Arek1985 Opublikowano 11 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 (edytowane) [h=2]siema. mam maly problem z moja 5. odpala elegancko tylko na zimnym silniku przy zmianie z P na R lub D przysiadaja obroty do takiego stopnia ze prawe gasnie i wracaja odrazu do normy,rowniez w czasie jazdy na zimnym silniku wogole nie ma mocy jedzie bo jedzie ale jak sie nagrzeje to wszystko jest ok tylko na zimnym szwankuje moze ktos wie co moze byc tego przyczyna[/h] Edytowane 11 Października 2012 przez Arek1985 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 11 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 Na początek podłącz pod kompa autko bo może być wiele przyczyn a może wyjdzie na kompie coś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 11 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 przepływomierz powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek1985 Opublikowano 11 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 ok. innego wyjscia chyba nie mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek1985 Opublikowano 11 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 przepływomierz powietrza raczej nie bo jak zlapie troche temp. to jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 11 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 miałem to samo w e39 528 starej w automacie była.... z rana gaz w podłoge a auto nie chciało sie zbierać po jakimś kilometrze może półtora odblokowywało się coś i jechał normalnie... ale palił 20L przy okazji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek1985 Opublikowano 11 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 (edytowane) miałem to samo w e39 528 starej w automacie była.... z rana gaz w podłoge a auto nie chciało sie zbierać po jakimś kilometrze może półtora odblokowywało się coś i jechał normalnie... ale palił 20L przy okazji da sie to jakos sprawdzic bez kompa ze to akurat przepływomierz powietrza Edytowane 11 Października 2012 przez Arek1985 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 11 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 racze nie.... widze że jesteś z wrocka więc napisz do Kamcia on iem że działa z kompem coś 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 11 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 odepnij go,pojeździj,i zobacz,czy są jakieś zmiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek1985 Opublikowano 11 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 sprawdzilem tak jak dirty.73 pisales i to przepływomierz powietrza odpiolemi bylo ok potem go zgasilem i zapiolem go spowrotem i niby tez jest ok moze zle stykal? zobacze jeszcze jutro narazie wielkie dzieki chlopaki dyziu jestem twoim dluznikiem.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 12 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 Takie sprawdzanie z odpinaniem jest bez sensu, u mnie nie wyszlo nic. W poprzednim temacie zadalem pytanie czy podlaczales auto pod komputer i odpisales mi - zacytuje ".". Sory, ale w tych autach 90% problemow sprawdzisz w 15 minut nawet INPA. Jak mi sie cos dzieje to pierwsze co robie podlaczam kompa i sprawdzam bledy, a nastepnie wartosci poszczegolnych elementow i tak juz w wiekszosci przypadkow wiem co sie dzieje wiec wez poprostu jedz do kogos na kompa jak sam nie ogarniasz inpy i sprawdz co w aucie jest nie tak. Przeplywka powinna miec jakies 18-20 czegos tam na godzine, natomiast na pelnym bucie ponad 700. Moja stara miala 30 na jalowym i 500 pod butem, po wymianie auto przestalo gasnac przy dojezdzaniu do krzyzowki i odzylo.. Sondy powinny pracowac tam 0.1-1v bodajze, wazne ze pracuja. Jak stoja na 0.45 podczas jazdy to sa martwe.. Czasem komp nie pokaze. I tak wiele wiele innych rzeczy mozna sprawdzic kompem wiec pytanie o to co sie dzieje jest imho bez sensu w tym momencie bo mozliwe, ze juz masz w kompie zapisany blad i pewnie mialbys juz auto naprawione jakbys go podlaczyl. Peace bmw_2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 12 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 Takie sprawdzanie z odpinaniem jest bez sensu nie zgodze się z tobą,prawda,jeśli przepływka umarła całkiem,komputer i tak bierze ,można powiedzieć,uśrednione wartości,i w większej mierze korzysta ze wskazań innych czujników,więc jej odpięcie,niczego nie zmieni,ale może być tak,że komp cały czas bierze z niej dane,a ona po prostu oszukuje,np zaniża pomiar powietrza,więc komp tyle też daje wachy,a jak ją odepniesz,wyeliminuje ją ,zrobi j/w,i to zmieni pracę silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 14 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 Ale i tak najlepiej podpiac pod kompa bo moze juz ma zapisany blad i dawno naprawilby auto inna sprawa, ze przeplywka nie zawsze wywala blad wiec trzeba sprawdzic jak pracuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 14 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 Ale i tak najlepiej podpiac pod kompa no to oczywista oczywistość:lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
browar Opublikowano 14 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 lololsiemka odepnij przepływkę na zapalonym silniku(tryb serwisowy do testów) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.