hall Opublikowano 29 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 Siema Przed napisaniem posta naczytałem się wielu opinii w necie na temat krzywych tarczy , felg , opon, wyważenia itd. W moim wypadku jest jednak trochę inaczej gdyż przed wymianą tuleji nie było tego problemu. Więc teraz moje pytanie czy po zmianie tuleji na acentrycznę konieczna jest zbieżność , słyszałem opinie że w tym przypadku nie zmienia się kąt i zbieżność nie jest konieczna. Osobiście jednak chyba skoczę i zrobię tą zbieżność by mieć spokój ale czekam na opinie by być w 100% pewnym że to ta przyczyna. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 29 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 nie wiem,czy to jest akurat przyczyną,ale ktoś mądry kiedyś powiedział,że każda ingerencja,nawet najmniejsza,przy zawieszeniu,powinna się skończyć na ust zbieżności,więc też od tego bym zaczął Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 29 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 sprawdzić nie zaszkodzi, na stacji diagnostycznej powinni Ci sprawdzić za darmo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 29 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 Jesli wymieniles tuleje z centrycznych na acentryczne to bez wzglednie musisz jechac na ustawienie zbieznosci... Po ustawieniu problemy z drzeniem kiry znikna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hall Opublikowano 29 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 Jesli wymieniles tuleje z centrycznych na acentryczne to bez wzglednie musisz jechac na ustawienie zbieznosci... Po ustawieniu problemy z drzeniem kiry znikna... Tak właśnie jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 29 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 Wiec jedz jak najszybciej na stacje i przekonasz sie jaka masz teraz zbieznosc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hall Opublikowano 29 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 Dzięki za odpowiedz , dam znać po zbieżności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 30 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 moze tez byc to problem z wywazeniem kol przednich - co nie zmienia faktu ze po zmianie tych tulei powinienes zbieznosc zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek Opublikowano 30 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 Dzięki za odpowiedz , dam znać po zbieżności Ale najpierw pomyśl o wyważeniu kół i sprawdz ciśnienie w oponach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 30 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 Wymieniłeś tuleje bo były wybite teraz wstawiłeś nowe twarde luzy znikły na nich ale tym samym pojawiły się w innych miejscach. I masz odczuwalne drgania kiedyś to się maskowało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hall Opublikowano 30 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 Wymieniłeś tuleje bo były wybite teraz wstawiłeś nowe twarde luzy znikły na nich ale tym samym pojawiły się w innych miejscach. I masz odczuwalne drgania kiedyś to się maskowało Jak mam to rozumieć ze pojawiły się luzy w innym miejscu i teraz tego nie usunę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fuji71 Opublikowano 30 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 Nie, chodzi o to że wcześniej wszystko chodziło tak jakby bardziej miękko. Teraz masz sztywniejsze nowe tuleje i mogą być bardziej wyczuwalne inne luzy w zawieszeniu. Ale i tak po zmianie na acentryczne myślę, że chodzi o zbieżność. Najlepiej jakbyś pojechał najpierw na trzepaki (15zł nie wydatek), a później ew. na zbieżność. W innym wypadku mogą Ci ustawić zbieżność, ale przy luzach i tak ta zbieżność będzie zmienna. Trochę zamotałem ale chyba wiesz o co chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 1 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Nie, chodzi o to że wcześniej wszystko chodziło tak jakby bardziej miękko. Teraz masz sztywniejsze nowe tuleje i mogą być bardziej wyczuwalne inne luzy w zawieszeniu. Tak jak pisze Fuji jeśli wymieniamy coś to najlepiej kompletami Np. nie wymienia się łączników stabilizatora nie wymieniając gum pod spodem . Tak samo wymienia tuleje wahacza to wszystkie oraz wszystko inne w ich okolicy. Nowy materiał jest sztywny a pozostałość w jakimś stopniu wyrobiona tym samym na tych wyrobionych pokazują się większe luzy niż były odczuwalne wcześniej przed wymianą. Trzepaki i zbieżność ,a być może wyważenie koła ma tu jakieś znaczenie może odpadł jakiś ołowik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hall Opublikowano 25 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 Siema Wymieniłem drążki wraz z końcówkami oraz łączniki stabilizatorów i jest git , teraz tylko jeszcze zbieżność i myślę że będzie dobrze . Najbardziej były wyrąbane drążki. Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hall Opublikowano 27 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 (edytowane) Siema Byłem dziś ustawić zbieżność obu osi lecz dostałem informacje że kąt pochylenia jest za duży i nie ma możliwości ustawienia gdyż auto jest obniżone (Gwint) . Zbieżność została ustawiona kąt pochylenia nie. Jednocześnie zostałem poinformowany że może mi bardziej ścinać opony od wewnątrz . Moje pytanie jest takie czy faktycznie nie idzie ustawić w E36 kąta pochylenia i jest on stały ? , czy to kompletna bzdura i gość po prostu nie wie co mówi . PS : Mogę dodać wydruk który otrzymałem . Edytowane 27 Października 2012 przez hall Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 27 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 Siema Byłem dziś ustawić zbieżność obu osi lecz dostałem informacje że kąt pochylenia jest za duży i nie ma możliwości ustawienia gdyż auto jest obniżone (Gwint) . Zbieżność została ustawiona kąt pochylenia nie. Jednocześnie zostałem poinformowany że może mi bardziej ścinać opony od wewnątrz . Moje pytanie jest takie czy faktycznie nie idzie ustawić w E36 kąta pochylenia i jest on stały ? , czy to kompletna bzdura i gość po prostu nie wie co mówi . PS : Mogę dodać wydruk który otrzymałem . gość ma jak najbardziej racje nie da sie ustawić kąta kół w e36 no chyba zę kupisz cambery wtedy można ustawić kąt koła... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fuji71 Opublikowano 27 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 Dokładnie, możesz kupić cambery i wtedy będziesz miał możliwość ustawienia kąta. Ale tak będzie lepiej wyglądać U mnie też ścina opony od wewnątrz, ale licze się z tym bo wolę to i lekki negatyw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.