Szpadyzor71 Opublikowano 2 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 Witam. Chciałbym się zorientować ile mniej więcej może kosztować robocizna jeśli chodzi o SWAP'a. Czy ktoś się orientuje? Silnik m50b25 (bez vanosa) na m50b25 (z vanosem). I czy jest jakaś różnica w osprzęcie między bez vanosowym a vanosowym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 2 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 Swap od tyś w górę zależy kto Ci go będzie robił Jeśli te silniki różnią się mocą,nm itp. to trzeba więcej niż sam silnik kolego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo293 Opublikowano 2 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 Jeśli chodzi w swapa to około tysiaka max 1500 , różnica wydaje mi się żadna bo to m50 tylko tyle że z vanosem więc osprzęt ten sam i moc ta sama tylko z vanosem rozwijana jest od dołu czyli piecyk bardziej elastyczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 2 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 pamiętaj o tym by silnik brać razem z kompem i wiązką, jeśli w dawcy jest EWS to też go musisz przełożyć, albo programowanie sterownika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 2 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 Więc kolego zrób tak jak napisał Grzesiek zna się na rzeczy więc nie kupuj golasa bo potem tylko problemy,bierz cały osprzęt i jazda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 3 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 (edytowane) Hmmm... chodzi mi konkretnie o ten sam silnik tylko bez vanosowy na vanosowy bo mniejszy to już jednak za mało pod stopą a duży już trochę większy żłopuś. Myślałem, że przy zamianie na to samo nie potrzebna jest wiązka ale ufam, że wiecie co mówicie i skoro uważacie że lepiej z wiązką i osprzętem to nie będę się sprzeczał. Thx Guys. ;)P.S.: A tak btw to co to jest to EWS?? Edytowane 3 Listopada 2012 przez Szpadyzor71 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 3 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 silnik z vanosem ma inny sterownik (DME M3.3.1) natomiast ten bez vanosa ma DME M3.1. wiązka też sie różni. a EWS to immobilajzer 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 3 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 A nie myslales o 2.8 litra? Pewnie mniej spali jak ten 2.5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 3 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 A nie myslales o 2.8 litra? Pewnie mniej spali jak ten 2.5 No powiem Ci że o takim czymś nie myślałem, tylko czy to rzeczywiście mniej pali niż 2.5? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 3 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 hm z mojego punktu widzenia to nawet nie nazwał bym tego swapem:) bo to zmiana na prawie ten sam silnik..... i to raczej nie opłacalne jest.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 3 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 (edytowane) 2.8 to jeden z najlepszych silnikow BMW, bardzo dobre osiagi w porownaniu do spalania, ale spojrzalem teraz na Twoj avatar.. I zajarzylem, ze szukasz M50, a nie M52 wiec w M50 nie ma 2.8 litra bo widze tez po avatarze, ze masz E30 w kombii chyba sory za zamieszanie. Chyba, ze da rade to zrobic Edytowane 3 Listopada 2012 przez ChriS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 3 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 E34 na kolega... Chris:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 3 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 Hmm, to nie jest kwestia szukania M50, tylko większego motoru narazie nie chcę, no chyba że spalanie jest na tym samym poziomie, a budę mam E34 i jeszcze jest rześka. A myślałem że jak kupie goły silnik m50b25 z vanosem to nie będzie problemu z osprzętem (myślałem że zostanie) ale koledzy (grzesiek2304) uświadomili, że jednak osprzęt potrzebny, więc teraz myśle czy nie lepiej opchnąć to i albo iść w ekonomie i klasyke (e30 z mniejszym motorem), albo opchnąć to, dołożyć drugie tyle i kupić coś nowszego np tak jak mówisz coś z m52b28, lub ewentualnie tds'a. Bo słyszałem że te w e39 już się lepiej spisują od tych w e34. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 3 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 No zmiana na E39 bylaby dobra, 528 albo moze jakies V8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galone Opublikowano 3 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 2.8 na podwojnym vanosie albo e39 m52b30 230km:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jokeymiras Opublikowano 3 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 widze nowe silniki porobili :lol: m54b30 jak cos 231km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.