koko090681 Opublikowano 23 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 czy miał ktos podobny problem , przy każdym wrzuceniu biegu czuć uderzanie jak by wału-wymieniłem gume łączącą wału bo była skatowana, myślałem ze to to,ale błąd -nie wiem teraz za co sie zabrać -możliwe że to most???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 23 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 podpora wału??? Sprzęgło.....??? skrzynia biegów??? przegub??? Dyfer?? to musisz sprawdzić.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 23 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 jeszcze coś słyszałem o jakiejś dwu masie ale się na tym nie znam :-P:-P:-P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 23 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 aż tyle rzeczy??? heheh a jak to wszystko się spartoliło?? heh mam nadzieje że jedna z tych rzeczy bo się wykończe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 23 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 napewno jedna z nich... ale wszystkie musisz sprawdzić aby wykluczyć dobre elementy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 23 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 przy każdym biegu najprawdopodobniej podpora wału. Wypadało by jednak sprawdzić wszystkie wyżej podane możliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 23 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 przy kazdym biegu właśnie to mam -nawet na postoju jab daje jedynke to to czuc----naj bardziej mnie wkurza ze dopiero na wekend moge sie z tym pobawić---praca praca nie nawidze !!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 23 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 Ostatnio Lijo miał podobny temat .... też stukało .... i z tego co napisali i zdjęcia wrzucili to rozleciało się sprzęgło ... docisk nie łapał na całej powierzchni tarczy dlatego było stuknięcie przy wrzucaniu jedynki .... poszukaj tamtego tematu może rozwiąże to Twój problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes86 Opublikowano 7 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Ja mialem tak samo i okazalo sie ze to guma na moscie wiec moze to to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 7 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Przyczyn może być sporo, najlepij wjedź na kanał poproś kogoś żeby wszedł pod auto a ty poruszaj na biegu , chyba tak najszybciej dojdziesz skąd to dochodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fuji71 Opublikowano 7 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Jeszcze proponowałbym sprawdzić krzyżak na wale, na warsztacie mieliśmy już kilka takich... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 8 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 (edytowane) mogą być również poduszki pod silnikiem lub skrzynią, ewentualnie podwieszenie wału. Można także sprawdzic przeguby krzyżakowe wału. jest masa możliwości. Najgorszym dla ciebie przypadkiem mogła by być dwumasa (najdroższym) Edytowane 8 Października 2012 przez e34t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy12 Opublikowano 8 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 sprawdziłeś poduszki na skrzyni i silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 8 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 z objawów jakie wymieniłeś czyli dokładnie tak jak u mnie w moim e36 1.8 is m44 . kolego drogą dedykcji również próbowałem wykluczyć wszystkie te możliwości... okazało się, że jest to koło dwumasowe czyli dwumasa, możesz regenerować, ja kupiłem nowe do mojego modelu to był koszt rzędu 1600 zł. mam nadzieję, że pomogłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 8 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 wszystkie porady zawsze pomagają-z góry dzieki- auto odstawiam 17-stego do mechanika i bedzie przetrzepane cale -juz na wstepie sie okazalo ze mam problem z vanosami ktoś wcześniej w niej grzebał i spartolił robote ale looz- bedzie sprawdzone i wyleczone bez względu na koszt -trzeba zrobic wszystko jak należy i cieszyć sie z jazdy ,bo jest czym to przecież BMW uklon_bmw zycze bez awaryjności wszystkim--po naprawie napisze co było , na przyszłośc sie komuś przyda ale nie życze napraw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALn Opublikowano 8 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Ja też się zabrałem troszke do roboty od tyłu auta heheheh ... fakt faktem okazało się, że mam urwane ucho od podpory wału więc wymieniłem na nową... pomyślałem, że skoro już to będzie wszystko sciągane to wymienie sobie wszystkie tuleje w sankach i dyfrze - 4 z 7 okazały się być zmęczone więc akurat dobrze trafiłem :)o wiele odczułem wyciszenie tylnego zawiszenia, ale delikatny stuk co jakiś czas przy wijaniu tylko 1 rzadko 2 wystepuje... więc napewno u mnie będzie dwumas bo krzyżaki i reszta wymienionych rzeczy już sprawdzona ... zreszta machanik mówił, że już słychać coś w skrzyni biegów nie ma tragedi, ale się po mału zaczyna... więc też się będę przymierzał teraz do dwumasu tylko zastanawiam się czy kupić nówkę, czy zregenerować i coś zamodzić typu odchudzenie, dołożenie innego docisku + sprzęgło ... jeszcze się zastanawiam w każdym razie ponad 2 klocki polecą ... a miało być bez napraw hehehehe lolol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaskier Opublikowano 1 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 i jak? co było powodem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 1 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 u mnie jest znaczna poprawa po wymianie tuleji belki ale nie do końca -dodatkowo wymieniłem sprzęgło ale to nie miało nic wspólnego z tym stukanie -ogólnie jest dobrze jak została ta tuleja wymieniona coś tam jeszcze można by się czepić ale to juz szczegół Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.