Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Panowie przymierzam sie do zniany zawieszenia myślałem o gwincie. poczytałem i są rózne opinie o tata mts i fk. i tak narprawde zgłupiałem nie wiem co ewentualnie wybrac. myślałem tez zeby dodac do tego tuleje poliuretanowe. odnośnie gwintu jestem bardziej za fk. porsze o opinie i pomoc:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mts to to samo co ta-technix!! Nie kupuj mts dla naklejki po zdarciu naklejki mts odkryje ci się tabliczka ta-technix. Ceny są różne a zawieszenie jedno! z tego co się oriętuje to różnica w cenie jest chyba 150-200zł i zapewniam że te 200zł można lepiej wydać niż na naklejki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak może być. ale też gdzieś przecYtalem ze fk jest troszkę mniejszy nie wiem ile jest w tym prawdy. i kak naprawdę chciałem poznać opinię jak sie na tym jeździ i które z tych trzech jest lepsze i jak to bedzie sie sprawować z gumami poliruetanowymi na całym zawieszeniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam w sedanie MTS i jestem zadowolony choć tył mógł by być twardszy auto jest do codziennego użytku więc nie miałem potrzeby aby ładować tam nie wiadomo jaki gwint :) Za 1 tyś zł nie kupisz lepszego więc polecam ci MTS lub TA-Technix zresztą to to samobmw_1Co prawda gum poliruetanowych nie mam, lecz co do jazdy to wcale nie jest tak twardo jak ludzie myślą,gadaja że będzie taczka itp.... bzdura sporo też zależy od felg jakie się ma na aucie i od profila opony. Możesz mieć zawieche jak w terenówce a wsadzisz dobra felge z małym profilem opony i od razu kolosalnie komfort jazdy się pogorszy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem poszukuję gwintu do e36 zastanawiałem nad ap na allegro koleś ma w dobrej cenie 1800 pln natomiast sporo osób poleca właśnie mts-y Troszkę poczytałem popytałem znajomych i większość opini na temat tego gwintu jest pozytywnych Jest też trochę negatywów wiadomo ale wnioskuję że większość ludzi którzy udzielają się w tych postach w życiu nie miała do czynienia z tymi gwintami Po prostu tamagoczi nigdy w życiu Sam do niedawna nawet nie chciałem nic słyszeć na temat mts tat i fk i byłem pewien że nigdy tego nie zaaplikuje do mojej buni A teraz się zastanawiam lololi to grubo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie ta-technik i mts-technik... Kiedyś faktycznie mts był zwykłym ta-t z naklejką mts'a ale teraz już nieznacznie się różnią. O różnicach jest nawet artykuł - gdzieś go czytałem, jak znajdę to wrzucę. Osobiście mam mts'a i jestem dosyć zadowolony oprócz jednej rzeczy. Sprężyna z tyłu strasznie mi skrzypi bo ta gumka na niej się przetarła i zwój o zwój trze (samo za siebie mówi że sprężyna jest za miękka). Oprócz tego to ładnie wybiera nierówności i jest dosyć sztywne - ale przy tym komfortowe jak na gwint :)

Edit:

Znalazłem podobny artykuł, może nie z bmw ale dotyczy tego samego: Konfrontacja MTS-technik vs TA-technix - to nie to samo.. : Zawieszenia - Najwieksze forum uzytkownikow aut Volkswagen Golf -

Edytowane przez Fuji71
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Artykuł jest nawet u nas na forum, bo swego czasu Patryk się wku*wiał - ale to z innego powodu.

W każdym razie jeden z forumowiczów zajmuje się sprzedażą tego gwintu:

roznica polega glwonie na jakosci uszczelniaczy i wewnetrznej budowei amorka w tym wypadku wkladu

obecnie nie ma zbytnio mozliwosci by byla jakas obudowa ta w gwincie MTS

sam gwint z fotki musi miec sadze conajmniej okolo roku - byl to czas najwiekszego kryzysu w DE i wtedy w niektorych gwintach sama zewnetrzna oabudowa byla odkupowana od TA-technix

samo to co najwazniejsze w srodku pochodzilo dalej od MTS

temat byl opisywany akurat na forum golfa i tutaj mozecie nie wiedziec o tym

ale mimo to ze tam taki temat od 2-3 lat jest to i tak ludzie do MTSa sie przekonali i tak jak mowie

zapraszam chetnych do porownania do sklepu tego i tego

ogolnie twardosc sie lekko rozni i wykonanie obecnie tez jest coraz bardziej inne dlatego to nie jest ten sam produkt...

wiem ze ciezko mi bedzie sie przebic z ta opinia ale tak napisalem gwoli wyjasnienia...

I: Konfrontacja MTS-technik vs TA-technix

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Barfiz właśnie o tym pisał Nobody, to mój temat i prawda jest taka, że pod naklejkami MTS miałem wybite na ladze TaTechnix ( mam nadal, bo gwint wciąż siedzi w tym aucie), ale czy Mapet zajmujący sie sprzedażą tych zawieszeń nie ma racji to nie wiem. Bardzo możliwe, że tak było jak opisał, że MTS "pożyczał" części od TaT. Ja miałem spory problem ze zdobyciem TUV'u na ten gwint co jest niezbędne w Norwegii, a okazało się że TaTechnix ma taki atest i dzięki temu zrobiłem przegląd i mam wpis w dowodzie, że auto zatwierdzone do ruchu z zawieszeniem TaTechnix (chociaż kupowałem MTS :) )

Wracając do tematu, na MTS'ie zrobiłem już ze 20tyś.km i jest git, chociaż dla mnie to nie jest zawias do jazdy na codzień, po prostu za stary jestem już na takie podskakiwanie. Różnica jest kolosalna jak założę koła z wysoką oponą, wtedy jest idealnie, trzyma się drogi jak należy i gubi częściowo nierówności, ale na oponach 19 z profilem 30 jest tragedia, każdy kamyczek czuję, każdą dziurkę w drodze. W E30 też będzie gwint, ale to będzie auto na weekendy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...