pawel83 Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 może być ale nie koniecznie musi to byc to... mogą to być górne wahacze albo tuleje belko itd. musisz sprawdzić dokładnie co jest zużute... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emenek Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 wiem ze są zapieczone tuleje od regulacji geometrii bo sie nie dało ich ruszyc przy regulacji .. tuleje sa wymienne ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Jak pływa na zakrętach to na pewno coś nie tak jest z tylnym zawieszeniem. W zasadzie wszystkie elementy tylnego zawieszenia są wymienne, więc bez problemu.Może wystarczy tylko ustawić zbieżność, skoro tuleje się zapiekły, więc poprzedni właściciel też odpuścił robotę, a efekty są , m.in. na zakrętach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 E32 mi plywalo jak mialem zwyczajnie amory wywalone z tylu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 A ile tulei belki jest w sedanie z tyłu po jednej na stronę czy po dwie ?I czy ciężko się to wymienia bo pewno mam ori jeszcze jak pływające były już zużyte to pewno i te już są Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 7 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Dolna jest jedna na stronę, postaram się cyknąć jakieś foto jak będę wymieniał bo okazuje się że jako ściągacz świetnie sprawdza się śruba dużej twardości i drobny gwint Mówcie że jestem chory, ale lubię robić takie rzeczy sam... :)grzany garaż, furka, Coma i fajka - to tygrysy lubią najbardziej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 RealOEM.com * BMW E39 520i REAR AXLE SUPPORT/WHEEL SUSPENSION nie mam foto, ale odkręciłem 6 i wyjąłem 5. wszystko wtedy zaczyna się prężyć, dlatego pomaga dodatkowy lewarek przy montażu/demontażu 4. tuleja nie chciała wyjść, zerwałem gwint w śrubie od samoróby ściągacza. Nie chciałem ryzykować i uszkodzić ori. Dlatego rozwierciłem i wyjąłem flaki ze starej tulei i naciąłem ją od środka diamentowym brzeszczotem. Gniazdo było całe w śniedzi i nalocie z alu - nie puściło mimo 2 dni i 2 puszek WD40. Potem drobny papier ścierny żeby oczyścić gniazdo i pięknie (powolutku) wciągnęła się za pomocą ori śruby 5. gdybym miał ściągacz poszłoby ok 1h (max), tak była połowa dnia zabawy - druga pójdzie szybciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtec1987 Opublikowano 18 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2015 (edytowane) Panowie, mam 2 pytania : Czy przez uszkodzone tuleje pływające może trząść się auto przy prędkościach 90 < ? Czy te tuleje powodują stuk przy ruszaniu ? Mam dźwięk bardzo podobny do tego z filmiku : Naczytałem się tyle że zgłupiałem, sam nie wiem co to może być, przegub wału, lub tuleje pływające czy coś innego ... nie wiem od czego zacząć wymianę Byłem na 2 stacjach diagnostycznych to stwierdzili że zawieszenie jest tip top, absolutnie żadnych luzów z tyłu nie ma ... jedynie kończy mi się wahacza lewy przedni dolny, no ale to stukanie jest ewidentnie z tyłu, raczej z lewej strony. Objawy: Metaliczne stukanie przy ruszaniu do przodu i tyłu za każdym razem Drży całe auto przy prędkościach od 90 wzwyż na równej drodze jak np a1 ... Edytowane 18 Lipca 2015 przez Wojtec1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 19 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2015 Napisze tak można gdybać... zawieszenie tzn. wahacz jak ma luz też będzie biło...Poduszki skrzyni,silnika,elementy wału do sprawdzenia. Jak masz tuleje wywalone to podniesione koło będzie latać jak poruszasz nim dobrze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtec1987 Opublikowano 19 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2015 Ewidentnie drży tył, myślę że winowajcą będzie to samo przez co słychać metalowe stuknięcie, tylko problem w tym że nikt nie może tego zlokalizować, wymieniłem już podporę wału na lemfordera , łącznik elastyczny nie ma luzów ale guma zaczyna pękać więc będzie niedługo do wymiany, natomiast w przegubie wału jest delikatny luz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtec1987 Opublikowano 21 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Mam u siebie identyczny dźwięk, przegub wału ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Da_Vidoo Opublikowano 21 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Jeśli ktoś potrzebuje to mam ściągacz do tulei pływających Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.