Hadzi Opublikowano 19 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 Witam, po liźnięciu programu w aucie trzeba by teraz zająć się bezpieczeństwem tzw. zmiana hamulców na większe. A mianowicie myślę nad zaadoptowaniem hamulców przód + tył z 3 litrowego diesla. Ale też wpadł mi pomysł żeby przednie hamulce zaadoptować z M a tył z 3 litrowego diesla. A może wsiąść z czegoś innego heble albo jakiś sportowy zestaw? Co o tym sądzicie? Czy macie może jakieś inne ciekawsze pomysły. Pozdrawiam Hadzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 19 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 Hamulce z 3.0d w zupełności wystarczą. Minimalne koło które na nich wchodzi to 17". Tarcze polecam Zimmermann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hadzi Opublikowano 19 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 (edytowane) to akurat wiem że minimum 17, Foret powiedz mi co mi będzie potrzebne. Z tego co kojarzę to będę musiał zmienić jarzmo, tarcza, klocki i coś jeszcze? Zacisk zostaje ten sam czy w 3.0 d jest większy ? Ps. tylko że ja będę chciał na przyszły sezon dalej iść z mocą Edytowane 19 Października 2012 przez Hadzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 19 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 tylko że ja będę chciał na przyszły sezon dalej iść z mocą To kupuj od razu hamulce z M5 :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hadzi Opublikowano 19 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 aż takiej mocy w tym frytko wozie nie osiągnę chyba a jeszcze jedno pytanko bo z tyłu są te zasrane tarczo-bębny i czy w 3.0 jest taki sam ten bęben co w 2.0 chyba taki sam więc nie będę musiał ingerować. Mam nadzieje bo ostatnio zestaw naprawczy poszedł (nowe sprężynki ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 19 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 Poi co kombinować, hamulce w 2.0 też nie są złe. Nie lepiej zapodać konkretne tarcze i klocki? Tapnięte S dwójką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hadzi Opublikowano 19 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 w 3.0 masz z przodu tarcze 325 a w 2.0 masz 286 wiec będzie duża różnica w hamowaniu więc lepiej włożyć od 3.0, a to nie jest dużo roboty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 19 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 w 3.0 masz z przodu tarcze 325 a w 2.0 masz 286 wiec będzie duża różnica w hamowaniu więc lepiej włożyć od 3.0, a to nie jest dużo roboty Nie do końca bo 286 jest przed liftem a po lifcie jest 300 Tapnięte S dwójką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 19 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 od 3.0 po lifcie trzeba wymienić wszystko, popieram Jara po co taka zmiana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hadzi Opublikowano 19 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 Zmiana dla bezpieczeństwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 19 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 aż takiej mocy w tym frytko wozie nie osiągnę chyba a jeszcze jedno pytanko bo z tyłu są te zasrane tarczo-bębny i czy w 3.0 jest taki sam ten bęben co w 2.0 chyba taki sam więc nie będę musiał ingerować. Mam nadzieje bo ostatnio zestaw naprawczy poszedł (nowe sprężynki ) przód w 3Djest 325mm jak pisałeś,a tył w 2D masz 276mm a w 3D 320mm,więć różnica jest znacząca poszperaj sobie sam tu BMW 3' E46 parts catalog Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 19 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 Ja też się zastanawiam i chyba niedługo będę zapodawał u siebie , zaciski Brembo 4-tłoczkowe i tarcze 330mm , zestaw leży i czeka ma chęci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIO Opublikowano 19 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 ja bym wsadził porządne tarcze i klocki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hadzi Opublikowano 31 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 (edytowane) Witam, mam pytanko dość ważne czy hamulce od alpiny D3 E46 3.3 benzyna się czymś różnią od 3.0 litrowego Diesla? Jak myślicie brać je? Pozdrawiam Hadzi Edytowane 31 Października 2012 przez Hadzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 31 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 D3 E46 3.3 najpierw tak,te dwa pojęcia się gryzą bo ja D3 to e90 a jeżeli e46 to B3,jeżeli chodzi ci o e46 to alpina miała te same tarcze co 330 ale jakieś lepsze zaciski i klocki,musisz pisać do Santino ze sporta,gość zakładał do siebie te graty to cie poinstruuje btw jak masz dostęp lub możliwość to zakładaj(ja bym tak bynajmniej zrobił) komplet z 330,może ma mniejsze zaciski niż alpina ,ale dostęp i koszt nowych tarcz i klocków jest/bedzie mniejszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hadzi Opublikowano 31 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 najpierw tak,te dwa pojęcia się gryzą bo ja D3 to e90 a jeżeli e46 to B3,jeżeli chodzi ci o e46 to alpina miała te same tarcze co 330 ale jakieś lepsze zaciski i klocki,musisz pisać do Santino ze sporta,gość zakładał do siebie te graty to cie poinstruuje btw jak masz dostęp lub możliwość to zakładaj(ja bym tak bynajmniej zrobił) komplet z 330,może ma mniejsze zaciski niż alpina ,ale dostęp i koszt nowych tarcz i klocków jest/bedzie mniejszy Tak chodziło mi o B3 E46, już zakupiłem cały komplet od Alpiny przód + tył więc za jakiś czas będą fotki i zakładanie nowego osprzętu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.