Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Pfffffffff Georgii wyjdzie spokojnie więcej,jak masz jakiś problem z piecem i chcesz go remontować to się nie opłaca lepiej kupić 2.8 i będzie latać jak zła. A tak poza tym to czy coś ci się dzieje ? pytanie_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc za same uszczelniacze z częściami i robocizną od 500 do 700 zł u Dauma w kunicach raczej w legnicy koszty podobne w innych warsztatach tylko że Daum ma pojęcie co robi a większość speców nie wydaje mi się.Z całością daj sobie spokój najpierw pomierz ciśnienie na każdym cylindrze to będziesz wiedział na czym stoisz bo jak zaczniesz to koszty wyjdą takie że byś sobie za to wsadził lepszy piec.:bag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc za same uszczelniacze z częściami i robocizną od 500 do 700 zł

zrzuca głowicę i planuje przy tym czy bez zdejmowania robi? Ja kupiłem 26 uszczelniaczy zaworowych do swojego M52 i jak znajdę chęci to zrobię. Chciałem wrzucić małą recenzję z tej operacji, bo nie każdy wie jak to zrobić bez zrzucania głowicy, a to prosta sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc troche różnimy się w po jęciu "remont silnika"

Same uszczelniacze reinza to z 70pln.Robocizna z 500-700pln-zależy od mechaniora.

Patryk-pompujesz powietrze przez otwór po świecy czy wypełniasz komorę spalania w GMP sznurkiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sebo,zwariowałeś?!?!ja bym mu taczki z gnojem do roboty nie dała!

Znajomy robił u niego piec do BMW i wszystko było cacy i tak samo wiele dobrych wypowiedzi o nim słyszałem zresztą wystarczy zobaczyć jakie on auta robi ..... x6 e60 Q7 i inne nowe wynalazki bmw_1bmw_1 Sory za wypowiedz nie na temat:drool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelnienia nie są drogie, a nie ma sensu robić całości. Cały remont przewyższy koszt drugiej jednostki, tylko jest ryzyko, nie wiadomo w jakim jest ona stanie. Ja u siebie za wymianę gumek zaworowych, uszczelnienie kolektora i wymianę uszczelnienia odmy ( podkreślę, że tylko to wskazywało na awarię zapłaciłem z robotą 650 zł w zeszłym roku ). Wprawdzie nie ASO, bo tam chcieli majątek, ale w zaufanym warsztacie. Jeśli chodzi o uszczelniacze zaworów, można je zmienić bez zwalania głowicy. Tylko pseudo mechanikom, czy jak ich tam zwać się nie chce. Najlepiej zdjąć głowicę, wymienić co trzeba, skasować kasę i po kłopociehappy_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisał Georgii Zobacz post

Mam propozycję zrobienia silnika na cacy za 1 tyś

Georgii za tysiaka na cacy Przerabialem podobny temat sama glowica na cacy jak to nazwales ponad tysiak. Nie róbmy sobie jaj za klocka to moze sie uda zrobic remont poloneza

Jeden regulator do głowicy to koszt ok. 50 zł ( prosty rachunek 50x24), reszty części nie liczę, więc tysiak to na dzień dobry będzie za małobmw_0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden regulator do głowicy to koszt ok. 50 zł

jak dlamnie to jest remont glowicy na CACY koszta kolosalne a gdzie uszczlniacze ,planowanie,docieranie zaworow,sprawdzenie szczelnosci plaszcza wodnego,no i uszczelki glowica kolektory dekiel za wszystko sie becali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego georgii sam koszt części potrzebnych do głowicy to :

-uszczelka pod głowice 300 zł.

-uszczelka pod kolektory wydechowe 2x 130 zł

-uszczelki wydechu łączenie z dwururką 2 x 40 zł

-uszczelka pod kolektor ssący 80 zł

-uszczelka pod dekiel zaworów 130 zł

-simeringi zaworowe 24 szt . 3 zł szt

-popyczacze hydrauliczne 50-60 zł x 24 szt

-śruby łowicy 100 zł.

to chyba tyle jesli chodzi o samą góre lecz mogłem o czymś zapomnieć :)

jesli chodzi o dół to wygląda to tak :

-pierscienie 80-120 zł na tłok

-panewki ok 300 zł.

-uszczelka misy olejowej 130 zł.

to tak masz z grubsza do tego dochodzi jeszcze sporo rzeaczy przy rozbieraniu już nie mówiąc o samej robocie itd. ceny masz za dobrej jakości części bo możesz też kupic je o połowe taniej ale wtedy robisz to na własne ryzyko :)

przelicz sobie to wszystko i nie wierz że ktoś ci zrobi solidnie kapitalke silnika R6 za 1000 zł...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ten tysiak to ja rozumiem za robocizne kolega napisał... Czyli plus części to z grubsza 4 tys... Chyba że nie będzie to aż tak kapitalny remont...

nie ja napisałem że zadnen fachowiec napewno nie zrobi mu remontu silnika za 1000 zł. zwłaszcza R6 ;) a napisałem to co potrzebne skoro kolega georgii chce zrobić wszystko tak jak pisał...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...