DANIO Opublikowano 26 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Witam. Zadaje wam pytanie dla czego moje auto nie chce odpalić? Zaczęło się od tego że podczas jady pewnego dnia wyskoczył błąd DDE i autko nie miało mocy zgasiłem silnik i z powrotem odpaliłem błąd zniknął lecz po dodaniu gazu 2,5tys-3 tys obr. ponownie wyskoczył błąd i auto nie mało mocy podniosłem maskę i usłyszałem straszny klekot zgasiłem furę ponownie odpaliłem i pomału do domku rano wstaje do pracy odpalam auto kręcę i kręcę zaskoczyła zaś po pracy już nie zechciała odpaliła w baku mam 35l ON V POWERA jeszcze w miedzy czasie zdiagnozowałem z kolegą auto na kompie i wyskoczył błąd niskiego ciśnienia na listwie wtryskowej. Wymieniłem filtr paliwa i ten czujnik listwy wtryskowej na ORI 780zł + 40zł po zniczkach w ASO razem z zestawem naprawczym który wo gule nie był potrzebny i teraz mam też pytanko czy po wymianie tego czujnika z powrotem podłączyć pod kompa i skasować błąd czy spróbować podmienić pompę pod progową która wymieniałem na ORI jakieś pół roku temu chodź jak przekręcam kluczyk to słychać że chodzi i po odkręceniu wężyka przy filtrze paliwa ostro leci paliwo. Co robić dalej ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 26 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 ciśnienie na progówce,zobaczysz inpą,możliwe,że pompa w baku siadła,zazwyczaj są dwie przyczyny,że auto wcale nie pali,albo pompa paliwa,albo czujnik położenia wału,i na początek,poszedłbym ,w tę stronę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 26 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Danio miałeś przecie podmienić progówke... ciśnienie na pompie za niskie, spada do 3.28 ale to raczej nie powinno powodować problemu z odpalaniem tylko z utratą mocy, no ale gdy przy odpalaniu (gdy nie chciał załapać) cisnienie na progówce było takie jak pisałem a na listwie nie pamiętam ale tragedia... bardzo niskie. jest tam jakiś zawór który steruję ciśnieniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 26 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Jest jeszcze coś takiego jak pompa wysokiego ciśnienia common rail. Jeżeli ona niedomaga to kaplica. W sumie jeżeli wcześniej miałeś spadki mocy to mogło to wskazywać na jej niedomaganie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIO Opublikowano 26 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 czujnik na listwie już wymieniony dopiero w sobotę będę miał drugą pompę i podmienię. Czujnik walu raczej nie bo błąd był właśnie z ciśnieniem paliwa tylko szkoda że wymieniłem pompę pod progową pół roku temu i **** znowu coś się dzieje jutro już jestem z Grzesiem ustawiony na ponowną diagnozę tylko co mu zobaczymy jak auto nie odpala ??:p:p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 26 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 tylko co mu zobaczymy jak auto nie odpala no z live data nie za wiele:p,ale błąd ciśnienia paliwa,wcale nie eliminuje tego,że mógł klęknąć czujnik wału,nie wiesz,że jak coś się pier..li to już na całego?:lol: odczytajcie błędy z shadow,choć to w zasadzie śmietnik,to czujnik wału to taka menda,że często właśnie tam się pojawia to tylko takie sugestie,bo w sumie piszesz,że już były problemy z ciśnieniem paliwa,więc pewnie to będzie coś z tym,ale sprawdzić nie zaskodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 26 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Pokasuj błędy, u mnie pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 26 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Pokasuj błędy, u mnie pomogło. Kamcio,czysty przypadek,kasowanie błędu,nie naprawi uszkodzonego elementu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 26 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Ale cienienie progu powinno pokazać bez odpalania to raz i to najczęstsza przyczyna w dieslach z takimi objawami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 26 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 (edytowane) Pompa pod progiem lub w baku. Tak obstawiam Luknij w temat: http://www.maxbimmer.pl/f69/e46-blad-low-fuel-pre-supply-presure-problem-10130/ Edytowane 26 Września 2012 przez Forest 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIO Opublikowano 26 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 spróbuję tez z tą pompą bo mam gdzieś używaną ale działające na 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIO Opublikowano 27 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Auto odpaliło ale tylko za pomocą Plaka podłącze ja dziś z Grzesiem i myślę że znajdziemy przyczynę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Kamcio,czysty przypadek,kasowanie błędu,nie naprawi uszkodzonego elementu Wiadomo, ale po wymianie czujnika na nowy i nie skasowaniu błędów, błąd jeszcze raz wyskoczył a po skasowaniu cisza. Faktycznie może zbieg okoliczności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIO Opublikowano 27 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 razem z Grzesiem sprawdziliśmy jeszcze raz autko podczas jazdy nadal wyskakuję błąd DDE i brak mocy. Na kompie pokazało też ze jest za małe ciśnienie wtrysku wstępnego czy coś podobnego zrobiłem tez fajny test wtrysków ze szczypawkami odkręcamy przelewy wkładamy rureczki które są połączone ze szczypawkami i odpalamy autko i patrzymy jak zbiera się paliwo w szczypawkami i u mnie jest objaw że 1 i 6 wtrysk podaje paliwo znacznie szybciej od pozostałych i wtryski leją ale za dużo na przelew jutro jadę do pana który zajmuję się regeneracją wtrysków i pomp wtryskowych zobaczymy co powie coraz gorzej to widzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 29 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 czyli szósty tak jak podejrzewaliśmy... możliwe że przez niego ucieka ciśnienie podczas kręcenia silnika... daj znać jak będziesz wiedział więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIO Opublikowano 3 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 (edytowane) no i dalsza zagadka Podjechałem do mechanika z pytaniem dla czego nie odpala moje auto. Zaproponował mi abym zdemontował zawór regulujący z pompy i tak zrobiłem odkręciłem go i okazało się że uszczelnienia co są na nim troszkę było naruszone oddałem zawór do mechanika aby wymienił te uszczelnienia i wyczyścił. Ok odebrałem go zamontowałem, auto odpaliło na szczała pochodziła troszkę zgasiłem, poskładałem wszystkie pokrywy no i chcę ponownie odpalić autko i znowu to sam nie odpala!!! Popsikałem Plakiem do filtra powietrza odpaliła przejechałem się znowu kawałek wyskakuję błąd DDE. Co Dalej ma ktoś jakiś pomysł??? Jutro spróbuje dorwać na zamianę ten zawór może to on się zaciął i nie podaję paliwa ale pytanie jest takie dla czego po wymianie uszczelnień i przeczyszczeniu, auto odpaliło jak pszczółka a po 30 min odmawia posłuszeństwa?? BMW- Będziesz Miał Wydatki A i jeszcze jedno pytanko skąd idą rurki do EGR i z EGR gdzie dalej ?? Edytowane 3 Października 2012 przez DANIO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIO Opublikowano 18 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 no i odpaliła wymieniłem zawór ciśnieniowy na pompie Common Rail i odpaliła za pieszym razem ale jest jeszcze jedne problem nie mam mocy jutro podepnę pod kompa i zobaczymy co wyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 18 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 kurde widze troche masz problemów z traktorem.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIO Opublikowano 18 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 a mam coś się porobiło i dojść nie można co jest grane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 19 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 Mówiłem - zawieź do Majewskiego, już było by po sprawie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 19 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 Tak to już jest, klekot fajny póki się nie zacznie psuć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 19 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 no i jednak zawór... dużo mocy mu brakuję? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIO Opublikowano 19 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 nie ma w ogóle ehhe gorzej niż Peugot 1.4 hdi którym się poruszam na co dzień Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom 3 Opublikowano 20 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 u mnie w 330d przyczyną braku mocy był elektrozaworek sterujący pracą turbiny ale to powinien pokazać komputer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIO Opublikowano 20 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 u mnie już wszystko ok dziś wszystko porozkręcałem - obudowy, kolektor ssący i z powrotem złożyłem okazało się że zapomniałem podpiąć czujnika czy kolektorze także moc jest już ze mną i wiedziałem że czegoś zapomniał i ta myśl nie dała mi spać:dance::dance::dance: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.