DaF Opublikowano 15 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 (edytowane) Cześć, zbliża się wymiana oleju w mojej 318;tce i mam pytanie czy zmiana z 10w40 na 15w40 może spowodować jakieś problemy z silnikiem ? teoretycznie niby zmiana z półsyntetyku na mineralny nie sprawi problemu ale... zauważyłem że zawory pogrywaja i czy własnie ta zmiana coś poprawi ? ps. olej jaki aktualnie posiadam valovline maxlife 10w40, silnik m43 Słychać tak jakby zawory grały... ;/ Edytowane 15 Września 2012 przez DaF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 15 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 mi po zmianie na mineralny zdechly hydroregulatory w m40 Wysłane z mojego GT-N7000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 15 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 A dlaczego chcesz zmieniać na mineralny? Bierze olej czy są jakieś inne objawy? Mineralny to nic dobrego, pozostał bym przy 10w40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 15 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 Jeśli grają ci zawory tylko na zimnym starcie to zostań przy valvoline 10w40 i będzie ok. Jeśli grają już cały czas to niebawem szykowałbym się na remont silnika,albo wymianę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaF Opublikowano 15 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 Własnie zaworki po wymianie jakieś 5 tyś. temu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 15 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 Yyyy a coś jeszcze robiłeś czy tylko to ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 15 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 Nie wiem czy mineral poradzi sobie z grającymi zaworami, ale tym samym reszta silnika dostanie w pysk na mineralce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 15 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 Minerał zabije ten silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 15 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 Dokładnie tak jak mówi kolega Georgii nie zalewaj minerała bo silnik zakończy żywot... a jakej firmy zakładałeś czesci?? może są one kiepskiej jakosci z tad moze twoje problemy z klepaniem? wymieniłes tylko popychacze hydrauliczne czy cały komplet?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 15 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 Gdyby wymienił całość nie klepałoby mu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 15 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 wiem dlatego pytam bo jestem ciekaw co dokładnie zrobił... No chyba ze wymienił komplet ale z firmy kogucik wtedy tez bedzie klepac po 5tys :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 16 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Tak właśnie może być firma kogucik mogła to robić albo części były takiej właśnie firmy. Jak to mówią "firma kogucik spier***** i ucikł" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek Opublikowano 16 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Zostań przy tym oleju co teraz valvoline 10 w40 to jest dobry olej przejście na mineralny jest moim zdaniem złym pomysłem ja zrobiłem odwrotnie z minerału na półsyntetyk a silnik o niebo lepiej pracuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 16 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 nic dodać nic ująć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 16 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 jeszcze nie czas na minerała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaF Opublikowano 17 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 wymieniłem komplet zawory freccia... reszta podoba pólka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 19 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 pierwszy raz słysze o takiej firmie... teraz juz nie wiem czy ty wymieniłeś popychacze zaworowe czy zawory?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fuji71 Opublikowano 22 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 a może ciśnienie oleju na klawiaturze jest już zbyt małe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.