dawid530d Opublikowano 4 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2012 (edytowane) bmw e39 530d 2002r 193 konie. mam taki problem podczas jazdy jak przyspieszam silnik whodzi na obroty około 3500tyś i odcina moc przyspiesza tylko do około 100 km/h. Zapala się kontrolka na liczniku trujkąt ze szczałką. Miałem mały wypadek wpadłem na podkład od słupków tych na zwężkach przy 90 km/h i od tego czasu mam takie problemy:(( Pomocy. Edytowane 5 Listopada 2012 przez dawid530d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 4 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2012 Podpinałeś pod kompa? Są jakieś błędy? Od tego należałoby zacząć poszukiwania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid530d Opublikowano 4 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2012 zapomniałem napisać podpinałem inpą i nie ma błędów w silniku co miały by znaczenie jest tylko od świec żarowych ale to bez znaczenia. Mam zato dwa błędy w poduszkach bo dwie wybuchły jednom już zasymulowałem rezystorem a do drugiej musze jutro dojść żeby zasymulować, czy tom może mieć jakiś wpływ na moc?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 4 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2012 jak miałeś dzide,to posprawdzaj węże,wężyki,przy turbo,dolocie,któryś mógł się zsunąć,pęknąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 4 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2012 Nie. Tu raczej nie wiem, może jakiś czujnik abs, esp??? Nie wiem, kiedyś jak ja miałem takie objawy to walnięte były wtryski (ale to nie było bmw i nie common rail)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid530d Opublikowano 5 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Udało mi się doszłem do tego ce jej jest:)) Przy wypadku uszkodziły się dwa przednie koła i dałem je do prostowania i założyłem inne koła o innym rozmiaże to powodowało że esp myślało że wpadam w poślizg i odcinało moc:)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Udało mi się doszłem do tego ce jej jest:))Przy wypadku uszkodziły się dwa przednie koła i dałem je do prostowania i założyłem inne koła o innym rozmiaże to powodowało że esp myślało że wpadam w poślizg i odcinało moc:)) doszedłeś do tego po założeniu poprzednich opon???happy_bmw czy komp? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 No to byłem blisko Nie ma to jak radość gdy buni przechodzi choroba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 o bardzo dobrze ze o tym napisałeś bo ktoś kiedyś pewnie będzie miał podobny problem... ale popraw nazwe aby łatwiej było ten temat z google znaleźć zmień nazwe np na ''E39 530D Brak mocy przy 100km/h'' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid530d Opublikowano 5 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 ok zmienie nazwe. Kumpel mi to podsunoł żeby sprawdzić prędkości kuł podczas jazdy i przednie koła jechały wolniej a tylne szybciej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 hmmmm to nie czułeś na kierownicy że coś się dzieje ??? tak tylko z ciekawości pytam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid530d Opublikowano 5 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 brak jakich kolwiek innych objawów. nic się innego nie działo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomano Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Jakbyś miał system DSC to rozmiar opon nie powoduje odcinania mocy, tylko przy ASC tak się dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 on właśnie ma DSC:lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 troszkę śmiesznawo ale super że udało się usunąć problem. Wysokość opon to wiem że czasem przeszkadza ale zapamiętam także tą dolegliwość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomano Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 a czemu tak twierdzisz ze ma DSC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid530d Opublikowano 5 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 wiesz to jeszcze trzeba się znać na oponach i rozmiarach bo ja nie wiedziałem że opona 2005/55 16 jest dużo nisza od opony 225/55 16. Wiedzieliście o tym?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 a czemu tak twierdzisz ze ma DSC ASC kontroluje tylko kółka z napędem DSC ogarnia całość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomano Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Ale były opcje albo DSC lubASC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Dokładnie chyba wie to kazdy przyklad na przodzie 205/40/16 na tyle 225/35/16 daje mniej wiecej to samo i systemy nie glupieja Dirty gdzieś tam wklejał jak się liczy wysokość opony wiem że procentowo do jej szerokości czyli czym szersza tym wyższa i odwrotnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomano Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Ja mam naprzykład DSC a szwagier ASC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 a ja mam ASC+T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 ASC było przed liftem a DSC po lifcie , no chyba że masz 540tkę to DSC było chyba od początku produkcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Za ten syf odpowiada kontrola trakcji ASC kontrola stabilności toru jazdy DSC system anty poślizgowy ( nie palimy gum ) jakoś tak to było Ja mam naprzykład DSC a szwagier ASC ASC tez masz ale na twardo i nie można go wyłączyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid530d Opublikowano 5 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 ja miałemm na odwrut na czas naprawy flg z przodu. ale nie do końca bo przy gwałtownej zmianie prędkości może głupieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.