Markus9292 Opublikowano 18 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Witajcie Planuję zakup BMW E46 320i i mam pytanie co do zamiennika filtra K&N czy opłaca się go kupywać? Druga sprawa wygląda tak, że będę chciał usunąć katalizator i wstawić strumienice. Teraz 2 pytania: 1. Jak to trzeba zrobić, żeby komputer nie wywalał błędu? 2. W czym pomaga strumienica? zamiast gołej rury lub wybebeszenia kata i zaspawanie go? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 19 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Co do strumienicy to ona nic nie da będzie tak samo auto chodziło jak rozetniesz puszkę i wyjmiesz kata , zapłacisz jedynie 100 zł za nią. Filtr powietrza bedzie pasował i wymienia się go jak każdy inny. Komputer błędu nie złapie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 19 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 strumienica dają zamiast kata jak jest już wypalony tylko trochę głośniej chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 19 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 jeśli są sondy za katem to będzie wywalać błąd i zapalać CHECK, ale nie pamiętam czy e46 w tym motorze ma już sondy za katem. temat błędów przez kata mam opanowany, robiłem to mirasowi i błędy znikły, więc jak cos to pomogę 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor3238 Opublikowano 19 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 po wybebeszeniu kata silnik nieciekawie brzmi, na mocy ani na paliwie nic nie zyskasz, a strumienica z tego co mi wiadomo ma sens w wydechach otwartych, to znaczy jest tylko strumienica i kawał rury. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 19 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Strumiennica ma dziwny dzwiek, jak auto na baterie wiem bo kolega do E32 wrzucil. Wstaw tam normalnie rure o odpowiedniej srednicy, powinno byc lepiej. Czy mocy doda czy zabierze to nie wiem, dzwiek wydaje sie przyjemniejszy ( przynajmniej w benzynie ), ale duzej roznicy nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 19 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Strumienica nic nie da w mocy, a wywalenie kata, to tak jak już ktoś zauważył, jak sondy są za nim to błędy masz jak w banku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 19 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Grzesiu od nas z forum wie jak zalatwic sprawe bledow jesli sondy sa za katami. Jak cos to uderzajcie do niego na PW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 20 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 Blagam...kolejne zapytanie o strumienice lolol Strumienice mozesz wziac, rozciac na pol i zrobic z niej popielke, bo na nic innego sie nie nadaje. Ktos mial dobry pomysl pojsc w reklame i taki bajzel sprzedawac, przeciez pol polski juz pytalo o te szmelce Szperalem troche w magnaflow i wiem, ze tez robia sportowe katy z wysokoa przepustowoscia: Używany katalizator Magnaflow - uniwersalny (2622476793) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Powyzej uzywka, w calkiem sensownym stanie ale wlot/wylot 2,5cala - 62,5mm (gdzie u siebie masz chyba 2,25 - czyli 55mm?). A jesli nie chcesz nic katopodobnego, to wspawaj rurke i to bedzie najlepszym rozwiazaniem. Co do K&N. Jak najbardziej. Zdecydowanie lepsze rozwiazanie niz fabryczny filtr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 20 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 A to prawda, ze na tych filtrach K&N jest jakis preparat, ktory osadza sie na sensorze w przeplywomierzu utrudniajac mu prace? Bo slyszalem cos takiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 20 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 preparat to olej z filtra, bo sa nasaczone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 20 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 Tak właśnie filtry kn można myć i wysuszyć potem spryskuje się olejem i zakłada do auta Chris jest prawdopodobne,że drobiny oleju mogą uszkodzić przepływomierz i ja bym tego nie wsadzał bo to nic nie daje a jeśli chodzi o strumienice to będzie tylko metaliczny dźwięk wydechu kolega założył w m52 i wolę swój wydech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 21 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Nie slyszalem o czyms takim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 21 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 to jest tak na wyrost troche, jak kupujesz filtr to on jest juz wzglednie suchy, co innego jak sam czyscisz i oliwisz, wtedy nie zaklada sie tak swiezo nasaczonego filtra, https://www.google.pl/search?q=nas%C4%85czone+filtry+a+przep%C5%82ywka&sugexp=chrome,mod=9&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 21 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 No nie każdy wie,że po umyciu filtra trzeba lekko spryskać aby drobinki brudu się zatrzymywały na tym oleju a jak ktoś nawali tyle,że prawie kapie to przepływomierz jak i przepustnice zawali raz dwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Wujek samo Zło_ Opublikowano 21 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 K&N -jedyne filtry stożkowe (i wkładki) godne uwagi na tym świecie- są jeszcze inne firmy ale z tymi innymi to różnie bywa. K&N jest naprawdę dobry. KaeNa sprzedają we formie suchej. Można kupić takie kity: filtr+ impregnat( nie takie znowu zwykłe oleum)+preparat do mycia+instrukcja. K&N sprzedaje do stożków takie workowe kondony- ochrona mechaniczna filtra przed np. opadem atmosferycznym, albo muchami/kamolami. Warto zastanowić się przed kupnem filtra- szczególnie do większego piecyka(+2.5l) nad zakupem filtra o zwiększonej powierzchni tzn. takiego stożka z otworem w ściance czołowej i drugim stożkiem wewnętrznym. Jakoś nic się nigdy nikomu z niczym nie działo od impregnatu czy czyściwa K&N a trochę tego szmelu przerzuciłem już. Pod warunkiem przeczytania i zrozumienia instrukcji a nie przekazów ustnych. Filtr MUSI po czyszczeniu i impregnowaniu wyschnąć przynajmniej 24h żadne dmuchanie powieterzm nie wchodzi w grę... Strumiennica naturalnie pomaga- najbardziej sprzedającemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 23 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 Czyli po umyciu filtra i wyschnięciu,psikamy olejem na filtr od strony wlatującego powietrza i czekamy dobę aby odparował i wszedł w filtr i nic się nie stanie... Ale czy taki filtr w oryginalne miejsce coś da ? Również koszt zakupu filtra k&n a potem dokupowanie oleju nie mija się z celem...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Wujek samo Zło_ Opublikowano 8 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Sam filtr "coś" da. Nie oszukujmy się, że dużo, ale da. Chociażby jednych podniecające a innych denerwujące szmery ssania. Żeby dało coś więcej trzeba porzeźbić trochę więcej niż filtr w dolocie. K&N mówi o tym, że jego filtry motocyklowe (które mają gorzej) przy prawidłowym eksploatowaniu fizycznie przeżyją 250tys mil drogi. Ze swojego doświadczenia: wszystkie KaeNy które wywaliłem do kosza były zniszczone fizycznie w wyniku jakiegoś nieszczęśliwszego wypadku losowego; zgniecione, rozdarte, wypalone itd. Wg mnie warto. Gdybym miał pod maską coś więcej niż rachityczne r4 K&N dla świętego spokoju z filtrem bym zapodał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 9 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Jak kto woli dla mnie to kasa wywalona w błoto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.