sagui Opublikowano 9 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 (edytowane) W sobotę odbyła się premiera odświeżonej serii 7 w salonie Inchcape. Podjechałem z rana zobaczyć to wydarzenie. Gdy podjechałem przed salonem były juz ustawione poprzednie modele 7er: e32 (Mareckiego - był kiedys u nas na spocie na Redeco), e38, e65 oraz dwie luzem ustawione e32. Po moim wyjściu z prezentacji pojawiła się jeszcze e23 i był już komplet siódemek Po kilku minutach nastąpiło odsłoniecie poliftowej F01, w którym uczestniczyłem ja i chłopaki z wystawionych 7er. Wystwione zostało 750d (3.0d 381KM - 740Nm, nadęd 4x4) Zmiany, które zauważyłem podczas oględzin - z zewnątrz nowe światła przednie w technice Adaptive LED (cokolwiek by to znaczyło), zmienione zderzaki, kierunkowskazy w lusterkach, nowe wersje silnikowe, wewnątrz zamiast "licznika" jest wyświetlacz LCD, nowa nawigacja (tak powiedział pracownik). Zapewne zmian technologicznych jest więcej, ale to już zaprawszam do zapoznania się samemu Poniżej fotorelacja: [video=youtube_share;nIYoXFrptfA] Edytowane 9 Września 2012 przez sagui 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 9 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 To już nie auto to samolot ale wypasione szok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 9 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Ja tam żadnych zdjęć nie widzę Tylko text "Domain Unregistered" i żaba w kostce lodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 9 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 brakowalo jeszcze e3 Wysłane z mojego GT-N7000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 9 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 W sumie linki same w sobie działają I co mogę powiedzieć. 1. Z przodu gdyby nie nerka to kojarzy mi się ze Skodą Superb 2. Tył przepiękny 3. Zegary???? Masakra jakaś. Ja rozumiem że nowe technologie itp ale klasyczne zegary nadają duszy autu. Zwłaszcza takiemu jak 7er 4. Linia auta też bardzo ładna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 9 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 (edytowane) Wszystko ładnie i pięknie na obrazku ale ciekawi mnie ile poniesie po kieszeni nowego nabywcę. Po moim doświadczeniu coraz nowsze auta mi pokazują że najlepiej mieć bank albo własny serwis :bag:Zaczoł by od deski kreślarskiej i od producentów aby części były robione dobrze jak w autach do 1988 roku Edytowane 9 Września 2012 przez e34t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Energy Opublikowano 9 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 I ten M-PERFORMANCE :drool::drool::drool: Choć nie ukrywam ze bardziej podoba mi sie ta E38 kuogkuogkuog Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 9 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 zegary przy odpalaniu robią wrażenie jak całe autko happy_bmwhappy_bmwhappy_bmw a jednak mój syn stwierdził że te starsze co są tam zaparkowane są ładniejsze :p:p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 9 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 (edytowane) @Lijo jakiej duszy, auta juz dawno duszy nie mają, od kiedy elektronika mysli i steruje za człowieka. Edytowane 9 Września 2012 przez Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sagui Opublikowano 9 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 (edytowane) brakowalo jeszcze e3 W katalogu też pomineli e3, gdy przedstawiają historię: Siedemdziesiąt lat luksusu w motoryzacji - to opisują nowości w: 1952: BMW 502 - Luksusowy debiut i awangarda techniki 1977: e23 - Nieblokujące się hamulce i dodatkowa porcja mocy z turbo 1986: e32 - Mały pomocnik przy prarkowaniu i duży silnik 1994: e38 - Kolorowy wyświetlacz na desce rozdzielczej i sportowy diesel 2001: e65 - Sprytny przycisk i systemy wspomagające kierowcę przynoszą kolejny przełom 2008: F01 - Sprytny przycisk i systemy wspomagające kierowcę przynoszą kolejny przełom (tu się tekst powtarza z e65 - chyba się "chochlik" wkradł) Edytowane 9 Września 2012 przez sagui Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 9 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Skonczcie opowiadac o tej duszy, nowej technologii, jaka to zla i tak dalej i tak dalej, bo to juz jest mega nudne. Wszystko idzie do przodu, latacie dzien w dzien ze smartfonami w reku, to samochody tez sie upodabniaja w tym kierunku. Chcielibyscie, zeby auta byly takie jak kiedys? Wyobrazacie sobie nowa 7er bez zadnych bajerow? Zaden bogacz by tego nie kupil, to ze sie czesciej psuja? Jak kogos stac na Beemke z salonu to stac go na naprawe, poza tym bez histerii, auto za niemal pol banki nie psuje sie co 3 dni... Piekne auto, mialem okazje niestety tylko jako pasazer jechac, czulem sie jakbym plynal statkiem, cudownie z zewnatrz, cudownie wewnatrz, marzenie auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 9 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Sagui zgodzę się z tobą ale nie ma szans aby nie było modyfikacji choć teraz samochód z samochowem ma niewiele wspólnego chyba tylko blacharkę i to że ma układ jezdny . Ja powiem jedno ja bym nie zamienił to nowe na dobrą e23 lub e32 już nie mówię o e3 lub e9. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sagui Opublikowano 9 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 mialem okazje niestety tylko jako pasazer jechac no ale co to była za okazja mi udało się prowadzić 3 sztuki F01 - 750i (4,4l 407KM), 730d (3,0 ) i ActiveHybrid 7 (4,4l 465KM) i muszę przyznać Czechowi racje - auto marzenie. Najlepsze wrażenia z hybrydy (ale była w mega wypasie), najsłabsza 730d, ale tak czy inaczej wrażenia z jazdy - super. Coraz nowsze technologie bardzo uprzyjemniają podróż - wyświetlacz Head-Up-Display pozwala skupić się na drodze, a nie zerkaniem na licznik czy navi, iDrive w czasie jazdy ułatwia nawigacje po dość rozbudowanym systemie, wypasione fotele z niezliczoną ilością ustawień, masażami, wentylacją. Teraz ten nowy licznik-wyświetlacz powoduje indywidualizację stylu jazdy (jazda eco-niebieskie podświetlenie, komfort-standardowe zegary, sport-licznik "digital" w czerwonym odcieniu). Prawda jest taka, że jak się takim autem pojeździ to potem chciałoby się takie mieć :drool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barfiz Opublikowano 9 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 silnik piękny ale buda to nie mój styl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek Opublikowano 10 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Ładna ta nowa er7 ale ta czarna e32 mnie bardziej urzekła :bmwsexemofg3: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 10 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Moim zdaniem w latach 2003-2009 modele Beemek byly kontrowersyjne, szczegolnie E65 - nigdy tego auta chyba nie kupie, E60 mi sie podoba, jezdze w koncu 2 lata, polecam. Ale od F01 styl powraca, szczegolnie wewnatrz. Mi sie marzy F10/11, 7er jest super, ale za wielkie dla mnie poki co, piateczke na pewno kupie od razu jak sie znajdzie w moim przedziale finansowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.