Kolor0 Opublikowano 3 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 Witam! Mam problem ze swoja e34 520i 24v bez vanosa, gdy samochód jest zimny odpala bez problemu, na biegu jałowym również chodzi ok, jednak gdy tylko proboję ruszyć zaczynają sie cyrki. Auto wogole nie przyspiesza, nie mowię o katowaniu go..... tylko o płynnej jeździe , strasznie wtedy sie męczy potrafi strzelić z kolektora i tak jak napisałem brakuje mu mocy. Gdy strzałka od temperatury pojawi sie na koncu niebieskiego pola wszystko wraca do normy. Jeździ wtedy jak nowy ciagnie od poczatku bez zadnych strzałów. Dzieje sie to tylko na zimnym silniku, na komputerze nic sie nie pojawiło wymieniłem czujniki temperatury wody i dalej jest to samo. Czytałem o podobnych problemach na forach jednak nie doczytałem się ,żeby ktoś wyjaśnił na czym polegał ten problem i jak go rozwiązać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazak Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Sprawdź świece a najlepiej wymień jak moją swoje . Jak to nie pomoże to sprawdź cewki itp... bmw_2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 coś z którymś czujnikiem może być nie tak, na kompa i sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Sprawdź świece , przewody , cewki , przepływke. Komp może wiele powiedzieć na ten temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolor0 Opublikowano 5 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Dzięki za odpowiedzi Świece wymieniałem jakies 2 miechy temu na boscha Przepływka działa prawidłowo Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 a odczyty z czujników prawidłowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Mam dwa typy: 1. Czujnik temperatury silnika dla DME. Jesli czujnik jest zepsuty to DME zastępuje sygnał jak dla 80st.C.Więc przy rozruchu i w pierwszej fazie po silnik ma za ubogą mieszankę. 2. Uszkodzony obwód grzałki sondy lambda. Jeśli jest uszkodzony to sonda zacznie mierzyć dopiero po kilku minutach po nagrzaniu się od spalin a nie normalnie po kilku sekundach. Wskazanie sondy stoi na jednej wartości-za ubogo lub za bogato a to w tej fazie może tylko przeszkadzać DME w dobieraniu dawki paliwa. W przypadku sondy możesz ją odpiąć-DME zastąpi sygnał jako około 0,5V(na Boschu) lub 2,5V(na Siemensie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolor0 Opublikowano 6 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Czujniki oba od temperatury wody zostały wymienione. Musze sprawdzić sonde chodz boje sie bo mam ta tytanowa..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolor0 Opublikowano 10 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Witam! już znam przyczyne, grzanie sondy nie działa przez co na zimnym sie dławi, a gdy już temperatura podskoczy wszystko wraca do normy. Dziękuję za Odpowiedzi! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.