Dudek Opublikowano 9 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 to trochę dużo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 11 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 Tysiąc za samą robotę...A części to na pewno wyjdą więcej Chyba,że czegoś w środku wymienialnego by się nie wymieniło więc może po prostu wymianę silnika kiedyś zrobię,a są już od 2 tyś plus z 500 zł za przekładkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBERT79 BMW E34 M52B30 Opublikowano 6 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2019 W dniu 11.11.2012 o 19:46, Georgii napisał: Tysiąc za samą robotę...A części to na pewno wyjdą więcej Chyba,że czegoś w środku wymienialnego by się nie wymieniło więc może po prostu wymianę silnika kiedyś zrobię,a są już od 2 tyś plus z 500 zł za przekładkę. Za wymianę 24 prowadnic , frezowanie gniazd zaworowych , szlifowanie zaworów , docieranie zaworów oraz planowanie głowicy o 0,28 mm + wymiana 12 zaworów wydechowych wyszło 1250 złotych . Do tego z Reinza : Szpilki głowicy 14 sztuk , uszczelka pokrywy zaworów , uszczelka pod głowicę , 24 uszczelniacze , oring czujnika położenia wałka ssacego , nowy czujnik temperatury z podkładka uszczelniajaca , metalowa teflonowana uszczelka obudowy Vanos , termostat Wahler z oringiem , pompa wody Hepu z oringiem , uszczelka podstawy - agregatu filtra oleju , uszczelki kolektora wydechowego , uszczelki dwururki , uszczelniacze wału , uszczelka misy oleju , pierścienie Mahle 84 mm 1,5 mm górny , 1,5 środkowy i 2 mm olejowy jednoczęściowy , czujniki położenia wału i wałka ssacego , wkład filtra oleju , olej 5w30 Motul z esterem fluorescencyjnym , 10 litrów czynnika hłodzacego , ... W cenach hurtowych za części wyszło 1500 - 2000 tysice zł + regeneracja głowicy 1250 złoty . Rachunek jest prosty , prawdopodobnie coś pominałem , ale prawdopodobnie wyszło ponad 3000 tysiace bez mojej robocizny przy której używane były narzędzia z WURTH itd oraz ksiażka BMW z momentami dokręcania wszystkich śrub . Tak więc myślę , że doliczajac koszt usługi od 1000 do 1500 zł za wszystko by wyszło ok 450 tysiaca . To jest realne ponieważ w ubiegłym roku sam wyremontowałem swój silnik nie mówiac już o tym , że wał został zmieniony na wał z M54B30 z wykorbieniem o ile pamiętam o skoku 96,6 mm . Tak więc bloki M52B25 i M52B28 to te same bloki o różnym wykorbieniu wałów . Wałki rozrzadu też powinno się wstawić od 3.0 z M54B30 + wtryskiwacze . Komputer mam na razie od M52B25 , ale myślę aby wstawić inny lub zaprogramować tak jak do M54B30 . Pozdrawiam wszystkich którzy coś na ten temat wiedza . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.