to dam znać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 15 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Kolega nie ma czasu więc usterka nie przeszkadza :4: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_banano Opublikowano 16 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 hehe spok byłem dziś na kompie i nie jest to wszystko takie proste. a mianowicie. błąd był tylko poduszki. i został usunięty. wiecej błędów nie ma. ale problem był z podłączenim auta do kompa. dlatego ze podobno, podkreslam PODOBNO śilnik jest 2,3 w dowodzie jest 2,0 gość nie mógł sie połączyć w końcu z którymś razem sie udało. system znalazł komp auta w 520. No i teraz historia jest tego typu że jeżeli ktoś zmieniał silnik to komputer sterujący został stary, wiec steruje silnikiem 2,0. A jeżeli silnik jest 2,3 to ma przecież wieksze cylindry i tłoki itd itp. Najlepsze jest też to że na kompie wykazało że Vanos nie działa. Na razie nic sie nie da z tym zrobić. Musze pojechać gdzieś na kanał i sprawdzić kod silnika. jeżeli po kodzie wyjdzie że jest to 2,3 to można by działać dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nem Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 Kurde wiem ze miales przygody z poprzednia beemka i obys ich niemusial przechodzic ponownie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 17 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Jak vanos nie działa to może być wina że osprzęt silnika został z 2.0 jak również to że komp może się nie łączyć ze wszystkim i dlatego błędów nie pokaże wszystkich... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.