marko2255 Opublikowano 29 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Witam miesiac temu wywaliłem dobrze wysłużony akumulator i wstawiłem nowy. 2miesiące było ok przyszedł lekki podkreslam mrozik -2 wchodze i akumulator jak by był odłączony od klem nie podaje nic napięcia nawet licznik sie nie zaświeci ...klemy przeczyściłem nic nie dało ,jak działać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 29 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Sprawdź miernikiem ile tam w nim zostało Voltów Co do rozładowania to przyczyn może być sporo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marko2255 Opublikowano 29 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 ale rozładowanie całkowite?? że nawet lampeczka jedna sie nie zamróży Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 29 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 jakie aku kupiłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 29 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 1.Zmierz V w tym stanie co masz teraz-nowe akumulatory nie powinny dawać się zdoić do 7V-to oznaka storoci-choć i przy 7V kontrolki się żarzą. Podłącz pod prostownik (najlepiej regulowany) i zobacz czy wogóle się ładuje. Jeśli się ładuje to zostaw go na cały dzień (najlepiej 2) na niskim prądzie ładowania. Po naładowaniu i odstaniu po ładowaniu ma mieć 12,65V i wyżej np.12,8V to jest ok. Jeśli nie to ****. Jeśli po godzinie spadnie na np. 12,3V to też ****. Jeśli będzie trzymał 12,65V to wkładaj do auta,podepnij i na postoju zmierz pobór prądu na klemach. Jeśli będzie 0,06A to OK. Jeśli np.0,6A to coś kradnie prąd(po gniazdach bezpieczników dojdziesz do złodziejskiego obwodu i do urządzenia). Potem silnik uruchom i zmierz napięcie na klemach(ładowanie ). Jeśli w zakresie 13,614.4V to ok. Jeśli mniej to altek do sprawdzenia(szczoty,regV,pierścienie miedziane,diody) Jeśli aku jest martwe to mogło dostać zwarcia na celi i jest do wywalenia(ew.reklamacji) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek Opublikowano 29 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 A jakiej firmy masz akumulatorpytanie_bmwpytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marko2255 Opublikowano 29 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 AKUMULATOR nie jest z wyższej pułki TORNADO 60AH 12V 540A Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek Opublikowano 29 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Nie znam tej firmy czy to nie jest czasami jakiś Chinski. Na akumulatorach nie warto oszczędzać lepie zapłacić więcej a mieć pewność ze długo podziała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 29 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 A nie wpadłeś w jakąś dziurę w drodze w ostatnim czasie? Kilka takich przypadków spotkałem, że po wpadnięciu w dziurę w drodze aku umierało, po prostu cela się obrywa, zwarcie wewnątrz i aku do śmieci. Podobnie jest przy wypadku, często się rozsypuje aku po puknięciu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 29 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Chiński nie chiński ... może po prostu jest jakieś zwarcie / rezystor dmuchawy jest walnięty itd itp. .... drugi aku na podmiankę i trzeba sprawdzić ile ciągnie auto prądu na postoju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marko2255 Opublikowano 29 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 E34 Patryk w dziure nie wpadłem ale ostatnia jazda polegała na jeździe wokół lampy na parkingu bokiem ehh te pierwsze śniegi ale dojechałem spowrotem normalnie dzisiaj wezme go do firmy tam chyba mają jakiś sprzecik to sie może czegoś dowiem...czy to w ogóle wina akumulatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 29 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 mi kiedyś wzmacniacz się zepsuł i zrobił zwarcie w akumulatorze spaliły się cele. najlepiej jak masz możliwość do włóż drugi akumulator i zobaczysz co się będzie działo a jak ci padło coś w akumulatorze to do reklamacji (chyba masz papiery) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.