Darozzzz Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Witam. Sprawa ma się tak, mam E36 316 w zwykłej instalacji LPG (wiem kpina i hańba, ale nie o to chodzi). Do tej pory posiadałem reduktor LOVATO RGE 92, jakieś 4k km temu wymieniałem wszystkie membrany, lecz teraz problem powrócił w postaci wyrzucania gazu przez wydech, oraz braku możliwości wyregulowania wolnych obrotów. Na biegu jałowym mam 1500 obrotów... no i pali 15-17l LPG na 100km więc trochę za dużo... nie ważne czy się depta czy jedzie jak emeryt... zwiedziłem chyba z 10 gazowników i żadem nie dał sobie rady z ustawieniem... Udało mi się nabyć "nowy" reduktor BRC AT90E. Jednak w samochodzie (ford scorpio 2l) w którym teen BRC się znajdował była sonda lambda od gazu (coś takiego jak niżej na foto). W mojej Babci nie ma czegoś takiego... Więc czy zmieniając reduktor LOVATO na BRC będzie konieczne dołożenie takiej sondy? Za co ona odpowiada i do czego jest potrzebna? Zależy mi głównie na zbiciu spalania, ponieważ za 100zł robię ok. 200-220km.... Czy możecie mi doradzić jaka przyczyna może być powodem tak wysokiego spalania? Chciałbym zejść do chociaż do 12l.. czy jest to realne? Dziękuje za przeczytanie mojego poematu. Pozdrawiam i prosze o pomoc, oraz rady:) PS: swap lub zmiana ma 6 garów na razie niestety nie wchodzi w grę... być może na wiosnę) [ATTACH=CONFIG]22187[/ATTACH] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 To nie sonda kolego ale moduł który oszukuje sondy...Aby sondy widziały pracę na prawidłowej mieszance. Myślę że powinieneś zainwestować w przód sekwencji...Czyli przerobić całą instalacje pod maską na sekwencyjną zostawiając przewody do butli i samą butlę I popytaj który z gazowników zrobi to dobrze,najtaniej i to zrób nie kombinuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D0_DOMEL Opublikowano 2 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 sam reduktor jest zamienny na brc mozesz mieć taką gruche sterujsacą to bedziesz musiał ja wywalić. lepiej było by dobrze naprawić lovato i na 10 lat spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 3 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 Na zwykłej instalacji zawsze spali więcej a i z czasem nie będzie się dało nic regulować albo dobrze jechać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darozzzz Opublikowano 11 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Własnie w tym problem że w lovato wymieniałem wszystkie membrany i uszczelki razem z filtrem końcem października, i nic nie pomogło. gdy wrzucałem na luz przy >60km/h auto gasło.. zmieniłem na BRC i na razie odpukać działa dobrze. zobaczymy jak się sprawszi pod względem ekonomii:) czy wogóle da coś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.