Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.mam pytanie.moja bema gubi gdzies plyn z chlodnicy i niewiadomo gdzie jest przyczyna,wycieku zadnego nie widac,bylem w servisie bmw sprawdzali mi testerem plyn czy przedostaja sie do niego spaliny i jest ok.sprawdzali wszystko i nic nie znalezli.moze ktos mial podobny problem.prosze o pomoc.e39 3.0d po lifcie z webasto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale na pewno dobrze sprawdziłeś, czy nie ma wycieku. Przerabiałem to u siebie, tyle, że w benzolu. Paru magików, łącznie z ASO w Wawce stwierdziło, że ubytek płynu to rzecz normalna, tyle, że dla mnie nie było to normalnym. Tym bardziej, że z dnia na dzień ubywało go coraz więcej. Więc dobrze rozgrzałem silnik, aż zaskoczyło wisco, następnie zgasiłem go. Wcześniej oczywiście porozkręcałem wszystkie plastiki pod silnikiem oraz osłonę wentylatora i bingo. Ciekło spod obudowy termostatu, fakt że w miejscu mało niewidocznym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obudowę termostatu wymieniłem na metalową i wycieków nie stwierdzono :) a stare plastikowe lubią się wyginać od temperatury...

OBUDOWA TERMOSTATU METALOWA BMW 5 E39 7 E38 BENZYN (2625479577) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. takie coś polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obudowę termostatu wymieniłem na metalową i wycieków nie stwierdzono :) a stare plastikowe lubią się wyginać od temperatury...

OBUDOWA TERMOSTATU METALOWA BMW 5 E39 7 E38 BENZYN (2625479577) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. takie coś polecam.

dzieki za rade,ale jamam diesla a ona jest inna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie ułamał się plastikowy odpowietrznik po prawej stronie silnika, taki sam jak w termostacie EGR. po zgaszeniu silnika zaczynał się tam sączyć delikatnie płyn, zanim auto nie wystygło - jakieś 0,2 do 0,5 potrafiło zejść. znalazłem, bo obok niego jak płyn odparowywał było biało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź elektrozawór z dodatkową pompą ja się bujałem tak pół roku, wycieku nie było a płyn spieprzał a że elektrozawór blisko silnika to parowało od razu. Przez przypadek zobaczyłem kiedyś, wymieniłem i jest ok, a tez miałem podejrzenia że uszczelka że koreczek .... A no i mechanicy też przyczyny nie mogli znaleźć byłem w 2 warsztatach

Edytowane przez Maslana
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź elektrozawór z dodatkową pompą ja się bujałem tak pół roku, wycieku nie było a płyn spieprzał a że elektrozawór blisko silnika to parowało od razu. Przez przypadek zobaczyłem kiedyś, wymieniłem i jest ok, a tez miałem podejrzenia że uszczelka że koreczek .... A no i mechanicy też przyczyny nie mogli znaleźć byłem w 2 warsztatach

a gdzie sie znajduje ten elektrozawor z dodatkowa pompka w 3litrowym dieslu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 lat później...

Witam mam podobny problem w 2.8 płyn znika rzekomo nie ma wycieku,spaliny w płynie sprawdzane  i jest ok na kolejnym warsztacie stawiają na uszczelkę na jeszcze innym nie wiedzą na następnym na bank uszczelka.Pomóżcie gdzie co sprawdzić bo szczerze mam dosyć warsztatów i na każdym mówią co innego.Wolalabym sama sprawdzić i będę spać spokojnie bo nawet za daleko nie mogę jechać bo pokazuje braki płynu i zaczyna się gotować.Ponosze koszty a problem jest nadal !

 

Edytowane przez Mala1987
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesto pękały zbiorniczki wyrównawcze z powodu wady fabrycznej. Normalnie pekniecia nie widać. Dopiero jak sie pojezdzi, pod wplywem ciśnienia zaczyna psikac płynem. Ja tam mialem u siebie. W ciagu 7 lat, wymienilem już 2x zbiorniczek. Wymienialem na ori używki, ponieważ w zamiennikach zdarzają sie problemy z czujnikiem cieczy, ktory pokazuje, że jej nie ma, a jest.

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Kandyn napisał:

Czesto pękały zbiorniczki wyrównawcze z powodu wady fabrycznej. Normalnie pekniecia nie widać. Dopiero jak sie pojezdzi, pod wplywem ciśnienia zaczyna psikac płynem. Ja tam mialem u siebie. W ciagu 7 lat, wymienilem już 2x zbiorniczek. Wymienialem na ori używki, ponieważ w zamiennikach zdarzają sie problemy z czujnikiem cieczy, ktory pokazuje, że jej nie ma, a jest.

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...