Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Jak pływa na zakrętach to na pewno coś nie tak jest z tylnym zawieszeniem. W zasadzie wszystkie elementy tylnego zawieszenia są wymienne, więc bez problemu.Może wystarczy tylko ustawić zbieżność, skoro tuleje się zapiekły, więc poprzedni właściciel też odpuścił robotę, a efekty są , m.in. na zakrętach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dolna jest jedna na stronę, postaram się cyknąć jakieś foto jak będę wymieniał bo okazuje się że jako ściągacz świetnie sprawdza się śruba dużej twardości i drobny gwint :)

Mówcie że jestem chory, ale lubię robić takie rzeczy sam... :)grzany garaż, furka, Coma i fajka - to tygrysy lubią najbardziej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

RealOEM.com * BMW E39 520i REAR AXLE SUPPORT/WHEEL SUSPENSION

nie mam foto, ale odkręciłem 6 i wyjąłem 5. wszystko wtedy zaczyna się prężyć, dlatego pomaga dodatkowy lewarek przy montażu/demontażu 4. tuleja nie chciała wyjść, zerwałem gwint w śrubie od samoróby ściągacza. Nie chciałem ryzykować i uszkodzić ori. Dlatego rozwierciłem i wyjąłem flaki ze starej tulei i naciąłem ją od środka diamentowym brzeszczotem. Gniazdo było całe w śniedzi i nalocie z alu - nie puściło mimo 2 dni i 2 puszek WD40. Potem drobny papier ścierny żeby oczyścić gniazdo i pięknie (powolutku) wciągnęła się za pomocą ori śruby 5.

gdybym miał ściągacz poszłoby ok 1h (max), tak była połowa dnia zabawy - druga pójdzie szybciej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Panowie, mam 2 pytania :

Czy przez uszkodzone tuleje pływające może trząść się auto przy prędkościach 90 < ?

Czy te tuleje powodują stuk przy ruszaniu ?

Mam dźwięk bardzo podobny do tego z filmiku :

Naczytałem się tyle że zgłupiałem, sam nie wiem co to może być, przegub wału, lub tuleje pływające czy coś innego ... nie wiem od czego zacząć wymianę

Byłem na 2 stacjach diagnostycznych to stwierdzili że zawieszenie jest tip top, absolutnie żadnych luzów z tyłu nie ma ... jedynie kończy mi się wahacza lewy przedni dolny, no ale to stukanie jest ewidentnie z tyłu, raczej z lewej strony.

Objawy:

Metaliczne stukanie przy ruszaniu do przodu i tyłu za każdym razem

Drży całe auto przy prędkościach od 90 wzwyż na równej drodze jak np a1 ...

Edytowane przez Wojtec1987
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewidentnie drży tył, myślę że winowajcą będzie to samo przez co słychać metalowe stuknięcie, tylko problem w tym że nikt nie może tego zlokalizować, wymieniłem już podporę wału na lemfordera , łącznik elastyczny nie ma luzów ale guma zaczyna pękać więc będzie niedługo do wymiany, natomiast w przegubie wału jest delikatny luz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...