majuDJ Opublikowano 29 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 Od niedawna od jakiś 300km zaobserwowałem, że mam problemy przy np redukcji z 5 biegu na 4 bieg. Bieg czasem się blokuje tak jak by był tam bariera, a czasem wchodzi z oporem takim jak przy wrzucaniu wstecznego tylko ze większym ale po 0,5 sekundę opór ten puszcza i bieg wchodzi tak jak bym jeździł dźwignia po zębach piły ręcznej do cięcia drzewa, ale bez odgłosów zgrzytu. Przy redukcji z 5 na 4 bieg najbardziej odczuwalne jest to zjawisko. Przy większych prędkościach jest to bardziej odczuwalne niż przy mniszych. Przy redukcji z 4 na 3 jest mniej problemów ale żeby to po maśle szło to nie mogę powiedzieć. Przy normalnym przejściu z 4 na 5 tego nie zaobserwowałem wchodzi jak po maśle. Z 3 na 4 po maśle..Jedynie z 1 na 2 jest jakiś większy opór. Natomiast mam czasem problem z wrzuceniem 1, np jadę hamuje bo widzę że samochód przede mną zahamował i się toczy i ja hamuje ledwo co się toczę chce wtedy 1 a ona nie wchodzi mogę tylko 2. - nie wiem może to normalne zachowanie że nie wolno wrzucać 1 przy lekkim toczeniu się BMW. Proszę o pomoc spotkał się ktoś z takim problem, co tu może nie grać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 29 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 Ile masz przebiegu być może synchronizatory masz pokatowane już i nie zapinają się tak jak powinny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majuDJ Opublikowano 29 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 Przebiegu mam 282tys km. A ile takie synchronizatory do mojego auta i ile taka robocizna. Chyab zacznę od wymiany oleju w skrzyni i zobaczę czy jest poprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 30 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 (edytowane) Synchronizatory są w środku wiec skrzynie trzeba rozbebeszyć cała i powymieniać koszt będzie spory , poszukał bym całej używanej z gwarancja będzie to mniejszy koszt. Skrzynia biegów manual BMW 3 e46 320d 136 KM (2600234878) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. bmw 320d e46 136km skrzynia biegów manual igła (2636432945) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. 250 zł to nie wieli koszt a wymienisz to we dwóch. Edytowane 30 Września 2012 przez SoulRea Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majuDJ Opublikowano 4 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Nowy olej Pentosin MTF2 75W80 i jak skrzynia nowa biegi lżej wchodzą i nie zauważyłem oporu przy redukcji z 5 na 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 5 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 No jak sie nie wymienia oleju przez 200 tysi to tak tez się dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majuDJ Opublikowano 5 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 U mnie zapewnie nie był wymieniany przez 282 tys km :bag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 5 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Moja dostała na pierwszy start wszystkie nowe soczki , ostatnio dostała nowe pazurki (hamulce) teraz jej buciki na zimę szykuje i na wiosnę nowe nóżki ( zawieche). Wymiana oleji to wazna sprawa po kupnie. Ale super że to tylko taki szkopuł był mały jak olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.