pawel83 Opublikowano 5 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Czy ktoś orientuje sie lub miał podobny przypadek ze przy 2000 tys obrtów silnika dzrzy cala buda nie zaleznie czy auto jedzie czy stoi wystarcza same obroty... Mysle że to dwumas ale moze cos z vanosem nie tak? - dodam ze błędów brak a silnik pracuje bez zastrzeżen...<br>moc tez jest stawiacie na dwumase ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 5 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 ale czemu od razu prognozujesz najgorsze?poduszka silnika,podpora wału,posprawdzaj najpierw co najłatwiejsze,i zrób tak,stań,okna w dół,muza ciiiii,wolne obroty i zgaś silnik-słychać jakieś dziwne dźwięki ?dzwoni? a vanosa,to raczej byś słyszał,a nie czuł:-P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 5 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 ale czemu od razu prognozujesz najgorsze?poduszka silnika,podpora wału,posprawdzaj najpierw co najłatwiejsze,i zrób tak,stań,okna w dół,muza ciiiii,wolne obroty i zgaś silnik-słychać jakieś dziwne dźwięki ?dzwoni?a vanosa,to raczej byś słyszał,a nie czuł:-P poduchy odpadają , podpora wału tez bo na postoju tez sa wibracje , po zgaszeniu silnika nie grzechocze nic i nie ma dzownych dzwieków... co do vanosa to czytałem tez ze trzesie autem dlatego pytam do głowy przychodzi mi tylko dwumas czuc to tylko przy 2000 tys obrotów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 5 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Zobacz śmigło .... może wpadać w wibrację jak np. jedna łopata się ułamie .... jak ułamią się dwie obok siebie to po prostu NAPIERDALA silnikiem na wszystkie strony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 5 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 wiatrak również jest cały... ale dobrze wiedziec ze takie są obiawy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 5 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Sprawdź dokładnie długości łopat , czasem ułamie się kawałek np. 2cm i cuda będą się działy Sprawdź też dolot jakimś samostartem albo plakiem .... przyczyn może być 3 miliony , ale też coś średnio mi się wydaje , żeby były one związane z dwumasą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 5 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 hmm bede musiał to sprawdzić ale co do dolotu to jest on raczej szczelny bo inaczej działy by sie jaja nawet na wolnych obrotach... ale sprawdzic nie zaszkodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 5 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 W mojej zawsze przy 2 tyś.obr. było takie buczenie, nie drgania, ale też denerwujące, obojętnie czy na postoju czy w trasie. żadnych błędów na kompie. Narazie stoi rozebrana, więc Ci nie powiem, zaraz idę składać bo właśnie części dotarły. Zmieniłem już odmę, uszczelniłem dolot (minimalne pęknięcie gumy przepływomierza), teraz zakładam nowy czujnik położenia wału i nie mający na pewno nic do tego regulator napięcia ze szczotkotrzymaczem do alternatora. Jak odpalę to napiszę czy coś się zmieniło. Ja stawiałem na odmę, kupiłem oryginał BMW, mam nadzieję, że przestanie buczeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 5 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 ok czekam na info i powodzenia w składaniu no i zadowolenia z naprawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 5 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 przyczyn może być 3 miliony vanos by ci grzechotał,poczułbyś go też w dynamice auta,ja też bym szukał przyczyn z powietrzem,przepływka?źle mierzy,i np przy tych wartościach podaje za małą wartość zmierzoną,więc komp daje mniej paliwa,hm,to mogłaby sonda wyłapać,no takie gdybanie,ale wykluczyłbym raczej dwumase,też raczej byś ją odczuł,podczas ruszania,jazdy(bo jeżeli rzucałaby autem,to musiała by być już nieźle rozsypana) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 5 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 tak masz racje ale powiem dlaczego przypuszczam ze to dwumas : podczas ruszania szarpie autem nie zawsze ale jednak , przy zmainie biegów stuka własnie w okolicy skrzyni... poduchy ok , jutro sprawdze wszystko co radzicie i zobaczymy czy coś zanjde a co do vanosa to mnie troche uspokoiłeś bo nic takiego sie nie dzieje o czym pisałeś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 5 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Dirty a te sprawdzanie z muzą cicho i na wolnych obrotach jakieś dzwonienie czy coś to co się sprawdza tym sposobem z ciekawości ? i jakie dźwięki będą i co może padać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 5 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Dirty a te sprawdzanie z muzą cicho i na wolnych obrotach jakieś dzwonienie czy coś to co się sprawdza tym sposobem z ciekawości ? i jakie dźwięki będą i co może padać ? koło dwumasowe,najczęstszym jego objawem,jest właśnie dzwonienie,grzechotanie,podczas odpalania i gaszenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 5 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Dobrze wiedzieć,że takie numery są Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 6 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Nie koniecznie dwumasa będzie dzwonić. U mnie zaczęło się trzęsieniem budy na biegu jałowym na niskich obrotach, przy dodaniu gazu objawy ustawały. Zaznaczę, że nic nie dzwoniło ani grzechotało. Pojeździłem dwa dni i niestety musiałem scholować auto do warsztatu. Przestały wchodzić biegi. Po rozebraniu dwumasa nie wyglądała na zużytą, a jednak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 8 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Auto poskładane, zrobiłem ze 30km, niestety wszystko jest jak było. Nowa oryginalna odma za blisko 300zł nie zmieniła kompletnie nic w pracy silnika... Buczenie jak było tak jest, więc jedyne czego nie sprawdziłem, nie wymieniałem w moim pożeraczu pieniędzy to wydech. Wygląda bardzo dobrze, na analizie spalin wszystko jak najbardziej w porządku, wszystkie gumy (wieszaki) są na miejscu, ale może coś wewnątrz jest nie tak. W zasadzie nikt poza mną tego buczenia nie słyszy w aucie, ale mnie to męczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy12 Opublikowano 8 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 sprawdziłeś układ wydechowy ,może gdzieś dotyka budy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 8 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Zobacz śmigło .... może wpadać w wibrację jak np. jedna łopata się ułamie .... jak ułamią się dwie obok siebie to po prostu NAPIERDALA silnikiem na wszystkie strony x2. Tez tak mialem i nie dalo sie jezdzic. A byles na kanale pod samochodem w trakcie pracy silnika? Tak jak siwy pisze, moze wydech styka z buda lub cos i napierdziela kiedy wpada w drgania? glosno mysle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 10 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 Może osłona termiczna nawet gdzieś stukać o rurę albo odwrotnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 10 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 U mnie wszystko jak fabryka zmontowała, ale może u kolegi faktycznie coś jest luźne, albo źle skręcone pod spodem. Zrobiłem już ok.100km od wymiany tych maneli, mogę powiedzieć że jednak buczenie jest dużo mniejsze niż było, więc coś ta odma jednak zmieniła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.