Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Zadaje wam pytanie dla czego moje auto nie chce odpalić? Zaczęło się od tego że podczas jady pewnego dnia wyskoczył błąd DDE i autko nie miało mocy zgasiłem silnik i z powrotem odpaliłem błąd zniknął lecz po dodaniu gazu 2,5tys-3 tys obr. ponownie wyskoczył błąd i auto nie mało mocy podniosłem maskę i usłyszałem straszny klekot zgasiłem furę ponownie odpaliłem i pomału do domku rano wstaje do pracy odpalam auto kręcę i kręcę zaskoczyła zaś po pracy już nie zechciała odpaliła w baku mam 35l ON V POWERA jeszcze w miedzy czasie zdiagnozowałem z kolegą auto na kompie i wyskoczył błąd niskiego ciśnienia na listwie wtryskowej. Wymieniłem filtr paliwa i ten czujnik listwy wtryskowej na ORI 780zł + 40zł po zniczkach w ASO razem z zestawem naprawczym który wo gule nie był potrzebny i teraz mam też pytanko czy po wymianie tego czujnika z powrotem podłączyć pod kompa i skasować błąd czy spróbować podmienić pompę pod progową która wymieniałem na ORI jakieś pół roku temu chodź jak przekręcam kluczyk to słychać że chodzi i po odkręceniu wężyka przy filtrze paliwa ostro leci paliwo. Co robić dalej ?? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Danio miałeś przecie podmienić progówke... ciśnienie na pompie za niskie, spada do 3.28 ale to raczej nie powinno powodować problemu z odpalaniem tylko z utratą mocy, no ale gdy przy odpalaniu (gdy nie chciał załapać) cisnienie na progówce było takie jak pisałem a na listwie nie pamiętam ale tragedia... bardzo niskie. jest tam jakiś zawór który steruję ciśnieniem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik na listwie już wymieniony dopiero w sobotę będę miał drugą pompę i podmienię. Czujnik walu raczej nie bo błąd był właśnie z ciśnieniem paliwa tylko szkoda że wymieniłem pompę pod progową pół roku temu i **** znowu coś się dzieje :P jutro już jestem z Grzesiem ustawiony na ponowną diagnozę tylko co mu zobaczymy jak auto nie odpala ??:P:p:p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko co mu zobaczymy jak auto nie odpala

no z live data nie za wiele:p,ale błąd ciśnienia paliwa,wcale nie eliminuje tego,że mógł klęknąć czujnik wału,nie wiesz,że jak coś się pier..li to już na całego?:lol:

odczytajcie błędy z shadow,choć to w zasadzie śmietnik,to czujnik wału to taka menda,że często właśnie tam się pojawia

to tylko takie sugestie,bo w sumie piszesz,że już były problemy z ciśnieniem paliwa,więc pewnie to będzie coś z tym,ale sprawdzić nie zaskodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

razem z Grzesiem sprawdziliśmy jeszcze raz autko podczas jazdy nadal wyskakuję błąd DDE i brak mocy. Na kompie pokazało też ze jest za małe ciśnienie wtrysku wstępnego czy coś podobnego zrobiłem tez fajny test wtrysków ze szczypawkami :) odkręcamy przelewy wkładamy rureczki które są połączone ze szczypawkami i odpalamy autko i patrzymy jak zbiera się paliwo w szczypawkami i u mnie jest objaw że 1 i 6 wtrysk podaje paliwo znacznie szybciej od pozostałych i wtryski leją ale za dużo na przelew :( jutro jadę do pana który zajmuję się regeneracją wtrysków i pomp wtryskowych zobaczymy co powie :( coraz gorzej to widzę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i dalsza zagadka Podjechałem do mechanika z pytaniem dla czego nie odpala moje auto. Zaproponował mi abym zdemontował zawór regulujący z pompy i tak zrobiłem odkręciłem go i okazało się że uszczelnienia co są na nim troszkę było naruszone oddałem zawór do mechanika aby wymienił te uszczelnienia i wyczyścił. Ok odebrałem go zamontowałem, auto odpaliło na szczała pochodziła troszkę zgasiłem, poskładałem wszystkie pokrywy no i chcę ponownie odpalić autko i znowu to sam nie odpala!!! Popsikałem Plakiem do filtra powietrza odpaliła przejechałem się znowu kawałek wyskakuję błąd DDE. Co Dalej ma ktoś jakiś pomysł??? Jutro spróbuje dorwać na zamianę ten zawór może to on się zaciął i nie podaję paliwa ale pytanie jest takie dla czego po wymianie uszczelnień i przeczyszczeniu, auto odpaliło jak pszczółka a po 30 min odmawia posłuszeństwa?? BMW- Będziesz Miał Wydatki :)

A i jeszcze jedno pytanko skąd idą rurki do EGR i z EGR gdzie dalej ??

Edytowane przez DANIO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

u mnie już wszystko ok :P dziś wszystko porozkręcałem - obudowy, kolektor ssący i z powrotem złożyłem okazało się że zapomniałem podpiąć czujnika czy kolektorze :) także moc jest już ze mną :) i wiedziałem że czegoś zapomniał i ta myśl nie dała mi spać:dance::dance::dance:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...