avatar Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Panowie przymierzam sie do zniany zawieszenia myślałem o gwincie. poczytałem i są rózne opinie o tata mts i fk. i tak narprawde zgłupiałem nie wiem co ewentualnie wybrac. myślałem tez zeby dodac do tego tuleje poliuretanowe. odnośnie gwintu jestem bardziej za fk. porsze o opinie i pomoc:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barfiz Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 mts to to samo co ta-technix!! Nie kupuj mts dla naklejki po zdarciu naklejki mts odkryje ci się tabliczka ta-technix. Ceny są różne a zawieszenie jedno! z tego co się oriętuje to różnica w cenie jest chyba 150-200zł i zapewniam że te 200zł można lepiej wydać niż na naklejki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
avatar Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 a gwint fk?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 co byś nie kupił za ok tysiaka to będzie to samo, do kulania sie na codzien lepszy nie jest potrzebny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
avatar Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 tak może być. ale też gdzieś przecYtalem ze fk jest troszkę mniejszy nie wiem ile jest w tym prawdy. i kak naprawdę chciałem poznać opinię jak sie na tym jeździ i które z tych trzech jest lepsze i jak to bedzie sie sprawować z gumami poliruetanowymi na całym zawieszeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo293 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Ja mam w sedanie MTS i jestem zadowolony choć tył mógł by być twardszy auto jest do codziennego użytku więc nie miałem potrzeby aby ładować tam nie wiadomo jaki gwint Za 1 tyś zł nie kupisz lepszego więc polecam ci MTS lub TA-Technix zresztą to to samobmw_1Co prawda gum poliruetanowych nie mam, lecz co do jazdy to wcale nie jest tak twardo jak ludzie myślą,gadaja że będzie taczka itp.... bzdura sporo też zależy od felg jakie się ma na aucie i od profila opony. Możesz mieć zawieche jak w terenówce a wsadzisz dobra felge z małym profilem opony i od razu kolosalnie komfort jazdy się pogorszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszjo5g Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Mam ten sam problem poszukuję gwintu do e36 zastanawiałem nad ap na allegro koleś ma w dobrej cenie 1800 pln natomiast sporo osób poleca właśnie mts-y Troszkę poczytałem popytałem znajomych i większość opini na temat tego gwintu jest pozytywnych Jest też trochę negatywów wiadomo ale wnioskuję że większość ludzi którzy udzielają się w tych postach w życiu nie miała do czynienia z tymi gwintami Po prostu tamagoczi nigdy w życiu Sam do niedawna nawet nie chciałem nic słyszeć na temat mts tat i fk i byłem pewien że nigdy tego nie zaaplikuje do mojej buni A teraz się zastanawiam lololi to grubo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
avatar Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 kółka mam 16tki 8 calowe et 16 opona 205na 50. a czy ktoś z was jeździ na fk? może ktoś mi o tym coś powiedzieć? czy to jest to samo co tatechnik i mts? jak bedzie i wint to będę musiam nadkola zagniesc bo już na większej dziurze ocera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hall Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Siema ja mam TaT i jestem bardzo zadowolony , gwint nie jest tak twardy jak myślałem do codziennej jazdy wystarczy więc mogę polecić . Na co dzień latam na 17" i większej różnicy nie odczuwa tylko na plus bo już nie pływam na pontonie :lol:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Ja bym założył orginalne zawieszenie gwint jest nie na nasze drogi co innego w niemcowni pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fuji71 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 (edytowane) Odnośnie ta-technik i mts-technik... Kiedyś faktycznie mts był zwykłym ta-t z naklejką mts'a ale teraz już nieznacznie się różnią. O różnicach jest nawet artykuł - gdzieś go czytałem, jak znajdę to wrzucę. Osobiście mam mts'a i jestem dosyć zadowolony oprócz jednej rzeczy. Sprężyna z tyłu strasznie mi skrzypi bo ta gumka na niej się przetarła i zwój o zwój trze (samo za siebie mówi że sprężyna jest za miękka). Oprócz tego to ładnie wybiera nierówności i jest dosyć sztywne - ale przy tym komfortowe jak na gwint Edit: Znalazłem podobny artykuł, może nie z bmw ale dotyczy tego samego: Konfrontacja MTS-technik vs TA-technix - to nie to samo.. : Zawieszenia - Najwieksze forum uzytkownikow aut Volkswagen Golf - Edytowane 28 Sierpnia 2012 przez Fuji71 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Artykuł jest nawet u nas na forum, bo swego czasu Patryk się wku*wiał - ale to z innego powodu. W każdym razie jeden z forumowiczów zajmuje się sprzedażą tego gwintu: roznica polega glwonie na jakosci uszczelniaczy i wewnetrznej budowei amorka w tym wypadku wkladuobecnie nie ma zbytnio mozliwosci by byla jakas obudowa ta w gwincie MTS sam gwint z fotki musi miec sadze conajmniej okolo roku - byl to czas najwiekszego kryzysu w DE i wtedy w niektorych gwintach sama zewnetrzna oabudowa byla odkupowana od TA-technix samo to co najwazniejsze w srodku pochodzilo dalej od MTS temat byl opisywany akurat na forum golfa i tutaj mozecie nie wiedziec o tym ale mimo to ze tam taki temat od 2-3 lat jest to i tak ludzie do MTSa sie przekonali i tak jak mowie zapraszam chetnych do porownania do sklepu tego i tego ogolnie twardosc sie lekko rozni i wykonanie obecnie tez jest coraz bardziej inne dlatego to nie jest ten sam produkt... wiem ze ciezko mi bedzie sie przebic z ta opinia ale tak napisalem gwoli wyjasnienia... I: Konfrontacja MTS-technik vs TA-technix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latopyrz22 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 ja u siebie mam zawieszenie koni,możne jest trochę twarde bo czuć na naszych dziurach,ale ogólnie lata się gitara i trzyma się na zakrętach bajka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barfiz Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 http://www.maxbimmer.pl/f46/uwaga-na-mts-technik-15672/ czytajcie i nie mówcie że to nie to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Zadałeś sobie trud przeczytania CAŁEGO tematu, który wkleiłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
avatar Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 jestem bardziej za gwintem na oryginale za wysoko i dziwnie wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Barfiz właśnie o tym pisał Nobody, to mój temat i prawda jest taka, że pod naklejkami MTS miałem wybite na ladze TaTechnix ( mam nadal, bo gwint wciąż siedzi w tym aucie), ale czy Mapet zajmujący sie sprzedażą tych zawieszeń nie ma racji to nie wiem. Bardzo możliwe, że tak było jak opisał, że MTS "pożyczał" części od TaT. Ja miałem spory problem ze zdobyciem TUV'u na ten gwint co jest niezbędne w Norwegii, a okazało się że TaTechnix ma taki atest i dzięki temu zrobiłem przegląd i mam wpis w dowodzie, że auto zatwierdzone do ruchu z zawieszeniem TaTechnix (chociaż kupowałem MTS ) Wracając do tematu, na MTS'ie zrobiłem już ze 20tyś.km i jest git, chociaż dla mnie to nie jest zawias do jazdy na codzień, po prostu za stary jestem już na takie podskakiwanie. Różnica jest kolosalna jak założę koła z wysoką oponą, wtedy jest idealnie, trzyma się drogi jak należy i gubi częściowo nierówności, ale na oponach 19 z profilem 30 jest tragedia, każdy kamyczek czuję, każdą dziurkę w drodze. W E30 też będzie gwint, ale to będzie auto na weekendy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
avatar Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 ok to teraz już nie wiem te dwa zawieszenia to niby to samo ale jednak są jakies różnice. to które kupić? fk to jest to samo co w/w zawieszenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 ja mam EIBACH i świetnie się jeździ i przy dużych prędkościach nie jest nadsterowne do tego rozpórka na trasie a na co dzień trochę twarde dziury czuć ale kwestia przyzwyczajenia happy_bmwhappy_bmwhappy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.