Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Siema

Przed napisaniem posta naczytałem się wielu opinii w necie na temat krzywych tarczy , felg , opon, wyważenia itd.

W moim wypadku jest jednak trochę inaczej gdyż przed wymianą tuleji nie było tego problemu.

Więc teraz moje pytanie czy po zmianie tuleji na acentrycznę konieczna jest zbieżność , słyszałem opinie że w tym przypadku nie zmienia się kąt i zbieżność nie jest konieczna.

Osobiście jednak chyba skoczę i zrobię tą zbieżność by mieć spokój ale czekam na opinie by być w 100% pewnym że to ta przyczyna.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłeś tuleje bo były wybite teraz wstawiłeś nowe twarde luzy znikły na nich ale tym samym pojawiły się w innych miejscach. I masz odczuwalne drgania kiedyś to się maskowało

Jak mam to rozumieć ze pojawiły się luzy w innym miejscu i teraz tego nie usunę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, chodzi o to że wcześniej wszystko chodziło tak jakby bardziej miękko. Teraz masz sztywniejsze nowe tuleje i mogą być bardziej wyczuwalne inne luzy w zawieszeniu. Ale i tak po zmianie na acentryczne myślę, że chodzi o zbieżność. Najlepiej jakbyś pojechał najpierw na trzepaki (15zł nie wydatek), a później ew. na zbieżność. W innym wypadku mogą Ci ustawić zbieżność, ale przy luzach i tak ta zbieżność będzie zmienna. Trochę zamotałem ale chyba wiesz o co chodzi?;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, chodzi o to że wcześniej wszystko chodziło tak jakby bardziej miękko. Teraz masz sztywniejsze nowe tuleje i mogą być bardziej wyczuwalne inne luzy w zawieszeniu.

Tak jak pisze Fuji jeśli wymieniamy coś to najlepiej kompletami Np. nie wymienia się łączników stabilizatora nie wymieniając gum pod spodem . Tak samo wymienia tuleje wahacza to wszystkie oraz wszystko inne w ich okolicy. Nowy materiał jest sztywny a pozostałość w jakimś stopniu wyrobiona tym samym na tych wyrobionych pokazują się większe luzy niż były odczuwalne wcześniej przed wymianą.

Trzepaki i zbieżność ,a być może wyważenie koła ma tu jakieś znaczenie może odpadł jakiś ołowik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Siema

Byłem dziś ustawić zbieżność obu osi lecz dostałem informacje że kąt pochylenia jest za duży i nie ma możliwości ustawienia gdyż auto jest obniżone (Gwint) .

Zbieżność została ustawiona kąt pochylenia nie.

Jednocześnie zostałem poinformowany że może mi bardziej ścinać opony od wewnątrz .

Moje pytanie jest takie czy faktycznie nie idzie ustawić w E36 kąta pochylenia i jest on stały ? , czy to kompletna bzdura i gość po prostu nie wie co mówi .

PS :

Mogę dodać wydruk który otrzymałem .

Edytowane przez hall
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema

Byłem dziś ustawić zbieżność obu osi lecz dostałem informacje że kąt pochylenia jest za duży i nie ma możliwości ustawienia gdyż auto jest obniżone (Gwint) .

Zbieżność została ustawiona kąt pochylenia nie.

Jednocześnie zostałem poinformowany że może mi bardziej ścinać opony od wewnątrz .

Moje pytanie jest takie czy faktycznie nie idzie ustawić w E36 kąta pochylenia i jest on stały ? , czy to kompletna bzdura i gość po prostu nie wie co mówi .

PS :

Mogę dodać wydruk który otrzymałem .

gość ma jak najbardziej racje nie da sie ustawić kąta kół w e36 no chyba zę kupisz cambery wtedy można ustawić kąt koła...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...