tomano Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Kupiliśmy takie same rozmiary opon (felgi takie same ), i u szwagra się włącza kontrola i odcina moc a u mnie nie, tylko że ja mam DSC a on ASC na panelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 U mnie jest DSC przycisk i czy to na śniegu czy na lodzie , wodzie , trawie czy błocie auto mi kopie na wprost ale tylko jakieś 3 metry jak chce je obrócić w kolo to max 120 stopni i silnik robi buuuuuu i lipa . To się nazywa bezpieczne auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 ASC Automatische-Stabilitäts-Control Automatyczny ukł. przeciwpoślizgowy ASC+T ASC plus Traktionshilfe ASC plus wspomaganie trakcji DSC Dynamische Stabilitäts Control Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 No i wszystko jasne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomano Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 No i dirty73 wszystko na temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Kupiliśmy takie same rozmiary opon (felgi takie same), i u szwagra się włącza kontrola i odcina moc a u mnie nie, tylko że ja mam DSC a on ASC na panelu. No widzisz szwagier ma wybredna bunie Ja mam 225/40/18 z przodu a 245/40/18 tył i wysokość opony jest znaczna i nie dzieje sie nic przy żadnej prędkości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 czytałem gdzieś,kiedyś o wyłączaniu tego ustrojstwa,ale chodziło bodaj o ASC,bo załączony,to nawet koła na wprost nie zamieszają,a wyłączony guzikiem,jest,jak SoulRea pisał,na zakręcie i tak nie zamieli,trzeba przytrzymać przycisk przez ileś sekund,dopiero wyłączy całkowicie,a załączysz,dopiero po wyłączeniu i ponownym załączeniu zapłonu,ale to trzeba poszukać,napewno gdzieś jest,i pamiętam 5 przez 10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Ja już nawet bezpieczniki wyjmowałem , szkoda tylko ze jeden z nich współdzieli funkcje z pompa paliwa i pomysł mój spalił na panewce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 jeden z nich współdzieli funkcje z pompa paliwa to nie trza było całego wyciągać,ten kawałek od pompy mogłeś zostawićhappy_bmw:-P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 hehehhehehe dobre kurna dirty prawie się zlałem, już dawno mnie nikt nie rozbawił tak ja Ty dziś . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fastandhurry Opublikowano 9 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 czytałem gdzieś,kiedyś o wyłączaniu tego ustrojstwa,ale chodziło bodaj o ASC,bo załączony,to nawet koła na wprost nie zamieszają,a wyłączony guzikiem,jest,jak SoulRea pisał,na zakręcie i tak nie zamieli,trzeba przytrzymać przycisk przez ileś sekund,dopiero wyłączy całkowicie,a załączysz,dopiero po wyłączeniu i ponownym załączeniu zapłonu,ale to trzeba poszukać,napewno gdzieś jest,i pamiętam 5 przez 10 To mówisz że nawet jak pali się ten żółty trójkącik na desce po wyłączeniu to ,,to'' działa na zakrętach ? To po co ja zawsze zwalniałem po wyłączeniu na łukach zimą , eeee to lipa myślałem że to ja tak fantastycznie prowadzę. A tak na poważnie to kiedyś wyjeżdżając z pod stacji benzynowej po wyłączeniu zakręciłem bączka to jak to właściwie jest ,bo instrukcja twierdzi że to wyłączalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.