benek78s Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Witam czy może mi ktoś poradzić co to może być ? jak dodaje gazu spokojnie na 2 i 3 biegu z tylnego mostu dochodzi taki dźwięk jak z zepsutego przegubu w przednim napędzie jak dodam gazu bardziej konkretnie ten tyrkot mija ,na początku było to od czasu do czasu ale nasila sie coraz bardziej czy to może być wina tylnego mostu . Zaglądałem pod spód auta i talie pierwsze obejmy wychodzące z dyfru mają luz co to może być mogę zmieścić fotę żeby było wiadomo o co mi chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Zobacz czy dyfer ma w czym pływać ( czy jest olej) , a najlepiej go wymienić. Sprawdź także czy aby nie pokrzywiło tarcz lub nie ociera gdzieś osłona którejś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benek78s Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 może też tak być bo dyrer jest za cały w oleju , tarcze są raczej proste gdyż w czasie hamowania nie wyczuwam żadnych zmian a te drgania są jedynie podczas dodawania gazu , jak go ujmuję to jest spokój lub jak już wejdzie na normalne obroty bez jakiegoś obciążenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boruta Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 U mnie wyje jak dodaje gazu. Czekam na powrót mechanika z wakacji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Ręczny najprawdopodobniej się rozsypał jak masz takie objawy. Podwinduj obie strony z tyłu albo podjedź na podnośnik i sprawa będzie jasna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Podepnę się pod temat,jeśli chodzi o ręczny po wymianie okładzin i klocków z tyłu oczywiście słabo łapał czy można go jeszcze naciągnąć regulatorami czy może linkę się naciąga ? bo już się ułożył i dotarł na pewno... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Podepnę się pod temat,jeśli chodzi o ręczny po wymianie okładzin i klocków z tyłu oczywiście słabo łapał czy można go jeszcze naciągnąć regulatorami czy może linkę się naciąga ? bo już się ułożył i dotarł na pewno... Zdejmij mieszek ręcznego i dokręć śrubki i podciągniesz go tym samym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benek78s Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 co do tematu o wibracjach i "turkotaniu "z tyłu przy dodawaniu to mechanik wykluczył dyfer jedynie co to prawdopodobnie nie wiem jak to sie fachowo nazywa ale jest takie mocowanie metalowe w gumie przed łączeniem wału i ta guma jest niby już w tej otoczce metalowej wyrobiona i dlatego wpada w wibracje jak pojadę na kanał to sie wszystko wyjaśni i dam znać jak ktoś wie jak to sie nazywa to proszę o odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Podpora wału nie tyrkocze tylko napierdziela i to solidnie .... najłatwiejszy test jak nie masz kanału .... to np. przy 50kmh wrzuć 5-tkę i zacznij przyspieszać .... przy małych obrotach i wysokim biegu będzie duże obciążenie i podpora od razu daje znać o sobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.