arbuz229 Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 (edytowane) Witam wszystkich kolegów z forum jak byłem 3 na chwilke na spociku widziałęm że wielu z was robi swoje futki przy użyciu inpa / dis mam pytanie czy mógbły mi ktoś wyjaśnić moje błędy z inpa jakie udało mi się odczytać inpą oto screnschoty dodam że auto to e46 328 m52tu28 autko jak schodzi z obrotów to czasami cichutko słychać jak strzela z wydechu no i muli tak od 4 tyś idzie jak szczała sprawdzł mi kiedyś mech parametry vanosa inpą i mówi ze łądnie pracuje czasami jak na 3/4 dam gazu przed odpaleniem i po odpaleniu puszczam to błąd 103 vanos nie wyskakiwał no i lepiej się zbiera blendy bmw.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl blendy bmw2.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl Bez*tytułu3.jpg | | Fotki, Zdjęcia, Obrazki Fotosik.pl Bez*tytułu4.jpg | | Fotki, Zdjęcia, Obrazki Fotosik.pl Koledzy mógłłby mi ktoś pomóc z tymi błędami dodam ze wszystkie cewki wymienione Edytowane 5 Listopada 2012 przez arbuz229 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 po pierwsze,jest dział,diagnoza komputerowa,napisz do admina,lub tu ładnie poproś o przeniesienie tematu do odpowiedniego działu po drugie,taki ładny sterownik,MS 42,i w suahili,czy innym niemieckim:lol: 119 Czujnik przepustnicy -Błąd mechaniczny 243 przerwy w zapłonie Cyl 6 241 przerwy w zapłonie Cyl 4 227 Odchylenie mieszanki Bank 1 103 VANOS błąd -Wałek rozrządu wlotowy 238 przerwy w zapłonie Cyl 1 216 sonda Lambda Bank 2 co mi przychodzi do głowy?wyczyść/wymień przepustnice,no i czujnik wałka rozrządu ssący bym podmienił(ale tylko ori,żaden zamiennik nie poleci) i wtedy dopiero szukałbym dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz229 Opublikowano 5 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 (edytowane) Kolego przepustnica była czyszczona jak tylko ją kupiłem z pół roku tem a co do tego co napisałeś ładny sterownik co masz na myśli co do języka to chyba inpe mam po niemiecku ver 5.0 a co do vanosa zmieniałem czujnik na orgi ssący i dalej to samo dodam kolego żę byłem u takiego fachowca w zielonej gościu ponoć magik jeśli chodzi o bmw i zobił kompletną diagnozę i stwierdził zę czujniki wszysko ok tylko musi zaprogramować na nowo sterownik czy jakoś to zegrać wszystko i dodam też żę ten błąd vanosa skasuje ale on występuje w momencie kiedy tylko odpalę auto zawsze tylko wtedy a gdy wcisne gaz na 3/4 to nieraz nie wyskakiwał dodam tylko żę jeśłi bląd nie występuje moge ładnie sprawdzić prace vanosa jak wystąpi to parametry vanosa stoją Edytowane 5 Listopada 2012 przez arbuz229 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 kolego,nie kłóć sie ze mną,tylko z komputerem,pokazuje błąd mechaniczny przepustnicy,więc albo walnięta,albo zasyfiona, jeśli jest walnięta,może generować inne błędy,dlatego najważniejsze,żeby to naprawić,co do vanosa,zrób test DISem,lub wrzuć screeny z live data inpy co do sterownika,to mam taki sam,a niemiecki kłuje mnie po gałach:lol: jak był taki magic,to czemu nie zrobił aktualizacji softu?15 min roboty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz229 Opublikowano 5 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 (edytowane) Kolego wcale się nie kłucę z tobą nie zrobił bo mówił zę ponoć 3 godziny to potrfa a z tą przepustnicą to ostatnio mi wyskoczyło może mieć na to wpływ żę kręciłem przy przepustnicy tą linką???? disa niestety nie umiem odpalić ponoć wszystko w sofcie miał zegrać czujniki przepustnice itd i będzie rakieta. A kolego powiedz mi czy można jakoś wyregulować tą przepustnice lub gdzie ten czujnik się znajduje Pozycja vanos przy 700obr pozycja vanosa na po...jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl przy 3,5 tyś obr vanos pozycja wałków...jpg | | Fotki, Zdjęcia, Obrazki Fotosik.pl Edytowane 5 Listopada 2012 przez arbuz229 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 ponoć wszystko w sofcie miał zegrać czujniki przepustnice itd znaczy grzebał w sofcie?fajnie,do ms42 są aktualizacje,i ten sterownik ,wg.fachmanów,potrzebuje tej aktualizacji,winkfp trwa to 15 minut,DISem troszke dłużeju mnie ,mimo że było ok,to po aktualizacji,było bardziej ok:lol: musisz wykręcić przepustnice,nie wiem co jej jest,ale stawiam,że jest uszkodzona,i już masz błędy sond,jak przyspieszasz,to po ok 3500 obr,nie czujesz takiego kopniaka?jakby turbo sie załączyło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz229 Opublikowano 5 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 (edytowane) dokładnie tak jak piszesz między 3,5 a 4 tysiące czuć kopniaka ale poniżej to dosyć muli zero sząłu powyżej kolego dodałęm screny z inpy live data vanosa a co to jest ten winkfp i ciężko samemu wgrać aktualizacje?? dodam zę mam lpg i mówił żę po wgraniu nowego softu musze jechać do mecha bo mi mapy sie rozjechały przez lpg a czy grzebał w sofcie nie wiem miał taki specjalny komputer z drukarką i wydrukował mi taki paragon wykresy itd diagnostyke mi tylko robił kolego zapomniałem dodać ze jak ją kupiłem to niewiem czy ktoś nie grzebał w niej albo coś bo nie mam odcinki w beci ;( Edytowane 5 Listopada 2012 przez arbuz229 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 no to kolego,wychodzi na to,że czeka cię wymiana uszczelnień vanosa,błąd wałka ssącego,"turbo" przy 3,5 tyś,mulenie z dołu-typowe objawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 co do winkfp,jeśli DISa nie potrafisz odpalić,to odradzam,łatwo można stera uwalić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz229 Opublikowano 5 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 (edytowane) kolego z 3 posty wyżęj podałęm scenschoty z pozycji wałków przy 700obr i 3500obr i ktoś kiedyś mi powiedziął zę pozycję są ok vanos niby igła mógłbyś się temu przyjrzeć a i kolego tu jest inny temat http://www.maxbimmer.pl/f69/e46-bmw-e46-320i-blad-103-inpa-15571/ też ktoś miał problem 103 wymieniał wszystko i nic Grzesiu miałeś zapisany błąd z disa jak możesz podaj go Edytowane 12 Listopada 2012 przez arbuz229 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 wymieniał wszystko i nic nie wszystko,uszczelnień nie wymieniał,zrobisz jak uważasz,ja u siebie uszczelnienia wymieniałem,więc wiem jakie są objawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz229 Opublikowano 5 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 sam robiłeś vanosa? a patrzyłeś na te parametry live data?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 parametry na fotce nic nie powiedzą,vanosa testujesz w czasie jazdy,na rozgrzanym silniku,a jaki masz problem z DISem?tym można zrobić test,chociaż przy padniętych uszczelniaczach,prawdopodobnie,też stwierdzi,że jest OK przy podwójnym vanosie wymiana uszczelnień jest prosta,nie musisz nawet blokad zakładać,nic nie przestawiasz,gorzej z dostaniem tych uszczelnień,ja z Anglii ściągałem(dzięki dobrym ludziom z forum),są lepsze niż te z hameryki Beisan Systems - Procedures - Double Vanos Procedure Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 (edytowane) w podpisie masz mój numer, zadzwoń, ugadamy się na jakiś dzień i zobaczymy co tam siedzi PS. co do magika z zielonej góry to mam duże wątpliwości, każdy chwali że cuda robi... tymczasem: mirasowi kazał zmienić przepływke a miał problem z kompresją... tobie kazał wgrać soft gdzie najprawdopodobnej masz problem ze szczelnością vanosa... Edytowane 5 Listopada 2012 przez grzesiek2304 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Dirty instrukcja jak dla przedszkolaka z książki Adama Słodowego "zrób to sam" tylko trzeba jeszcze odwagi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz229 Opublikowano 7 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 co ciekawe autko ciągnie mocniej od 3,5 do 3,8 i od 4 znowu ciągnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 co ciekawe autko ciągnie mocniej od 3,5 do 3,8 i od 4 znowu ciągnie Sprawdzałeś sobie DISA? W tym zakresie obrotowym właśnie się włącza i zmienia długość dolotu więc tu może pies jest pogrzebany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz229 Opublikowano 7 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 tzn jak mogę sprawdzić DISA? po tym żę zaciąga tą dźwignie przy około 3 tyś jak tak to działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Jeśli poszukasz tego nawet na youtubie to znajdziesz masę informacji jak to sprawdzić. Nie chcę się tutaj na ten temat rozpisywać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz229 Opublikowano 7 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 sprawdzałęm tak tego disa to mój nowy zachowuje się identycznie jak na forum trzyma tylko lekko się uchyli d isa wymieniałem bo nie trzymałą całkowicie myślałem że mówisz o jakiś innych metodach sprawdzania dzięki powiem ci że po wymianie disa lepsza góra się zrobiła tzn tak mi się wydaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 8 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 to dziwne, bo teoretycznie zepsuta DISA działa tak że od wolnych obrotów do tych 3,8tys obrotów jest dokładnie w tej samej pozycji co po 3800. To oznacza ze dół miałbyś słabszy a góre bez zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz229 Opublikowano 8 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Niewiem powiem ci że jak miałem wcześnie z miesiąć temu starą dise to te cięgno wcale nie pracowało a te po przygazowaniu zmienia bo patrzyłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 9 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 To cięgno zmienia swoją pozycję już po odpaleniu. Więc jeśli ono dobrze pracuje, kalpka DISY nie ma luzów to tutaj jest wszystko OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz229 Opublikowano 9 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 a istnieje taka opcja że mam rozjechane mapy paliwa i nasyfione w sofcie no zmieniono czujnik położenia wałka rozrządu od strony ssącej i nie adaptowano tak samo jak nowa przepływka i nie adaptowana. Może to mieć wpływ na takie zachowanie np jak przygazuje i puszcze gaz na luzie to słychać takie ciche strzelanie z tłumika nie wiem czy to ma wpływ na to że mam tłumik końcowy remusa?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 9 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Jak Ci strzela w wydech to posprawdzaj fajki na cewkach , błędu mogło nie pokazać na kompie ale auto nie będzie jechało tak jak powinno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.