Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Tysiąc za samą robotę...A części to na pewno wyjdą więcej :) Chyba,że czegoś w środku wymienialnego by się nie wymieniło więc może po prostu wymianę silnika kiedyś zrobię,a są już od 2 tyś plus z 500 zł za przekładkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 lat później...
W dniu 11.11.2012 o 19:46, Georgii napisał:

Tysiąc za samą robotę...A części to na pewno wyjdą więcej :) Chyba,że czegoś w środku wymienialnego by się nie wymieniło więc może po prostu wymianę silnika kiedyś zrobię,a są już od 2 tyś plus z 500 zł za przekładkę.

 

Za wymianę 24 prowadnic , frezowanie gniazd zaworowych , szlifowanie zaworów , docieranie zaworów oraz planowanie głowicy o 0,28 mm + wymiana 12 zaworów wydechowych wyszło 1250 złotych . Do tego z Reinza : Szpilki głowicy 14 sztuk , uszczelka pokrywy zaworów , uszczelka pod głowicę , 24 uszczelniacze , oring czujnika położenia wałka ssacego , nowy czujnik temperatury z podkładka uszczelniajaca , metalowa teflonowana uszczelka obudowy Vanos , termostat Wahler z oringiem , pompa wody Hepu z oringiem , uszczelka podstawy - agregatu filtra oleju , uszczelki kolektora wydechowego , uszczelki dwururki , uszczelniacze wału , uszczelka misy oleju , pierścienie Mahle 84 mm 1,5 mm górny , 1,5 środkowy i 2 mm olejowy jednoczęściowy , czujniki położenia wału i wałka ssacego , wkład filtra oleju , olej 5w30 Motul z esterem fluorescencyjnym , 10 litrów czynnika hłodzacego , ... W cenach hurtowych za części wyszło 1500 - 2000 tysice zł + regeneracja głowicy 1250 złoty . Rachunek jest prosty , prawdopodobnie coś pominałem , ale prawdopodobnie wyszło ponad 3000 tysiace bez mojej robocizny przy której używane były narzędzia z WURTH itd oraz ksiażka BMW z momentami dokręcania wszystkich śrub . Tak więc myślę , że doliczajac koszt usługi od 1000 do 1500 zł za wszystko by wyszło ok 450 tysiaca . To jest realne ponieważ w ubiegłym roku sam wyremontowałem swój silnik nie mówiac już o tym , że wał został zmieniony na wał z M54B30 z wykorbieniem o ile pamiętam o skoku 96,6 mm . Tak więc bloki M52B25 i M52B28 to te same bloki o różnym wykorbieniu wałów . Wałki rozrzadu też powinno się wstawić od 3.0 z M54B30 + wtryskiwacze . Komputer mam na razie od M52B25 , ale myślę aby wstawić inny lub zaprogramować tak jak do M54B30 . Pozdrawiam wszystkich którzy coś na ten temat wiedza . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...