Melas Opublikowano 8 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2012 Witam. Od razu chciałem przeprosic jezeli powielam temat ale szukałem i nic podobnego nie znalazlem. Posiadam e39 z 96r 528i sedan silnik M52 z wbudowanym fabrycznym alarmem. Od jakiegoś czasu mam problemy z otwieraniem jak i zamykaniem auta, czasem działa a czasem nie chce szczególnie po nocy jak się chlodniej zrobi, latem nie miałem takich problemów ale teraz znowu powróciły, mianowicie auto nie reaguje na piloty (mam 2 kluczyki) wymieniałem juz w nich baterie oczywiście poźniej je zakodowałem, wymieniłem również wzmacniacz antenowy ale to tez nie pomogło, otwieranie i zamykanie z konsoli środkowej jak i mechanicznie z kluczyka w drzwiach działa bez zarzutu, nie ma tez problemu z lampkami w środku itp wiec wykluczam moduł komfortu. Zrobiłem tez diagnostykę programem INPa i żadne błędy z tym zwiazane mi nie wyskakują. Przemęczył bym się nie uzywajac pilota ale czasem jak się zapomnę i zamknę auto z pilota (bo akurat dZiała wtedy) i potem mam problem bo alarm sie uzbraja i nawet jak otworzę auto kluczykiem to zaczyna wyć i za cholere nie mogę go wylączyć, próbowałem wyciągać bezpiecznik od alarmu z tyłu ale tylko przestaje wtedy wyć a światła dalej migają, jak odłacze aku to z kolei po ponownym podłaczeniu alarm na nowo sie uzbraja. Odpalenie auta tez nic nie pomaga bo alarm dalej wyje. Dzwoniłem do serwisu czy istnieje mozliwość zaprogramowania tak auta żeby sie alarm wyłączał np po zaplonie lub po otwarciu drzwi kluczykiem ale powiedzieli ze nie da się tego zrobić. Już nie mam siły do tego auta diagnostyka w serwisie to koszt 350zł a i tak pewnie nic nie naprawią. Proszę jakąś mondrą głowę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu. Acha wydaje mi się że może na to wszystko mieć wpływ temperatura. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 8 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2012 a powiedz w jakim stanie masz akumulator? może on jest winny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 8 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2012 Za zamek centralny, sterowanie oświetleniem itp. odpowiedzialny jest moduł komfortu, ale rzekomo u Ciebie jest sprawny. .Sprawdź w jakim stanie są piloty i jak wyżej kolega wspomniał stan akumulatora. Aku przy niższej temperaturze traci moc, szczególnie zużyty.Może guziki są już sfatygowane przez czas.Spróbuj jeszcze raz zakodować kluczyki. Poniżej masz instrukcję, którą kiedyś ściągnąłem z neta, według której programowałem klucze u siebie i śmiga. 1. Wsiąść do samochodu i zamknąć drzwi 2. Wlożyc kluczyk do stacyjki i przekręcić na pozycje nr1(zapala się kontrolka AIRBAG) max. na 5 sek. i wyjąć kluczyk z powrotem 3. Nacisnąć i przytrzymać przycisk otwierania. Nie puszczając tego przycisku nacisnąć krótko, trzykrotnie w ciągu 10 sek. przycisk zamykania 4. Puścić przycisk otwierania jeśli próba się udała to centralny zamknie się i otworzy zaraz. 5. Jeśli jest kolejny kluczyk to już bez wkładania do stacyjki powtarzamy pkt. 3 i 4, trzeba to zrobić w ciągu 30 sek. dla każdego kolejnego kluczyka(łącznie mogą być 4). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 8 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2012 Propos, aku możesz sprawdzić miernikiem. Na postoju powinien pokazywać w okolicach 12,5V, przy włączonym silniku około 14V, zaś przy rozruch nie niżej jak 10V. Jeśli Twój aku nie spełnia tych norm to pierwsza oznaka, że tzreba pomyśleć o jego wymianie:cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 8 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2012 (edytowane) Kolego ja miałem podobnie wymień bateryjkę w kluczyku na alkaliczną jakąś dobrą nie chińską ,przeprowadź kodowanie kluczyka i sprawdź aku jak koledzy radzą jeśli to nie będzie to dawaj znać jak będzie to to stawiaj piwka Edytowane 8 Września 2012 przez Georgii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 8 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2012 Może guziki są już sfatygowane no właśnie, czy przy każdym naciśnięciu przycisków zapala się dioda w kluczyku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melas Opublikowano 8 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2012 Sluchajcie aku mam dobry na 100% ma może z 1,5 roku a na dodatek mam wpięty kondensator który pokazuje napięcie a ono jest w granicach 12,4V a przy pracujęcym silniku coś koło 14V wiec raczej to odpada a co do kluczy to juz raz wymieniałem baterie i nie dużo to dało pozatym 2 klucze naraz raczej by nie padły z czego jeden jest prawie nowy (niesfatygowany) klucze są bez diód, sprawdzałem bezpieczniki i też z nimi wszystko ok. Teraz nawet sie juz zakodować nie da kluczy chyba jednak serwis zostanie ewentualbnie jakiś mechanik może kogoś takowego znacie? Tylko nie Bęben z legnickiej bo ceny zaporowe a pozatym nie potrafił mi kiedys dobrze zdiagnozować problemu ze skrzynią w wyniku czego kupilem uszczelki wybieraka i jakies tam ******ły a ona poprostu pęknieta przy korku była. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GleN Opublikowano 8 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2012 Nie wiem czy to prawda, ale słyszałem, że w przypadku odłączenia akumulatora i po ponownym podłączeniu w pierwszej kolejności zalecane jest zamknięcie i otwarcie auta z pilota, bo później mogą się zdarzać jakieś wariacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 8 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2012 Nie wiem czy to prawda, ale słyszałem, że w przypadku odłączenia akumulatora i po ponownym podłączeniu w pierwszej kolejności zalecane jest zamknięcie i otwarcie auta z pilota, bo później mogą się zdarzać jakieś wariacje. zgadza się, też o tym słyszałem, zamknąć centralny, zaczekać chwile aż się uzbroi alarm i odryglować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 9 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Kluczyki bez diody ? a może kolega miał coś kombinowane ze stacyjką i immo ? skoro się nie da zakodować kluczy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melas Opublikowano 9 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 kombinowane nic nie było bo juz wcześniej udawało mi sie zakodować klucze, wygląda to tak jakby czasem cos nie stykalo, miałem nadzieje że to wzmacniacz antenowy wiec go wymieniłem ale niestety nie pomogło bo też działał ale przestał otwierać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 10 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Może w kompie prześwietl wszystkie moduły bo w którymś leży problem...Jeśli się z nim komp nie połączy będziesz wiedział gdzie problem leży... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melas Opublikowano 12 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 Nie chce mi się łaczyć z kilkoma modułami ale z mojej wiedzy wynika ze takowych wogole w aucie nie posiadam. Dzisiaj jeszcze raz wymieniłem baterie w pilocie ale nic to nie dało auto nie reaguje na pilota nawet się zakodować ponownie kluczyka nie da tak jakby nie odbierał sygnału z pilota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 13 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Kilka modułów masz na pewno w aucie Jakie błędy komp pokazuje ? z jakimi modułami się niby nie łączy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 13 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 A może to jednak wina modułu komfortu. Nie kiedy komputer nie wykrywa błędów urządzenia. W poprzednim aucie miałem batalię z czujnikiem położenia wału . Komp go nie wykrył, nawet w ASO, a auto głupiało. Dopiero jak padł na amen wyświetlił błąd na kompie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 13 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 No ja bym podmienił od kogoś na próbę w podobnym roczniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 13 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Jak wyżej, jak masz skąd podmień moduł , warunek z tej samej wersji, i wtedy wyeliminujesz lub potwierdzisz usterkę. Niestety elektronika płata figle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melas Opublikowano 14 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Chyba tak zrobię dzięki poszukam czegos na alledrogo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bromba Opublikowano 14 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 a tak a propos,ma ktoś może schemat takiego pilota?bo ja mam tylko jeden i nie działa i może to ten układzik w środku....? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 15 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 Kolego pogadaj z kimś kto ma taką samą 5er jak Ty i możesz wtedy podmienić na próbę co chcesz...A kupować nie ma sensu może to nie to... A prześwietlałeś wszystkie bezpieczniki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melas Opublikowano 17 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Pierwsze co zrobiłem to przeglądnąłem bezpieczniki ale niestety to nie one a nie mam od kogo podmienić nie mam znajomych z bmw bo wszyscy kręcą nosem że auta drogie i sie psują tylko ja taki wariat że sie w tym aucie zakochałem i nawet to że sie psuje mnie nie zniechęca a parę tys juz poszło na naprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 18 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Psują się ehhh a niech mi powiedzą które auto się nie psuje albo w którym jakiegoś podzespołu czy części nie trzeba wymienić ? I niech mi pokażą auto z tego rocznika co mam bmw w lepszym stanie...Oczywiście będzie jeszcze merc i ewentualnie audi ale nic poza tym Więc nie przejmuj się nimi tylko jedź do kogoś kumatego jak nie masz to zapraszam do Legnicy pokieruje i już. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melas Opublikowano 28 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Temat do zamknięcia, Usterka naprawiona, okazało sie że taki fioletowo-biały kabelek łączący moduł komfortu z odbiornikiem antenowym gdzieś w osnowie musiał sie przerwać i nie dawał sygnału, po wymianie przewodu wszystko śmiga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kondziu Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 No to temat załatwiony i okazał się "banalny". Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 3 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 mam podobny problem, myslalem ze to akumulatorek ale trzyma napięcie powyżej 3V, problemy są bardziej z otwieraniem, zamykanie auta oraz otiweranie klapy łapie jakoś mniej problemowo ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.