Kamcio Opublikowano 4 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Od której strony mam zaślepić w swojej 320d zawór EGR? Fajnie by było gdyby ktoś pokazał to na zdjęciu, neistety nie mogę znaleźć zdjęcia na którym możnaby to zaznaczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 5 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Fotki nie mam,a auto u mechanika, ale najlepiej to od strony wlotu spalin (z lewej strony egru), ponoć moneta 5zł ma idealny wymiar. Ale słyszałem że można to zrobić z poziomu elektroniki i jak miałbym to robić u siebie to właśnie disem bym próbował. Tapnięte S dwójką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 5 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 jeśli przed 2003 to można zaslepić, jedni robią tak jak pisze Jaro inni zaślepiają przewód podciśnieniowy, niektórzy boją się pierwszej metody bo gdyby to 5 zł wpadło dalej to te 5zł zmieniło by się w dużo większą sume po 2003r jest montowany czujnik EGR (napewno w 3.0, nie jestem pewien ale w 2.0 chyba też) i zaślepienie wywali błąd i zapali CHECK, tam już można tylko DISem zadziałać, ale nim z kolei można tylko ograniczyć co też daje duże efekty. ja osobiście gdybym miał zaślepić to wybrał bym wężyk podciśnienia, cienki przewód idący do EGR, przecinasz na pół i zaślepiasz oba końce lub bez przecinania wpychasz np śrubkę bez łba i wygląda jakbyś nic nie grzebał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 5 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 http://www.maxbimmer.pl/f69/e46-egr-gdzie-sie-znajduje-i-jak-zaslepic-18276/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qolar Opublikowano 5 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 za chłodnica spalin,jest za nia metalowa uszczelka bierzesz sobie ją na wzor i wycinasz z grubszej blachy taką samą tylko nie wycinasz srodka wkładasz w miejsce gdzie wcześniej była uszczelka i gotowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 5 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 A więc mam model z CHECK'iem. Ograniczyłem DIS'em, ale jeszcze nie jest do końca tak jak bym chciał, a zaślepienie wężyka podciśnieniowego wywala check'a, czy zaślepienie spowoduje to samo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 5 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 chmm ciekawa sprawa ja zaślepiłem w e34 tds kawałkiem puszki od piwa przy kolektorze dolotowym jak najdalej od wysokiej temperatury a poza tym aluminium działało jak uszczelka:dance:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 5 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 A więc mam model z CHECK'iem. Ograniczyłem DIS'em, ale jeszcze nie jest do końca tak jak bym chciał, a zaślepienie wężyka podciśnieniowego wywala check'a, czy zaślepienie spowoduje to samo? tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 5 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Nawet jak jest ograniczone maksymalnie DIS'em? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 5 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 teraz to się zgubiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 5 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 W sensie tak: -EGR jest ograniczony DIS'em do 40mg/stroke, czyli maksymalnie jak się dało. Chciałbym go teraz zaślepić całkowicie tak, aby nie wyrzucało CHECK CONTROL na zegarach. Jak to zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 6 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 jeżeli masz tam czujnik to nie da się zaślepić tak żeby nie wywalało błędu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jokeymiras Opublikowano 7 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 powiem ci ze jak zeslepilismy z daniem jego egr to ostatnio po otwarciu ponownie egru nie bylo zaslepki! nie wiadomo co sie stalo z blaszkami.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 7 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 nie wiadomo co sie stalo z blaszkami.. i lepiej nie wiedzieć dlatego własnie pisałem że lepiej zaślepić podciśnienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 7 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 a danio coś auta odpalić nie może... hehe ja bym rozebrał kolektor bo może być burdel....... ja zaślepiałem poddciśnienie.... ale różnicy nie widziałem za bardzo po odpięciu jego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 7 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 a danio coś auta odpalić nie może... hehe ja bym rozebrał kolektor bo może być burdel... hmm coś w tym może być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek71 Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Odnowie temat ogarnia ktos disem tego egr i zechciałby pomóc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.