Georgii Opublikowano 31 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Czy wiecie może jakie są koszty remontu silnika m52 ? Czy za wszystkie części takie jak pierścienie,uszczelniacze,uszczelki,planowanie głowicy itp. wyjdzie więcej niż 1 tyś ? Jakie u was są koszty za samą robociznę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo293 Opublikowano 31 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Pfffffffff Georgii wyjdzie spokojnie więcej,jak masz jakiś problem z piecem i chcesz go remontować to się nie opłaca lepiej kupić 2.8 i będzie latać jak zła. A tak poza tym to czy coś ci się dzieje ? pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 31 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Tak pytam bo za jakiś czas uszczelniacze trzeba będzie robić więc myślałem,że może całość zrobić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo293 Opublikowano 31 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 A więc za same uszczelniacze z częściami i robocizną od 500 do 700 zł u Dauma w kunicach raczej w legnicy koszty podobne w innych warsztatach tylko że Daum ma pojęcie co robi a większość speców nie wydaje mi się.Z całością daj sobie spokój najpierw pomierz ciśnienie na każdym cylindrze to będziesz wiedział na czym stoisz bo jak zaczniesz to koszty wyjdą takie że byś sobie za to wsadził lepszy piec.:bag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 31 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Widzę właśnie że za 2-3 tyś kompletny 2.8 będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 31 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Jakieś 2 lata temu liczyłem remont silnika M50 to 3200 albo 3300pln wyszło-ale fakt-silnik wtedy masz praktycznie z nowymi bebechami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bromba Opublikowano 31 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Daum ma pojęcie co robi Sebo,zwariowałeś?!?!ja bym mu taczki z gnojem do roboty nie dała! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 31 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 A więc za same uszczelniacze z częściami i robocizną od 500 do 700 zł zrzuca głowicę i planuje przy tym czy bez zdejmowania robi? Ja kupiłem 26 uszczelniaczy zaworowych do swojego M52 i jak znajdę chęci to zrobię. Chciałem wrzucić małą recenzję z tej operacji, bo nie każdy wie jak to zrobić bez zrzucania głowicy, a to prosta sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 31 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Więc troche różnimy się w po jęciu "remont silnika" Same uszczelniacze reinza to z 70pln.Robocizna z 500-700pln-zależy od mechaniora. Patryk-pompujesz powietrze przez otwór po świecy czy wypełniasz komorę spalania w GMP sznurkiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 31 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Pompuję powietrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo293 Opublikowano 31 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Sebo,zwariowałeś?!?!ja bym mu taczki z gnojem do roboty nie dała! Znajomy robił u niego piec do BMW i wszystko było cacy i tak samo wiele dobrych wypowiedzi o nim słyszałem zresztą wystarczy zobaczyć jakie on auta robi ..... x6 e60 Q7 i inne nowe wynalazki bmw_1bmw_1 Sory za wypowiedz nie na temat:drool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 1 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 Uszczelnienia nie są drogie, a nie ma sensu robić całości. Cały remont przewyższy koszt drugiej jednostki, tylko jest ryzyko, nie wiadomo w jakim jest ona stanie. Ja u siebie za wymianę gumek zaworowych, uszczelnienie kolektora i wymianę uszczelnienia odmy ( podkreślę, że tylko to wskazywało na awarię zapłaciłem z robotą 650 zł w zeszłym roku ). Wprawdzie nie ASO, bo tam chcieli majątek, ale w zaufanym warsztacie. Jeśli chodzi o uszczelniacze zaworów, można je zmienić bez zwalania głowicy. Tylko pseudo mechanikom, czy jak ich tam zwać się nie chce. Najlepiej zdjąć głowicę, wymienić co trzeba, skasować kasę i po kłopociehappy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bultan Opublikowano 1 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 Na pewno nie wyjdziesz z 1 tysia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 2 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 Mam propozycję zrobienia silnika na cacy za 1 tyś. dochodzą wszystkie części i planowanie głowicy,sprawdzenie gładzi lub ich ewentualny szlif(w ostateczności) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi 528 Opublikowano 2 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 Mam propozycję zrobienia silnika na cacy za 1 tyś Georgii za tysiaka :?::?::?: na cacy:!::!::!: Przerabialem podobny temat sama glowica na cacy jak to nazwales ponad tysiak. Nie róbmy sobie jaj za klocka to moze sie uda zrobic remont poloneza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galone Opublikowano 2 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 mi tez chodzi po glowie maly remont mojego M50, zaczyna mnie draznic cykanie. czesci drogie, robota tez nie latwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 2 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 Tomi czas pokaże jeśli będę robił uszczelniacze itp to raczej zrobię całość.Potem będę zdawał relacje Jeździmy Bmw więc tylko o takich remontach ten temat happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Napisał Georgii Zobacz postMam propozycję zrobienia silnika na cacy za 1 tyś Georgii za tysiaka na cacy Przerabialem podobny temat sama glowica na cacy jak to nazwales ponad tysiak. Nie róbmy sobie jaj za klocka to moze sie uda zrobic remont poloneza Jeden regulator do głowicy to koszt ok. 50 zł ( prosty rachunek 50x24), reszty części nie liczę, więc tysiak to na dzień dobry będzie za małobmw_0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Chciałem wrzucić małą recenzję z tej operacji, bo nie każdy wie jak to zrobić bez zrzucania głowicy, a to prosta sprawa. Patryk, to rób DIY bo chętnie sam się podejmę takiej naprawy a dodatkowa wiedza zawsze się przyda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 7 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 No proszę zawsze można zrobić spota w warsztacie i rozebrać kilka bumek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Patryk, to rób DIY bo chętnie sam się podejmę takiej naprawy a dodatkowa wiedza zawsze się przyda. Narazie honda zajmuje garaż, progi wycięte, siły brak na skończenie, może za jakieś 2-3tygodnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi 528 Opublikowano 9 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Jeden regulator do głowicy to koszt ok. 50 zł jak dlamnie to jest remont glowicy na CACY koszta kolosalne a gdzie uszczlniacze ,planowanie,docieranie zaworow,sprawdzenie szczelnosci plaszcza wodnego,no i uszczelki glowica kolektory dekiel za wszystko sie becali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 9 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 kolego georgii sam koszt części potrzebnych do głowicy to : -uszczelka pod głowice 300 zł. -uszczelka pod kolektory wydechowe 2x 130 zł -uszczelki wydechu łączenie z dwururką 2 x 40 zł -uszczelka pod kolektor ssący 80 zł -uszczelka pod dekiel zaworów 130 zł -simeringi zaworowe 24 szt . 3 zł szt -popyczacze hydrauliczne 50-60 zł x 24 szt -śruby łowicy 100 zł. to chyba tyle jesli chodzi o samą góre lecz mogłem o czymś zapomnieć jesli chodzi o dół to wygląda to tak : -pierscienie 80-120 zł na tłok -panewki ok 300 zł. -uszczelka misy olejowej 130 zł. to tak masz z grubsza do tego dochodzi jeszcze sporo rzeaczy przy rozbieraniu już nie mówiąc o samej robocie itd. ceny masz za dobrej jakości części bo możesz też kupic je o połowe taniej ale wtedy robisz to na własne ryzyko przelicz sobie to wszystko i nie wierz że ktoś ci zrobi solidnie kapitalke silnika R6 za 1000 zł... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 9 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 nie wierz że ktoś ci zrobi solidnie kapitalke silnika R6 za 1000 zł... Ale ten tysiak to ja rozumiem za robocizne kolega napisał... Czyli plus części to z grubsza 4 tys... Chyba że nie będzie to aż tak kapitalny remont... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 9 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Ale ten tysiak to ja rozumiem za robocizne kolega napisał... Czyli plus części to z grubsza 4 tys... Chyba że nie będzie to aż tak kapitalny remont... nie ja napisałem że zadnen fachowiec napewno nie zrobi mu remontu silnika za 1000 zł. zwłaszcza R6 a napisałem to co potrzebne skoro kolega georgii chce zrobić wszystko tak jak pisał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.