CrisELdi Opublikowano 13 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 Witam panowie ledwie jedną rzecz naprawie jest kolejna tym razem dość kłopotliwa . Dyferencjał zrobił się bardzo hałaśliwy na wstecznym gdy gwałtownie puszczam sprzęgło słychać wyraźne uderzenie. zaglądając pod spód widać gołym okiem uszkodzone poduszki gumowe przednia i szczególnie tylna [7,9 foto] Dam rade wymienić je bez rozbieracie całego zawieszenia tylnego? I jaki olej do dyferencjału nazwa numer ... i ile L.? Pozdrawiam i dzięki z góry uklon_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALn Opublikowano 14 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 Siema co do tulei to wszystkie wymienisz bez ściągania zawieszenia... elegancko pójdą wszystkie. Największy problem będzie z przednimi dużymi... na foto nr 2 ... tam jest bardzo kiepski dostęp i potrzebny będzie ściągak o określonej długości, albo śruba dzięki której ściągnie się ustrojstwo... Jest z tym troche roboty, ale pozostałe bez problemu. Najłatwiej wychodzą te małe w sankach happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALn Opublikowano 14 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 Achaaa... co do dyfra to możesz kupić ORI, ale wszyscy kupują zamiennik Castrola 1 L... tylko nie pamiętam jaki. Jak Ci stuka to tylko przy wstecznym ? obczaj jeszcze podpore wału... ale głuche uderzenie przy wbijaniu biegu to w większości wypadków skrzynia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrisELdi Opublikowano 14 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 Achaaa... co do dyfra to możesz kupić ORI, ale wszyscy kupują zamiennik Castrola 1 L... tylko nie pamiętam jaki. Jak Ci stuka to tylko przy wstecznym ? obczaj jeszcze podpore wału... ale głuche uderzenie przy wbijaniu biegu to w większości wypadków skrzynia Dzięki za odp. Wiec potrzebuje jakiś ściągacz do tego z przodu [2] jakiś przykład? Jak wygląda taki ściągacz, tak aby się nie męczyć wolałbym kupić do tego narzędzia. Zapomniałem... jaki komplet poduszek kupić najlepiej allegro ebay... Może ktoś testował ... Co do stoków to nie mam ale po włożeniu biegu wstecznego jest spoko problem jest gdy puszczam gwałtownie sprzęgło na wstecznym słychać uderzenie i auto powoli ruszy. Jeżeli bawię się sprzęgłem puszczam i wciskam z powrotem i robię to dość szybko to słychać wyraźnie uderzenie na z każdym szybkim puszczeniem sprzęgła. Jest to wyraźne i słychać to na tylim moście. Myślałem że to znowu elastyczne złącze pomiędzy skrzynią a wałem napędowym ale to już wymieniałem i jest w porządku. uklon_bmw poz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALn Opublikowano 14 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 Co do ściągaczów to Ci dokładnie nie pomogę jak byłem u mechników co mi to robili (a siedziałem całe 10 h z nimi i patrzałem co się dzieje) to ich sciągacz był za mały i nie mogli wypchnąć tulei, ogólnie akcja była taka, że wiertarką wszystkie tuleje rozrywali (znaczy 3 które były w miare świeże, ale miałem nowe więc chciałem, żeby wymienili). Problem był, żeby je założyć. Sciągacz był za mały więc robili to długą śrubą z takim samym gwinetem jak w tulei + podkładka i wkręcali. Mega dużo roboty i energii, żeby to tak wciągnąć. O wiele łatwiej jak rozbierzesz tylną zawieche bo tak to jest troche dłubania. Chyba, że wymieniasz tuleje wszystkie poza nr 2 ehehhe to tam pójdzie łatwiej bo jest więcej miejsca. Co do tulei to kupuj wszystkie lemfordera, tuleje nr 2 już nie produkuje lemforder więc kup myele HD czy jakoś tak. Jedna mam nową nie ruszaną więc moge Ci pogonić taniej ... na silesia parts kupisz cały komplet dobrany do auta - mnie to wyszło jakoś 500 zł - 7 tulei Jednak kolego muszę Ci zmartwić bo mam to samo co Ty... wyminiłem podpore, łącznik wału, wszystkie tuleje i stuk jest, o wiele cichszy, ale jest więc to na 100 % skrzynia i to pewnie dwumas... wejdź pod auto, odpal i posłuchaj skrzyni jak głośno będzie pracować to najpierw bym to zrobił. Ewentualnie tą jedna tuleje co mówisz, że rozwalona Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALn Opublikowano 16 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 I jak tam prace poszły w ruch ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrisELdi Opublikowano 18 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 I jak tam prace poszły w ruch ? Przede wszystkim dzięki! Ręce mi opadły gdy przeczytałem ile to roboty i czasu pochłonie mi to a potrzebuje auta co chwile i nie mogę go rozebrać i pozostać bez pojazdu a planowałem to zrobić w wolnym czasie ale kur... lało i pogoda była do du.. więc nawet nie udało mi się wśliznąć pod auto i jeszcze raz dokładnie zobaczyć co tak się tłucze.wiałem w planie wyciągnąć całe zawieszenie tyknie wyczyścić i pomalować przy okazji ale porost albo czasu niema albo pogoda ... już miałem to kiedyś zrobić ale cały czas coś może jak będę dar tyłem po asfalcie to znajdę czas :)happy_bmw Planowałem włożyć pod samochód kamerę na podczerwień/nagrać i zobaczyć na podglądzie czy to skrzynia tak hałasuje czy dryf tak wariuje pomysł może szalony ale może coś coś wyjaśni? ale jestem pewien że to dryf tak hałasuje na tyle. jak coś to jestem zainteresowany kupnem ... ale szukam kompletu plus amortyzatory tył chodzą ale auto już ma dość przejechanie i pewnie znowu się wysypią za chwilę a po za tym jak mam cały dzień spędzić na głupią gumę to wole to rozebrać wyczyścić i pomalować... i może jeszcze coś znajdę?kuog poz. dam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz229 Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Witam kolego mam to samo jak wbijam bieg na luzie to dochodzi gdzieś z tyłu głuche buch wymieniłem wszystkie tulejki mostu oraz ławy pod mostem obawiam się że to skrzynia ewentualnie luz jakiś w dyfrze a co do roboty kolego nie ma tragedi na początku tak to wyglądało strasznei musisz rozpiąć półośki osłone pod wałęm wał stabilizator wystarczy z 2 obejm wykręcić ale wygodniej jeszcze zdjąć 2 mocowania i zdjąć całkiem ciężej było sanki śćiągnąć bo tam gumy też wymieniałem ciężej bo się z pancerzykami linki ręcznego namęczyłem ale z dyfrem jak masz kanał możesz się bawić spokojnie potrzebujesz kogoś do pomocy bo jest co dźwignąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.