Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich ponownie. Mam problem z obrotami na postoju. Obroty faluja od 300 do 1500tys. a nieraz znowu trzymaja sie okolo 700. Co gorsze po takich dziwnych akcjach z gazem potrafi sie to przelozyc na benzyne i tez tak faluje. Nie wiem co robic bo bardzo lubie ten samochod ale nie moge dac rady z silnikiem.

Zamowilem fajki do cewek, nowe swiece, i silniczek krokowy.

Jak po tym nie pomorze to nie wiem juz co zrobic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na papierach od gazu mam:

zbiornik - stako

reduktor - KME

elektrozawor/filtr - tomasetto

wielozawor - tomasetto

obudowa wielozaworu - stako

zawor tank - tomasetto

starownik - KME Diego

Nie mam tu nic wiecej napisane.

Stacje mam wybrane wiec tankuje tam gdzie silnik najlepiej chodzi a nie tam gdzie jest najtaniej.

Jak tak ostro faluje to nawet jak wlacze na benzyne to tez faluje i to tak samo jak na gazie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na papierach od gazu mam:

zbiornik - stako

reduktor - KME

elektrozawor/filtr - tomasetto

wielozawor - tomasetto

obudowa wielozaworu - stako

zawor tank - tomasetto

starownik - KME Diego

czyli wielka kupa :bag: II generacja

miałemu siebie dokładnie taką samą instalacje i ten sam problem, falował na gazie na wolnych obrotach i za nic nie dało się tego ustawić...

później zrobiło się to samo na benzynie, wymieniłem sonde lambda i na benzynie było już ok, ale na gazie dalej to samo...

nie wytrzymałem i kupiłem używaną instalacje gazową sekwencyjną, wymieniłem i od tamtej pory nie ma żadnego falowania, jest git :)

niestety tej instalacji musisz się pozbyć, albo przynajmniej wymienić reduktor na bardziej wydajny to wtedy powinno dać się ją ustawić jeszcze jakoś tak normalnie żeby nie falowała, jak zmieniać sam reduktor i pozostać przy tej instalacji to tylko Lovato Super, kolega ma go w 525i i daje rade

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie było podobnie z falowaniem. W trakcie jazdy wszystko ok, na wolnych obrotach falował albo nawet gasł. Próbowałem przepływki, krokowy, świece... Skończyło się na wymianie sondy lambda i wgraniu nowych map w komputer (ten z auta, nie ten od gazu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze pytanie odnosnie reduktora na jakiej wysokosci powinien byc umocownany przy moim silniku, bo teraz mam na samym dole przy lewym kole, nizej juz chyba sie nieda.

To nie ma żadnego wpływu na jełkiej wysokości u mnie też tam był i następny będzie bo tam przeważnie jest wolne miejsce dla niego.Już u kilku osób widziałem że też tam mają zamontowany reduktor i nic się im nie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...