jarosw Opublikowano 21 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 Witam ! Pierwszy raz pisze na forum bo od kilku miesiecy nurtuje mnie problem falujacej wskazowki na wskazniku chwilowego spalania. Dzieje sie to zazwyczaj na 3 cim biegu na zimnym silniku przy pedale w podlodze jak silnik sie rozpedza tak od 3000 obr. do konca. Dodam ze nie mam problemow z osiagnieciem max obrotow czyli 6200 na kazdym biegu. Kiedy to sie dzieje wyraznie czuc jak by ktos ujmowal i dodawal gazu ale pedal jest w podlodze. Auto to E36 silnik 1.8 i M40 Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 23 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 Tak ma być, to jest wskaźnik chwilowego spalania, jak sama nazwa mówi.happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarosw Opublikowano 30 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 Kasztanienia nie potrzebuje tylko konstruktyne odpowiedzi. lolol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 31 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 jeśli miałbym się zabierać to za sprawdzenie: -czujnik położenia przepustnicy -przepływomierz("lajf":)data) -lewe powietrze na dolocie(guma,kolektor.etc.) Jeśli czujesz efekt ujmowania gazu to wydaje mi się że DME ma co jakiś czas mniej danych do wyliczenia dawki. Oczywiście pod lupę też czujnik położenia wału korbowego(jeśli w jego wyniku DME opuźni zapłon minimalnie to jest to podobne do ujmowania gazu). Zdejmij czapkę i zobacz jak wyglądają krzywki na wałku to tak prewencyjnie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarosw Opublikowano 3 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 Witam ponownie. Wczoraj chcialem zobaczyc czy przeplywonierz dziala poprawnie i zrobiłem test. Wykrecilem wtyk i ... samochód za pierwszym razem nie zapalił ale za drugim zaskoczył i pokiwal sie troche i zaczął chodzic równo. Czy to oznacza ze przepływomierz jest sprawny? Po ponownym wpieciu wtyczki i zapaleniu silnik odpalil odrazu i chodzil równo. Czy przepływka jest ok ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.