DANKIN Opublikowano 17 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 no wiem, typek nie chciał uwierzyć chodź by przez stan auta ja z resztą też, ale już wiem w 100% jaki jest orginalny przebieg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kondziu Opublikowano 17 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Więc potwierdza się teza, że nie przebieg auta stanowi o jego kondycji:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kevin Opublikowano 17 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 heh jak chcesz podaj VIN sprawdze w ASO, masakra taki kilometraż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANKIN Opublikowano 17 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Kevin daj znać jak sprawdzisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 17 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Eee cos mi tu smierdzi. Sprawdz baterie kluczyka o ile to ma jakas miarodajnosc. Mi na serwisie pokazalo tez 900 tysiecy za drugim podejsciem wyszlo, ze mam BMW X5 i 55 tys przebiegu, a za trzecim juz normalnie. Jak ktos zmienil przebieg to kluczyk bierze przebieg z licznika i pokaze tyle co jest na blacie z tego co mi mowili. Jak dobrze zrobili to sie nie dojdzie do tego, tyle, ze czasami zapominaja w module swiatel zmienic i tam sie patrzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 17 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Więc potwierdza się teza, że nie przebieg auta stanowi o jego kondycji Ciekawe kiedy to dotrze do wielu milionów Polaków... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Jak ktos zmienil przebieg to kluczyk bierze przebieg z licznika i pokaze tyle co jest na blacie błąd, kluczyk bierze z EWS przebieg. Witam ponownie. Przebieg sprawdzony!! Przebieg to ponad 900 tys. w którym module Ci tyle pokazało? bo z różnymi cudami już się spotkałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANKIN Opublikowano 17 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 kiedy byłem u pierwszego gościa to sprawdzał z kluczyka i chyba gdzieś jeszcze, z lcm nie bo nie mógł się połączyć, a drugi dodatkowo sprawdził z lcm nie wiedząc o tym że podłączałem wcześniej u innego no i wyszło to samo. Dziś już moduł jest zmieniony bo stary umarł. Ja się nie znam na tym i nie wiem gdzie można podłączyć żeby sprawdzić przebieg i takie tam więc jeśli byka gdzieś walnąłem to sorry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maltarn Opublikowano 18 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 Ciekawe kiedy to dotrze do wielu milionów Polaków... Pewnie nigdy nastoletnie tanie pojazdy z niemiec mają 160-220 tysiecy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 Jeśli nic sie nie dzieje z autem i jest w dobrej kondycji to nie masz sie czym przejmować że masz taki przebieg , ważny jest stan auta , wiadomo że jest to ból jak kupujesz auto i ma te 300 tyś a okazuje sie że ma 2x wiecej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANKIN Opublikowano 18 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 jeżdżę już około dwóch lat i jak na razie nic wielkiego w niej się nie dzieję, od zakupu zrobiłem podstawowe rzeczy takie jak tarcze 4 klocki 4 cała zawiecha, uszczelniłem pompę paliwową, wymieniłem pompkę paliwa w zbiorniku, zlikwidowany każdy wyciek w silniku, opaski jakieś przewody które się pociły i takie tam, no silnik cały suchy, nowy akumulator, alternator nowy rozrusznik też, kostka podstacyjkowa też. Nie wiem czemu narzekają na ten silnik. Nie jest mi też obce studzenie turbiny. To wszystko chyba co w niej zrobiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 mam coś takiego Interfejs BMW Renault Fiat VW OPEL Audi + adaptery (2689723290) - motoAllegro mam taką rzeźnię i sprawdzało się tylko z VAGiem i Oplem (tu w zależności od humoru) Grześkowy zamiata co chcesz bez kłopotu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJE46 Opublikowano 15 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 A masz wywalone klapki z kolektora? Ciekaw jestem czy z klakpami można dojechać do 1kk ;D (nadal sie zastanawiam czy wycinac czy nie, przebieg 157k z 2001r - sprawdzony) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.