grzesiek2304 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 też mi się marzy 740i ale obawiam się że za mało zarabiam by ją utrzymać a co powiecie o silnikach benzynowych 3.0 i 3.5? bo 2.8 to dla mnie stanowczo za mało w takiej kalambrynie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 18 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Jak by nie było i tak najlepszą opcją dla mnie jest 735i na ręcznej skrzyni odpada obsługa automatu a jeśli kupować to tylko przedlift. Według mnie ładniejsza od poliftowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goryl89 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 ja mam 2.8 i nie narzekam wiadomo v8 to jest to ale w dzisiejszych czasach przy obecnych cenach paliwa to ciezko jest wydolic heh dla mnie najwieksza bolaczka byla zawiecha ktora byla kosztowna przod wahacze + drazki ponad 2tys firmy TRW auto bylo jezdzone w polsce tak wiec sie na to szykowalem ostatnio tyl jeszcze robilem wahacze gore lewa i prawa strona to tez za dobre ponad 200zl za sztuke no i tuner radiowy brak glosu tez czesty problem ale mi sie udalo tanio to zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 18 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Forest jak zasypiasz przy 3.0d to nie pacz na 7er bo to limo do wożenia wygodnie dupci a nie do latania tylko bierz jakąś m`ke i nie będziesz zasypiał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 18 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Jesli chodzi V8 to same koszta sa podobne. Spalanie rowniez. Jak V8 to bralbym najwieksze, i tak tez zrobilem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 18 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 też mi się marzy 740i ale obawiam się że za mało zarabiam by ją utrzymać a co powiecie o silnikach benzynowych 3.0 i 3.5? bo 2.8 to dla mnie stanowczo za mało w takiej kalambrynie Jakbym miał brać to 3,5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek84 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 a co byście powiedzieli o wersjii na gnojówke? jeśli dla kogoś dynamika nie jest ważna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 19 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Nie wiem jak 3.0, ale 4.0 jest bardzo droga jesli cos sie popsuje.. Dwie turbiny, kuzyn wymienial obydwie wiec wiem o co kaman Georgii dlaczego 3.5? Czy tak bardzo wedlug Ciebie roznia sie kosztami utrzymania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SIWEK30283 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Jeśli teraz bym miał kupować e38 a obecnie jest to moje trzecie 7er to dalej bym obstawał przy tym co mam obecnie m62b44 prosty motor wdzięczny bez klepiącego vanosa spalanie nie jest wcale jakieś nie do ogarnięcia tylko pilnować temperatury lać bajure i jeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
probin Opublikowano 20 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 kolego probin...z LPG do v12 piszesz brednie...v12 robi sie na 1 sterowniku do 6-ciu garow.... To bardzo ciekawe co piszesz bo oryginalnie jest dwa komputery benzynowe i logiczne jest zrobienie tego samego przy LPG i tak też robią prawdziwi fachowcy. Może się i da zrobić na jednym ale nie będzie to dobrze chodzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 22 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 Ja tez slyszalem, ze do V12 zaklada sie takie cos jak 2x do R6. Audi R8 gosciu robil na bodajze 4 reduktorach kiedys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
007TS Opublikowano 11 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Witam kolegów. Od prawie roku jestem posiadaczem e38 740i. Jak chodzi o autko i komfort jazdy to bije wszystkie inne samochody jakimi jeździłem. Siadasz na siedzenie i po 400km wysiadasz jak gość a nie poskręcany jak Chinskie Zet. Nie będe powtarzać opini poprzedników na temat komfortu jazdy ale to naprawde świetne autko. Co do eksploatacji to chyba nikt sie nie łudzi że V8 bedzie palilo poniżej 10l/100km no chyba że na trasie ale jak tu jechać autostradą 120km/h i być wyprzedanym przez Golfy. Ostatnio jakiś pedał w nocy załatwił mi przednią szybę i okoazało się że szyba plus wymiana to koszt 650zł (oczywiście nowa szyba) gdy do forda to koszt około 1200zl. Gadybym miał teraz kupować to napewno e38 ale czy 740 czy 750 to byłaby trudna decyzja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.