Duzy Opublikowano 1 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Witam ponownie. Jestem świeży na forum,nadchodzi zima kazdy wie ze to czas modyfikacji.Mam M40 i nie nazekam na osiągi 190 km/h na gazie przy oponach tył 225/50/15 przod 205/50/15. Wszystko jest dobrze ale chodzi o efekt. MOJE PYTANIE BRZMI: Co lepiej zrobic?Wstawic IS?Zaspawac most (szpera)?Czy 2.0 v 6 wstawic ze szpera??? Prosiłbym o opinię i ewentualne koszty,bo tych tylko moge sie domyslac. Dodam ze przelotowy wydech juz zrobilem :wink: zmieniłem temat - mod Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 1 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Najtaniej wsadzic 318is M42, bo ładnie podejdzie za M40, nie rob zadnej rzezby z dyfrem, a tym bardziej nie zaspawaj go, bedziesz wchodzil w zakret to "dupa" bedzie Ci doskakiwac szukaj szpery moze 4.10 25% ?? pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 1 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Co lepiej zrobic?Wstawic IS?Zaspawac most (szpera)?Czy 2.0 v 6 wstawic ze szpera???Prosiłbym o opinię i ewentualne koszty,bo tych tylko moge sie domyslac. Dodam ze przelotowy wydech juz zrobilem :wink: do jazdy normalnej zaspawany most się nie nadaje , miałeś na myśli chyba 2,0 R6 czyli M20B20............ jeśli już to już M20B25, jak pisze Kosa z tych możliwosci to M42 będzie the best :mrgreen: PS. a może M52B25 :?: :lol: :lol: i śmiga jak M-ka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duzy Opublikowano 1 Listopada 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Tak tylko ze wtedy kto wyrobi na OKTANY Tak naprawde To mysle o tym IS ie a ze szpera to nie wiem?Zobaczymy Co WY o tym myslicie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 1 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Zalezy od twoich funduszy ... Dobry IS zadbany koszt 1600zl Szpera no trzeba liczyc 850-do 1000zl Zalezy co chcesz miec za 1500zl mozesz kupic M20B25 z osprzetem ale tu musisz miec tarcze przod wentylowane z tylu rowniez tarcze ... To sa kolejne koszta , chodz pod isa chyba tez bedziesz musial zmienic . IS 4 gary 16 zaworow M20b25 12 zaworow ale R6 oraz 170 kucy ... Ja osobiscie bym stawial na M20b25 ... A szpere i do tego i do tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 1 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Zobaczymy Co WY o tym myslicie Sprzedaj to co masz i kup sobie drugą bume np ISa , szkoda czasu i pieniedzy na takie rzeźby . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 1 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Zobaczymy Co WY o tym myslicie Sprzedaj to co masz i kup sobie drugą bume np ISa , szkoda czasu i pieniedzy na takie rzeźby . Oj mordulec zalezy co kto lubi Ja mialem coupety to faktycznie gonilem i kupowalem nastepne , stad mialem ich 4... Ale teraz mam tego kombiaka mam wyposazenie dosyc idealne,brakuje kilku bajerkow ktore znajde wkoncu i zaloze ... Ale widzisz pasja jest pasja a milosc do E30 jest duza stad wkladam w nia kase i poswiecam swoj czas ... E30-Kocham a swojego kombiaka jak narazie LUBIE . Bo mam w nim kupe roboty , zmienie silnik to juz ja pokocham ... Wiec moze kolega ma rowniez cos co ja trzyma przy tej beci i chce ja robic O ile mi jej kobieta nie zlikwiduje z zazdrosci :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duzy Opublikowano 1 Listopada 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Jej powiem wam tak To co kupiłem Jest w nienaruszonym stanie zero rodzy zero bicia. <bmw_1> Wiec to chce utrzymac a ze silnik nie ten wstawi sie inny Tylko chce wiedziec kto jaki ma pomysl.Jedni sa za M20b25 :twisted: inni nie maja nic przeciwko IS :? .Szczerze mysle o tym IS jak byscie mogli Rozwinac swoje zdanie na temat IS a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 1 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Jej powiem wam tak To co kupiłem Jest w nienaruszonym stanie zero rodzy zero bicia. <bmw_1> Wiec to chce utrzymac a ze silnik nie ten wstawi sie inny Tylko chce wiedziec kto jaki ma pomysl.Jedni sa za M20b25 :twisted: inni nie maja nic przeciwko IS :? .Szczerze mysle o tym IS jak byscie mogli Rozwinac swoje zdanie na temat IS a. Przechlapane z hydraulkia troche jak padnie to oj wspolczuje ... Drogie koszta utrzymania kable kosztuja najtansze bodajze 750zl ... Hmm łancuch rozrzadu do wymiany co 100tys To sa glowne bolaczki tego ... do IS sa drogie czesci ... M20B25 prosty silnik w budowie R6 ... Koszta utrzymania nie sa duze , zalewac dobrym olejem m pilnowac paska i rolki od rozrzadu , nie przegrzewac glowicy i czujesz te 170KN ...Kiedy masz chec lecisz bokiem , na 5 biegu ladnie sie zbiera ... Wszystko zalezy od Ciebie czego oczekujesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OpTo Opublikowano 2 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 oxstylE! zapomniales dodac ten dzwiek silnika :D:D :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ja sie zakochalem w nim i nie wyobrazam siobie miec innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 2 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 oxstylE! zapomniales dodac ten dzwiek silnika :D:D :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ja sie zakochalem w nim i nie wyobrazam siobie miec innego O tak dokladnie R6 brzmi IS niestety jak kosiareczka :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OpTo Opublikowano 2 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 ja mam ete i powyzej tych 4 tys to az ciarki po lecach przechodza normalnie szok <bmw> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 2 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Oj tak wiem cos o tym ... A przy odcince u mnie 6,5tys ten dzwiek ŁYT ŁYT ŁYT łytyt łtyty Cos pieknego :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duzy Opublikowano 2 Listopada 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Panowie !!! Mała awaria zerwala sie blaszka od ogrzewania tylnej szyby.Przerabiał to ktos???Da sie to przylutowac i bedzie dzialalo??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeztom Opublikowano 2 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 kolega martwi się o oktany... to po co przerabiac? Moim zdaniem nie ma sensu robić SWAPY ze 100 na 136KM, to tylko 30% więcej mocy, w dodatku na silnik bardzo drogi w obsłudze, bez dźwieku i nie nadajacy sie do gazu kompletnie. (nie wiem czy gaz chcesz czy nie) najbardziej rozsądnym rozwiązaniem jest wstawienie M30B35, instrukcji montażu do E30 jest mnustwo i jak juz roić to z polotem i fantazją, ew M50B25 no i ew M20B25. Kazdy z tych silników ma podobne zapotrzebowanie na paliwo, osiagi bijące ISe w przedbiegach, kulture pracy na wysokim poziomie i szczególnie M30 i M20 tanie eksploatacyjnie pod wzgledem czesci i ich dostępności. Przechlapane z hydraulkia troche jak padnie to oj wspolczuje ... Drogie koszta utrzymania kable kosztuja najtansze bodajze 750zl ... Hmm łancuch rozrzadu do wymiany co 100tys To sa glowne bolaczki tego ... do IS sa drogie czesci ... hydraulika tak. Kable tak. Ale łańcuch? Łańcuch się zmienia jak trzeba a nie prewencyjnie, zaczyna grzechotac o obudowe to do wymiany, na takim łańcuchu robi się setki tys km. Ale jak już dojdzie do wymiany to koszta sa olbrzymie. Największą wada silnika typu IS sa zmienne fazy dolotu powietrza, przy strzale gazu(jezeli takowy będzie) mocowanie klapki może się zerwac i srubku moga poleciec dalej, o konsekwencjach lepiej nie mysleć. Reasumując, najprostrzym(teoretycznie) rozwiązaniem będzie silnik z ISy, ale najmniej szczęśliwym i najmneij rzsądnym, bo zaniedługo i tak będziesz chciał zmieniac na prawdziwy silnik szeciogarowy pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OpTo Opublikowano 2 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Oj tak wiem cos o tym ... A przy odcince u mnie 6,5tys ten dzwiek ŁYT ŁYT ŁYT łytyt łtyty Cos pieknego :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: oj tak ten dzwiek jest piekny :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maltarn Opublikowano 2 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Oj tak wiem cos o tym ... A przy odcince u mnie 6,5tys ten dzwiek ŁYT ŁYT ŁYT łytyt łtyty Cos pieknego :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: oj tak ten dzwiek jest piekny :mrgreen: podniecenie najwyższego stopnia mnie przy tym dźwięku łapie 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duzy Opublikowano 3 Listopada 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 Panowie mam Do kupienia silnik 2.0 wydaje mi sie ze wystarczy duzo musze zmienic???Chodzi mi o most skrzynie i wał też??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OpTo Opublikowano 3 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 wiec kolego jak swap to na R6 po naszych wypowiedziach wszystko widac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.