Enzo Opublikowano 4 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Auto: BMW 528i E39 Sedan rok 96 silnik: M52B28 na sekwencji LPG Mam taki problem w kiwetniu jakos mi sie auto zaczelo grzac, okazalo sie ze plyn uciekl i sie zapowietrzylo. Ale wyciekow nie znalazlem, wiec odpowietrzylem nastepnie pojechalem na warsztat tam tez wyciekow nie znalezli. Zrobilem tam probe czy w plynie nie ma oleju, proba wyszla pozytywnie, auto nie dymi - wiec pomyslalem, moze bylo malo plynu i sie zapowietrzyl. Wczoraj pod zielona gora pojawil sie napis kuhlwasser, zatrzymalem sie plynu bylo bardzo malo (o mnie zdziwilo bo od poprzedniego zapowietrzenia ciagle sprawdzam stan i dolewam jak trzeba), dolalem ale oczywiscie tez sie zaczal grzac i musialem odpowietrzyc. Ktos ma jakas rade? Bo moze ja jestem glopi ale juz nie mam pojecia co moze byc przyczyna. Choc nie jestem pewny ale w okolicach progu kierwocu pod podloga, oslona wydawala mi sie wilgotna, tam ida jakies pzrewody? bo mi sie wydaje, ze nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 4 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Zacznij od wymiany korka , może nie trzyma ciśnienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kondziu Opublikowano 4 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 W progu przy kierowcy jest pompa progowa, może ona jest do bani i ma nieszczelność, ale to raczej nie ma związku z uciekającym płynem. Ale pompę sprawdź, bo to bardzo ważna rzecz. Jak klęknie to nie pojedziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 4 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Pod progiem masz pompę i filtr, więc jeśli to tylko z niej kapie. Żadnych przewodów tam nie ma od chłodzenia silnika. Spróbuj dobrze odpowietrzyć układ, jest to ciężkie, ale da się zrobić. Być może masz dużo powietrza w układzie i w miarę czasu płyn uzupełnia luki, stąd jego ubytki. Ale to tylko teza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 4 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 kumpel ma to samo....w tym silniku... i nie doszedł do ładu z tym i kilku mechaników męczyło sie też..... chyba faktycznie ******ła....taki korek a może pomoc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 5 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Nic nowy korek kosztuje 50zl wiec jak wroce to zamowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 6 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Jak coś pomoże, daj znać. Przyda się na przyszłość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qolar Opublikowano 8 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 jak robisz test na slady jakies substancji w czyms i test wychodzi pozytywnie to znaczy ze ona tam jest (jak z testem na hiv pozytywny masz hiv negatywny nie masz hiv) skoro to nie przejęzyczenie z twojej strony to może masz tez płyn w oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 8 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Ja mam podobnie, latem za duzo zalalem plynu przy odpowietrzaniu i gdzies cisnienie uszkodzilo cos bo co tydzien znika mi setka i wiecznie zapowietrzona jest.. Czy u mnie tez jest ta pompa progowa? Czy ona nie jest przypadkiem od paliwa? Co do tematu, podokrecaj wszystkie weze bo mimo tego ze jest waz zalozony, moze byc lekko zsuniety/niedokrecony i bedzie lapac powietrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maslana Opublikowano 9 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 (edytowane) tak jak w innym temacie napisałem sprawdźcie elektrozawór ja się pół roku bujałem nie mogłem wycieku znaleźć. ciekło tylko na rozgrzanym i od razu prawie parowało, a też byłem w warsztatach i nic nie znaleźli, przede wszystkim ty ChiS bo masz ten sam motor, w komorze silnika po prawej stronie jest schowany mało widoczne miejsce można łatwo przeoczyć i tak jak twoja CAAAAAAŁŁŁŁŁŁYYYYY czas była zapowietrzona nie mogłem sobie z tym poradzić Edytowane 9 Października 2012 przez Maslana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 9 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 No wiem o co chodzi jutro sprawdze poki co podmienilem korek i jutro sprawdze czy znow bedzie powietrze rano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.