Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Od pewnego czasu zauważyłem że ja samochód pale na zimnym to przez chwilę słychać w silniku taki jakiś dziwny dzwiek tak jak by coś cykało, trwa to może z minutke a potem wszystko już gra.

Ostatnio wymieniali mi uszczelkę pod klawiaturą i simering wału korbowego z przodu.

Dodam że to silnik m42b18

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że to zawory cykają, auto stoi całą noc cały olej spływa na dół silnika więc po odpaleniu pewnie zaklepie przez chwilkę puki olej nie zacznie krążyć. Sprawdz stan ile go masz może trzeba ciut dolać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Minutka to za długo.

Temperatura teraz spadła-olej gęstnieje więc hydraulika zagra z rana:)

1.Sprawdź stan oleju.

2.Wymień olej na nowy-najlepiej pełny syntetyk.

3.Szkoda-skoro miałeś tzw czapkę w górze mozna było za jednym razem wymienić uszczelkę i kanały olejowe przepchać lub zwyczajnie skontrolować.

Powtarzam-minuta to za długo jak na poranne klepanie hydrauliki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Roso89 -nie dość że mineralny 15W40 ,który gęstnieje na potęgę przy spadkach temperatury to jeszcze Platinium z półki w markecie.

Jeśli nie lubisz swojego silnika to postępujesz prawidłowo:)

I nie powielaj ani nie wierz w głupie ******lenie mechaników czy kogokolwiek innego na temat rzekomych komplikacji przy zmianach oleju na jakościowo i parametrowo lepsze.

Użyj opcji szukaj i poczytaj na temat zmian oleju a będziesz wiedział co lubi silnik BMW co jest zwykłym pieprzeniem rodem z lat 80tych:)Tematów było już wiele-warto poczytać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I nie powielaj ani nie wierz w głupie ******lenie mechaników czy kogokolwiek innego na temat rzekomych komplikacji przy zmianach oleju na jakościowo i parametrowo lepsze.

Użyj opcji szukaj i poczytaj na temat zmian oleju a będziesz wiedział co lubi silnik BMW co jest zwykłym pieprzeniem rodem z lat 80tychTematów było już wiele-warto poczytać.

wszystko na temat :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Roso89 -nie dość że mineralny 15W40 ,który gęstnieje na potęgę przy spadkach temperatury to jeszcze Platinium z półki w markecie.

Jeśli nie lubisz swojego silnika to postępujesz prawidłowo:)

I nie powielaj ani nie wierz w głupie ******lenie mechaników czy kogokolwiek innego na temat rzekomych komplikacji przy zmianach oleju na jakościowo i parametrowo lepsze.

Użyj opcji szukaj i poczytaj na temat zmian oleju a będziesz wiedział co lubi silnik BMW co jest zwykłym pieprzeniem rodem z lat 80tych:)Tematów było już wiele-warto poczytać.

No to się nie popisałem;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiele osób dalej się "nie popisuje" wiele juź zmądrzało a jeszcze inni drążą temat na swoich silnikach a wnioski już w wielu przypadkach opisywano tu na maxbimmerze dlatego warto szukać na forum.

Sam jestem przykładem z M50tką przechodzącą z minerala na półsyntetyka i na syntetyka-teraz okaz zdrowia i tylko 385000km a przy 230000km hydraulika waliła jak ta lala na 15W40.

Z mojego doświadczenia(jeśli będziesz zmieniał olej na lepszy) to omijaj szeroko CASTROL'a MAGNATEC'a 10W40-niech cię nie skusi jego niska cena i promocje typu "kup 4L a 20L dostaniesz gratis":)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...